BİR YENİ TÜR

38 8 16
                                    

Kırmızı ışık sinyali... doktor laboratuvar'da sorun var acilen 6. kat deney odasına ilerlemeniz gerekmekte.
Koşarak asansöre gittim siren sesleri kulağımda çınlıyor topukluların sesleri bunaltıyor'du,nefes alışverişlerimi düzene sokup asonsöre bindim.

Geldiğimizi haber veren bir sesle kapı açıldı ve koşmaya başladım.Kat 6'nın kapısı açıldı içerideki asistan yanıma koşup durum raporunu elime bıraktı ve kapıdan koşarak çıktı.(sana para ödüyorum bu tavır ne )

Raporu inceledim, bir deney kapsülündeki canlı mikroorganizma bir fare boyutuna gelmiş(bu imkânsızdı) ve kapsül kırılmış canlı kapsülünden çıkıp kaçmış... güvenliğe gidip benden önce deney odası kapısının açılıp açılmadığını sordum.
daha önce bir kez açılıp 2 dakika içinde kapandığını söyledi.

Hemen görevlilere siyah acil durum sinyalini çalıştırmalarını laboratuvar'dan çıkan ve Laboratuvar'a giren her kapının kapanmasını söyledim.

Etrafta canlıyı aramaya başladım yaklaşık iki saat'lik bir sürenin ardından dinlenmek için deri koltuklardan birine oturdum ...
bir ses geldiğinde koltuğun kenarına baktım ve iğrenç sülük gibi bir yapı gördüm.
Parker onu buldum bana hemen büyük deney tüpünü verin! Parker koşarak tüpü getirdi canlının içine girmesi için sakince tüpü yaklaştırdım biraz zaman geçince bana güvenip içine girdi, kapağı kapayıp buhar teleskobun'da muhafaza edilmesini sağladım.

Eliza yanıma gel.
Buyrun, doktor mira?
bir mikroorganizma nasıl olduda bir fare boyutuna gelebildi izah et.
efendim yanlışlıkla deney tüpünün içindeki suya insülin karışmış.
bir insülinle bir canlı nasıl bu kadar büyüyebilir?
Efendim bu mikroorganizma uzay taşlarını araştırırken bulduğumuz bir mikroorganizma,yani bunun nasıl olduğunu bizde anlayamadık.
Sanırım yeni bir tür bulundu Eliza,ilk başta bunun bir astronot'un kalıntısı olduğunu sanmıştım galiba yanıldım.

Ne yapmalıyız?
inceleme altına alacağım özel deney odasını hazırlayın, tehlikeli olabilir özel zırhlı kıyafeti ve dört'te inceleme görevlisini odaya yollayın.
birde güvenliğe söyle oksijen banyosunu açsın.

Yürüyerek banyoya girdim ve çıktım zırhlı kıyafeti giyinip deney odasına girdim. organizma tüpü çatlatmıştı.
görevliye baktım,

Hemen bir demir yalıtımlı su bazlı deney tüpü getirin birde buz küveti.

Hangi canlı olursa olsun elektrikli buz küveyinde vücudu uyuşur hareket edemezdi.
Ve birde ışın gözlüğünü getirin eldivenide getirmeyi unutmayın.
Ekipmanlar gelince hemen gözlüğü taktım 10/6(üssü ifadesini yapamadım on üssü altı olarak düşünün)megawatt'lık eldiveni giydim kumaşın iç kısmı elektirik geçirmiyordu zekice, canlıyı tüpten çıkarıp eldivenle tuttum ve elektirikli küvete koydum eldivendeki elektirik dalgaları canlıyı bir tür hipnoza sokuyor ve kıpırdamasını dahi düşünemeyecek duruma getiriyordu,
canlı küvete girince elektirik dalgaları vücuduna akın etti öldürmüyor acı vermiyor fakat düşünme ve hareket etme gücünü neredeyse yok edecek duruma getiriyordu.
Elime mikrofiber bir kalem alıp canlı vücuduna dokundurdum,garip bir yapısı vardı şeffaf yumuşak derisi, derinin üstünde siyah benekler, kırmızı gözler, ağzı yoktu.
kalsit suyunu direnç ölçer iğneye koyup hemen bana verin.

Efendim ,canlının ölüm riski çok fazla olur?
buzlu suya aktaracağım elektirikler canlıya zarar vbermesin engelleyecek.
eminmisiniz efendim?
yap şunu!
iğneyi suya enjekte ettim canlının direnmeye şekil ve renk değiştirmeye başladığını gördüm, ağzı olmasa bile kulağından çıkan ses beni hayli şaşırtmıştı çozemediğim bir dilde bağırıyordu , elektirik akımını kesmelerini rica ettim eldiveni elime giyip 1000 cclik şişenin içindeki karbon fiber bezi alıp canlıya sardım onca kumaş ve plastik yapıya rağmen hala şeffaf deriyi hissetmek çok tuhaftı,
Bana hemen su , karbondioksit, argon ve azot bulunan tungsten ve sodyum karışımı özel dirençli cam tüplerden getirin 5000 cc boyutunda olanlardan
Hemen getiriyoruz doktor.
biraz zaman geçince canlının gözleri yeşilimsi bir mora döndü ilginçti ve bana bakıyordu, tüp gelince içine koyup civa kaplamalı kapağıda kapadık tüpten geçen zehirli hava onun nefes almasını sağlıyordu marstan gelmişti ve nefes almasının tek yolu buydu.
Rqpor yazmaya başladım bu yeni canlı türü için kablolamayla yapılan insan ses telleri ve vücudu kullanılırsa yeni canlı türü daha yararlı olabilirdi, bir tür yapay zeka robotu gibiydi fakat canlı olanından.
bunu hemen cıa'nın merkezine yollayın fakat özel giriş kapısı kullanılsın. rapora bu fikrimide eklemiştim ve kadına uzattım.
hemen efendim diyip gitti. bende sabahki işim geregi evime doğru yola çıktım dinlenmem gerekliydi.

İnsanların şüphelenmeme'si için bir kimya öğretmeni rolünde, Amerika'daki tek türk kimyacı yanlız yaşayan bekar bir kadın bir orta derece ev ve bir'de kedi. Bence gayet madum bir imaj ismim mira 27 yaşındayım türkiyede yapmış olduğum mükemmel derecelerle Amerikanın en büyük Üniversitesinden teklif geldi ,ve bende kabul ettim masumca bir eğitim yılı olacak sanırken tak bir bilim insanı ve doktoruyum. fakat şüphe çekmemesi için bu kimlikteyim çünki 51. bölgede çalışan gizli bir insanım tıpkı 51. bölgedeki çalışmalar gibi bende gizli kalmalıyım. protokol gereği kimliğim ortaya çıkarsa bir zehirli gazla yok edileceğim veya hafızam silinecek, ama endişelenmeyin ben rolümü iyi oynarım.

bölüm bitti nasıl buldunuz?

kitaba eklememi düşündüğünüz şeyleri belirtirseniz ve eksikleri söylerseniz sevinirim.

değişik bir kurgu olmasını umdum umarım seversiniz.
diğer bölümde görüşürüz

Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin