Sasuke gözleri bağlı Naruto'nun yanında arabada otururken iyice meraklanmıştı. Naruto'nun bir evi var mıydı ki? Ve evet şu an düşündüğü buydu. Sasuke'nin gözünde Naruto yaramaz bir çocuk gibiydi, çokta akıllı sayılmaz ve sadece içgüdülerine göre hareket ederdi. Yani en azından o böyle sanıyordu.
Sasuke şu an Naruto'nun sadece sex yapmak için bahane uydurduğunu yani gerçekten mühürleneceğini düşünmüyordu. Bu yüzden Naruto'nun kararlılığı sebebi ile gülmemek için zor duruyordu.
Sasuke kollarından tutulup indirilirken yürüdüğü uzun yol sebebi ile mızmızlanmıştı. Kendi evi bile bu kadar büyük değildi ki?! Belki de abartıyordu. En son ise bırakıldığında gözlerini aç diye bir komut almış ve gözlerini açmıştı.
Sasuke tişörtünü üzerinden atarken dolaba ilerleyen Naruto'yu izlemişti. Dolaptan aldığı tasma benzeri şeyi boynuna takıp küçük bir jutsu ile onu boynuna sabitleyen Naruto'ya karşılık, Sasuke kaşlarını çatmıştı. Onun boynuna sokulmayı severken neden o böyle bir şey yapmıştı ki?!
Sasuke: Boynunda kini takmak zorunda mısın?
Naruto: Sana güvenmiyorum dattebayo
Kırıcıydı ama haketmişti. Sasuke bilmese de Naruto'nun tek boynunu korumadan ilişkiye girdiği kişi Sasuke'ydi ama bu o hakkını artık kaybetmişti.
Smut
Naruto altındakilerden kurtulurken Sasuke onu kucağına almış ve yatak ile sırtını buluşturmuştu. Buna karşılık Naruto onun bu sabırsız haline gülmüştü.
Naruto: Üstümü çıkarmayacağım Sasuke, mühürlemek için beraber olmamız yeterli dattebayo
Sasuke: Oyunbozanlık yapmasan keşke~
Diyerek Naruto'nun kulağını yalayan Sasuke ondan bir tepki beklemiş ama alamamıştı. Bıkkınca ona bakarken Naruto'nun yerlerini değiştirip onu altına alması ile şaşırmıştı.
Sasuke: Bir dakika durhemen ora da bi dakika bi dakika ne yani sen mi bana-
Onun dudaklarına küçük bir öpücük konduran Naruto korkmasını fazlasıyla tatlı bulmuştu. Onun altında kilerden kurtulurken Sasuke anlamaz bir şekilde ona bakıyordu.
Naruto: Sasuke mühürlenmeyi kabul ettiğinde olacakları bildiğini düşünmüştüm dattebayo.
Diyerek elini Sasuke'nin aletinden deliğine doğru götürürken, Sasuke yerinden sıçramış ve Naruto'nun kahkahalara boğulmasına neden olmuştu.
Naruto: Gerçekten inandın mı ya? Ahaha ben ve seni sikmek onu da geçtim bi omeganın alfayı siktiği nerde görülmüş ya dattebayo?!
Sasuke kızarmış bi şekilde dururken Naruto gülmekten kendini alamıyordu. Sasuke cidden nasıl böyle düşünmüştü ki. Ardından ise Sasuke mühür olayınında ciddi olmadığını (kendince) aklıma getirmiş ve bu haline gülmüştü. Karşısında ki sarışın afacan cidden onu parmağında oynatıyordu.
Sasuke: Madem mühürlemek için acele ediyorsun, gel ve kendin hallet.
Naruto: Yapamayacağımı mı sanıyorsun dattebayo?
Bunun üzerine kendini gevşetmeye başlayan Naruto, fark etmeden Sasuke'ye güzel bir manzara sunuyordu. Onu beklerken prezervatifi geçiren Sasuke tekrardan manzarasını izlemeye koyulmuştu. Bir süre onun kendini gevşetmesini izleyen Sasuke esnemişti ki, onunla beraber aletinin üzerine oturulması bir olmuştu.
Naruto: Hah tek seferde dattebayo!
Sasuke şaka mı yapıyorsun diye ona bakıyordu. Şu an Naruto cidden sadece yapmak için yapıyordu. Sasuke kendini bir nevi kullanılan bir alet gibi hissetmiş ama hakettiğini düşündüğünden ses çıkarmamıştı. Naruto ise onun kırılgan tavırlarını fark edince zaten cezasını vereceğinden dolayı ona fazlasını çektirmemeye karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Fiksi UmumUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...