Hyunjin
"Felix dur dedim sana"Felix kulaklarını dış dünyaya tıkamış sadece iç sesiyle kendi içinde konuşuyordu. Onu öldürmeli miydi yoksa öldürmemeli miydi? Öldürse eline ne geçerdi? Fakat Baekhyun ona kötü davranmıştı kendisine kötü davranan birini nasıl affedebilirdi ki.
Minho
"FELİX SANA BIRAK DİYORUZ ÖLDÜRECEKSİN"Baekhyun kısık sesiyle konuşmaya başladı
Baekhyun
"Ö-zür dile-rim"Felix hala durmuyordu. Durması için kendisini ikna etmesi gerekiyordu ki bu hayli zordu. Tek düşündüğü kendisine yapılan kötülükler ve affedemeyeceği bir Baekhyundu.
Hyunjin öfkelendiğini belli edercesine Felix'in elini tuttu ve gözleri kırmızıya döndükten sonra hızlıca Felix'in ellerini Baekhyun'un boğazından kurtardı.
Baekhyun zar zor aldığı nefes ile öksürerek acıyan boğazını tutuyordu. Felix öfkeyle Baekhyun'a bağırırken Hyunjin Felix'e sımsıkı sarılmış ve onu bırakmıyordu.
Felix
"ONUN BANA NASIL DAVRANDIĞINI BİLMİYORSUNUZ BIRAKIN BENİ ONU ÖLDÜRECEĞİM!"Hyunjin
"Hayır bebeğim sen bu değilsin lütfen sakinleş"Felix
"HYUNJİN SANA BENİ BIRAK DEDİM O ÖLÜMÜ HAKEDİYOR!"Hyunjin
"Seni kurtarmama yardım etti o Lix"Felix
"Peki o zaman. Seninle sonra görüşeceğiz Baekhyun! Hyunjin şimdi bırak beni. Aşağıya su içmeye gidiyorum"Hyunjin
"Hayır seni çok özledim"Hyunjin Felix'e sardığı ellerini daha fazla sıkarak gözlerinden gelen yaşları umursamadan ağlamaya başladı. Felix ellerini Hyunjin'in yüzüne çıkarıp yavaşça gözyaşlarını sildikten sonra rahatça ağlayabilmesi için omzunda geniş bir yer ayırdı sevgilisine. Hyunjin gördüğü boşluğa başını gömerek gözyaşlarının daha hızlı akmasına izin verdi.
Felix
"Fevri davrandığım için çok özür dilerim gözüm dönmüştü ne yapacağımı bilemedim"Hyunjin sevgilisinin omzuna gömdüğü boşluktan hafifçe başını kaldırarak konuştu:
Hyunjin
"Sadece seninle olmak istiyorum. Seni ne kadar çok merak ettiğimi, özleminden nasıl bir halde olduğumu ben biliyorum ve seni bir daha kaybetmek istemiyorum"Felix
"Sana söz veriyorum sevgilim beni bir daha asla kaybetmeyeceksin"'İşimi hallettikten sonra hep senin yanında olacağım fakat önce bu işi halletmem gerek' diye geçirdi içinden Felix.
Chan
"Aşağıya insek?"Felix
"Siz inin bizde birazdan geleceğiz"Chan kafasıyla olumlu bir şekilde işaret ederek diğerlerine döndü ve hep beraber aşağıya indiler. Felix kapının kapanma sesini duymasıyla birlikte Hyunjin'in kafasını kaldırdı ve yumuşakça yüzünü okşamaya başladı. Hyunjin Felix'in bu hareketiyle mayışmış olacakki yavaşça göz kapakları ağırlaştı. Felix sevgilisinin bu haline gülerek küçük adımlarla geriye doğru adım attı. Hyunjin de Felix'e sarıldığı için dolayısıyla birlikte yatağa doğru ilerliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
who is my delta
Hombres Lobohyunjin: -Kurdunun benim için kıvrandığını anlamadığımı mı sanıyorsun -texting- #1-kurtadam (22.03.2022) #5-seungin (22.03.2022) #2-minsung (01.04.2022) #6-hyunlix (18.04.2022)