<13>

559 20 2
                                    

Szovalll Javon nem tudom hogy kezdjek bele valahogy az egom nem engedi(vakartam meg a tarkóm nevettem el magam)

-Neked? Egod?(hozta viccesre a figuráját Javon mert látta rajtam hogy nem nagyon tudom elmondani)

-Köszönöm Javon(mosolyogtam a fiúra)

-az egód köszöni?...(mosolygott vissza)

-Az!(Nevettem)

-Hogy vagy Wanna?(kerdeztem rá mosolyogva)

-Megvagyok megvagyok(mosolygott vissza)

-Hogy bírod ezt a celeb életet?(kerdeztem tőle)

-Jajj ne is mondd,nagyon szeretem a követőimet de vannak azok akik amikor túltolják a dolgokat vagy a rossz akarok az meg mar nekem gáz(fogta a fejét es nevetett)

-Nekem még New York-ban volt hogy apukám miatt kivételeztek velem rossz vagy jo irányba ,de persze kicsi voltam fel se fogtam és fele annyira durva se volt mint ami veletek van(meséltem az En szitumat a mellettem ülő fiunak)

(Javon szó nélkűl levette a pulcsiját majd nekem adta)

-ezt miért kapom?(tettem fel fáradt szemeimmel a kérdést)

-Tiszta lila a szád és látszik hogy fázol.(rakta át vállamon egyik kezét miutàn felvettem a pulcsiját, majd megindultunk vissza,)
De Amugy akartam pulcsit hozni csk izé-(kezdtem el mesélni a sztorit de belevágott)

-Ahhaa csak a duma megy azt hallom(nevetett)

9:46 lehetett amikor elértünk a mi házunkhoz,epp elkezdtem levenni Javon pulcsijat mire megszolalt)

-hagyd,legyen rajtad,úgy is jobban áll neked(mosolygott mire én csak elmosolyodtam,megöleltük egymást majd megvárta hogy felmásszak a szobamba,majd mikor felertem integettem neki majd ő is elindult haza.levetettem magam az ágyamra majd a pulcsi ami rajtam volt elkezdtem magamba szívni Javon illatát, asztalon lévő orára rá tekintettem majd realizàltam hogy apa nemsokara kelt,a melegítő leraktam a szennyesbe mert tiszta homok lett helyette felvettem egy fehér Nike pipás melegítő nadrágot hozzá egy fekete sima toppot majd rà Javon pulcsiját ami fehér volt és baloldalt fent volt egy kicsi fekete Nike jel,zokni szinten Feher Nike zokni majd egy Air Force 1 Mid x Stüssy-t(épp a fürdő szobában voltam amikor apa kopogott,En oda mentem hogy kinyissam)

-Te? Ébren?elkészűltél(lepődött meg)

-Igen ,felkeltem random ,)magyaráztam)

-Óha Okés,ha gondolod elobb is indulhatunk!(ajánlotta fel apa)

-Ú ez jo ötlet,(vissza ugrottam a telefonomért mert ott feküdt az ágyamon majd apával megindultunk a földszintre)

-ettél ma már?(sétàltunk le a lèpcsőn)

-Persze,őmm igen(bologattam hazugságomat elhitetve)

-Hmmm mit?(kerdezett)

-háttt figyelj ,almát(agyaltam gyorsan)

-Érdekes kölyök ,ugyanannyi alma van ma is mint tegnap...(nezett ram)

-Nem lesz ez így jó kölyök!(szolt rám,miközbe ültünk le a konyhai márvány asztalhoz)

A legjobb  barátnőm testvére {Javon Walton}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora