Tanışma 2

629 49 0
                                    

Yarım saatlik bir yolculuk sonunda bir kuleye ulaştık. Jean arabayı park ettikten sonra arabadan inip Erik ve diğerlerinin yanına geldik. Charles kuleye doğru yürümeye başlayınca takip ettik. Kulenin içindeki silahlı adam "Sizde kimsiniz?"dedi. Galiba bizi salak sandı bizim kim olduğumuzu elbette biliyordu. Profesör "Ben profesör x" dedi. Silahlı adam "Bay Fury sizi 24.katta olan toplantı odasında bekliyor" Bunun üzerine asansöre bindik.
Toplantı odasından içeri girdiğimizde gözler bize döndü.Fury "Merhaba profesör lütfen oturun" dedi. Bizim için ayrılmış sandalyelere oturduk. Sağımda dead (deadpool'un kısaltması) solumda ise Logan vardı.
Sandalyeye oturunca gözler bana döndü. Tahmin etmekte zorlanmadım. Tabiki yaşımdan dolayı bakıyorlardı. Onlara gönderdiğim sert bakış ile bana bakmayı kestiler.

F : Geldiğiniz için teşekkür ederim. Buraya neden geldiğinizi biliyorsunuzdur.
P : Evet konuya hızlı girersen sevinirim
F : Mutantlar ile aramızda imzalayacağımız anlaşma metni benim açımdan uygun siz de bir bakın imzalayalım. Eliza metni dağıtır mısın?
Eliza denilen kız anlaşma metnini dağıttı. Ama bizim için kötü bir anlaşma olduğu şimdiden belliydi.
Charles sadece huzurlu ve mutlu yaşamak istiyordu. Bu yüzden metne fazla bakmadan sadece göz gezdirdi ve konuşmaya başladı.

Charles : Kabul edi-
Emy : Hayır kabul etmiyoruz.
Charles'in sözünü kesmem ile herkes tekrardan bana baktı.
F : Metinde beğenmediğiniz biryer mi var?
Gözlerimi Charles'e çevirdim. Fury'e hiç bakmadan sorusunu yanıtladım.
Emy : Evet 25. Madde resmen ben mutant katliamı yapacağım diye bağırıyor. Güçlerini kontrol edemeyen mutantlar dolaylı olarak çevreye zarar verir.
Sözümü bitirdiğimle herkes hemen metinden 25. Maddeye bakmaya sonra Emery'e bakmaya başladılar. Onun bu tavrı resmen Tony idi. Tony bile kıza şaşırarak baktı. Charles bana hak veriyormuş gibi kafasını salladı. Erik ise 'İşte benim kızım' gururlu baba bakışı attı bana. Fury ve avengers ise etkilenmiş bir şekilde bakmaya devam ettiler.
C : Evet bu madde olmaz.
F : Tamam kabul naddeyi kaldırıyoruz başka.
Avengers Fury'nin bu kadar kolay ikna olmasına şaşırıyorken Charles bana 'başka var mı' diye bakış attı. Evet onlarla bakışlarımız ile anlaşabiliyoruz ve bu harika. Bu düşüncelerimden sonra söze başladım.Yine Fury'e değil Charles'e bakıyordum.
Emy : Evet var 43 maddede x-men ekibinin kulede yaşaması ve birer avenger olması yazıyor.Neden insanlar ile beraber yaşamak istiyelim ki?
Hank : Evet haklı bu madde sırf bizim üstümüze oynanmış.
Erik : Ayrıca insanlar ile aynı ortamda olma fikri çok kötü.
Jean : Onlara katılıyorum. Biz birbirimize uyum sağlayamayız.
Logan : Ayrıca orda bir düzenimiz var.
Peter : Ne kadar bu konuşmaya katılmak istemesemde haklılar. Bir de orada olan okuldaki mutantlar ne olucak?

Fury bu sorularla sıkışmışa benziyordu ki avengersa baktı. Bu daha çok 'ne izliyorsunuz konuşsanıza' bakışıydı. Avengers'ta bu durumu anlamış olmalı ki söze başladı.

Tony : Maddenin olması öncelikle halka mutantların iyi ve zararsız olduğunu gösteriyor.

Nat : Bu şekilde biz beraber yaşarsak mutantlar ve insanlar arasındaki etkileşim gelişir.

Clint : Bu sayede mutantlar daha rahat bir şekilde dışarı çıkarlar.

Carol : Uyum sağlamamızda zaten bu yüzden önemli.

Sam : Okulu orda düzene sokucak başka mutantlar vardır.

Rhodey : Onlar kendi başlarının çaresine bakabilirler.
Bu sözler üzere Fury bir zafer sırıtışı yaptı.
F : Dedikleri gibi bu diğerlerine beraber huzur ortamı sağlayabileceğimizin kanıtı.
Charles ortada kalmış olacak ki aynı anda bizim zihnimize girip ne yapmak istediğimizi sordu.

*X-men'lerin Zihinden konuşması*
Charles : Ne diyorsunuz bu konuda?
Hank : Dedikleri son derece mantıklı bence anlaşma için kabul edelim.
Jean : Anlaşma ve diğer mutantların mutluluğu için yapmak zorundayız.
Logan : Sadece diğer mutantlar için...
Peter : Bence de kabul etmezsek öldürecekleri mutantları düşünelim.
Raven : Mantıklı
Wade : Umrumda bile değil.
Charles : Sonuç
Erik : Kabul ediyoruz.
Charles : Emy sen ne düşünüyorsun?
Emy : Kabul etmekten başka çaremiz yok ama benim labaratuvar , boş bir oda ve diğer konulardaki özgürlüğüme karışılmayacak.
Charles :Diğerlerine sen söyle ozaman
Emy : Tamam
*Zihinden konuşmanın sonu sadece 1dk geçti*

Emy : Kabul ediyoruz ama başka isteklerimiz daha var.
Steve : Nedir?
Emy : Ben ve Hank için özel ayrı labaratuvar ve benim odamın içinde farklı bir boş oda daha olmalı.
Sam : Boş odayı ne yapacaksın?

Logan Sam'in dediği üzere Erik'e 'Umarım Emy onu öldürmez' bakışı attı. Bunun üzerine Erik gülümsemesini saklamaya çalıştı. Ben ise onlara 'daha zamanı var' bakışı attım ve Sam'in sorusunu yanıyladım.

Emy : Bu seni hiç ilgilendirmiyor.
Bu söz üzerine Wade 'bu niye bu kadar sakin' bakışı attı. Ama o odada bulunan herkes bunu anlayarak bana döndü. Ben ise önce Wade'e sinirli bir bakış attım ve onları umursamayarak sözüme devam ettim.

Emy : Ayrıca birimiz bir yere çıkınca ona nereye diye sorgulamayacak. ÖZELLİKLE altını çizerek söylüyorum benim yaptığım ve ya söylediğim hiçbir şeyi sorgulamayacaksınız!

Emy'nin sert ve soğuk ses tonu ile herkes bunu gayet net bir şekilde anlamıştı. Sonra Fury ve Charles imzaları attı ve burada yaşama sürecimiz başladı. Sonra Fury odadan çıktı. Ve 2 dk bir sessizlik oldu. Sessizliği bozan ise Hank olmuştu.

H : Eşyalarımızı almamız gerekiyor.
Logan : Hepimiz gitmeyelim gidenler kalanların eşyalarını da alır.
H : Benimle kim geliyor.
Emy : Ben gelirim.
Wade : Benim silah çantamı alırsın değil mi naneli?
Peter : Benim eşyalar zaten valizde hiç çıkarmadım. Onu da alıverin.
Jean : Benim eşyalarımı toplar mısın? dedi ve sandalyesinden kalkıp boynuma sarıldı Jean. Ben ise ona sadece kafamı salladım. O da geri koltuğuna oturdu.

Tony : Zaten elbiseleriniz falan burada hazırlandı.
Charles : O zaman bizim gitmemize gerek yok. Logan Erik ve Raven onu başı ile onayladı. Bunun üzerine sadece Hank ve ben gideceğimi anladım.
Charles : Hank Storm'a söyle okul ona emanet.
Hank : Tamam.
Emy : Hadi Hank gidelim.
Kate : Rahatsız olmazsanız bende gelebilir miyim?
Hank bana baktı ama cevap vermeden odadan çıkıp garaja ilerledim.
Kate : Bu galiba gelme demek oluyor.
Hank : Hayır tam aksine Hank sen karar ver oluyor. Hadi aşağı inelim.
Kate : Tamam.
Hank ve kate odadan çıktıktan sonra Raven biraz kıskandığını hissetti. Ama ses çıkarmadı.
Steve: O zaman onlar gelene kadar size odalarınızı gösterelim.
Logan : Olur.

Ben şöför koltuğunda yanımda Hank arkada ise Kate vardı. Hank ve Kate arada sohbet ediyorlardı. Ama ben hiç konuşmadım. Sonunda okula geldiğimizde arabayı kapının önüne park ettim ve içeri girdim.

Diğerlerine odalarını gösteren Avengers ekibi ise kızın Tony'nin kopyası olduğunu düşünmeye başladılar. Saçmaydı evet ama bu kadar benzerlik akla başka çare getirmiyordu.

Mutant Kız Ve Loki💚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin