12

1.4K 133 6
                                    

Kada sam se probudio pored nje u onoj hotelskoj sobi, nisam ni slutio da će mi se cijeli život okrenuti naopako

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Kada sam se probudio pored nje u onoj hotelskoj sobi, nisam ni slutio da će mi se cijeli život okrenuti naopako. Da, oženio sam ju te večeri, da uradio sam nešto što nikada ne bih dok sam se osjećao kao onaj stari ja, ali niti jedne sekunde se nisam pokajao za to što se desilo. Nekako sam znao, osjećao da je ona sve samo ne obična cura i bio sam u pravu. Ovo što radi za napuštenu djecu je predivno. Mogla je da bude što god je željela, kako kaže u vrijeme dok je slovila za razmaženu, malu bogatašicu, ali okrenula se potpunoj suprotnosti - zbrinjavanju djece koja nikada nisu imala ono što je imala ona otkako je rođena. Da, vjerujem da je imala svoje faze odrastanja i bila divljakuša i uobražena bogata cura, ali život ju je okrenuo na pravu stranu s razlogom. Baš kako mislim da nas je taj isti život naveo jedno drugome na put isto tako s razlogom. Da, ja jesam želio promjenu, pobjeći sam od sebe, a ona je željela... Pa, to još uvijek ne znam, ali što god da je željela siguran sam da se nije razočarana ovime što je dobila.

Gledam je kako izlazi iz vode, obučena u minijaturni bikini, savršeno skladnog tijela, prelijepa od glave do pete i gurka se sa Jo koja je prska ostatcima vode sa ruku. Jack prilazi noseći pune ruke pića, pa se svi spuste pored mene na ručnike.

– Ok, Jo je totalna koma, želim u vodu s tobom! – kaže pa strese kapljice vode sa kose po meni.

– Dehidracija me opasno uhvatila Bogu hvala pa je piće stiglo. Priviđala mi se predivna morska princeza maloprije dok si izlazila iz vode, nisam mogao da prepoznam rođenu ženu.

– Da, dehidracija to čini ljudima druže, uzmi natankaj se do vrha! – Jack mi pruži čašu. Jo uzme svoju, Ella legne pa mokru glavu stavi na moj trbuh. Ohladi me i zapali istog momenta.

– Sutra se vraćam na posao – kaže, pa se malo pridigne da otpije. – Samu će vjerojatno biti dosadno, kada možete uskočite i malo ga upoznajte sa gradom.

– Nema potrebe Ella – kažem pa odmahnem glavom. – Nemoj ih obavezati da me dadiljaju. Veliki sam dječak mogu sam da se snađem.

– Mislila sam da... Ono, njih poznaješ pa možda...

– Znam. Hvala ti, ali ne brini za mene. Posveti se onome čemu trebaš, ja ću biti ok.

– Zar bi ti zbilja prepustila svog seksić mužića Jacku na čuvanje Ella-May? Jesi li totalno prolupala? Pa on ne umije ni sam sebe čuvati.

– Jojo zar ti tako o svom prokletom seks partneru?

– O, fuj to tako grozno zvuči!

– Vas dvoje grozno zvučite! Znate li koliko će mi vremena trebati da se oporavim od saznanja da se vas dvoje ševite godinama i to mi krijete? Znači cijelo prokleto stoljeće će mi trebati.

– Ella, zašto te to toliko potresa? Sasvim je normalno da se privlače, pa pogledaj kako su zgodni oboje – kažem, a ona okrene očima.

– Nije u tome stvar Sam, oni su... Ma... Zapravo sam bijesna na sebe jer nisam ništa primijetila svo ovo vrijeme.

– Opusti se Elice, nije da ćemo se sutra vjenčati. Nismo toliko opičeni kao ti. Sorry Sam.

– Ma sve pet.

– Vas dvoje ćete me dotući.

– Ima li kakvih novosti od jebenog Arona?

– Da, imam stotinu stvari koje trebam obaviti ovih dana uz prisustvo supruga i bez njega.

– Oni će učiniti sve da ti oduzmu nasljedstvo.

– Pobrinut ćemo se da se to ne dogodi – kažem. – Obećao sam pomoći Elli da ga dobije i to ću i učiniti.

– Misliš da možeš odglumiti ljubav prema ženi koju si tek upoznao Devon?

– Mislim da neću morati glumiti. Nju nije teško zavoljeti. – Ella se pridigne pa me pogleda, ovih dvoje također. – Što je? – ustanem pa joj pružim ruku. – Idemo u vodu?– zbunjeno zatrepće par puta, ali prihvati moju ruku.

****

Privučem je k sebi dok oboje plutamo u toploj morskoj vodi. Lijepa je tako mokra i pod mojim dlanovima njena je koža je poput svile.

– Zbilja si to mislio?

– Što?

– Ono što si rekao.

– Sviđaš mi se Ella neću ti to sto puta ponavljati. Želim te. Moja si na onom usranom papiru, zašto misliš da te ne bih mogao zavoljeti? Ti jesi predivna i netko te postavio na moj put, baš kao što je mene na tvoj. Rekli smo da ćemo dati sve od sebe da ovo uspije.

– Pola godine je u pitanju. Moramo ostati skupa uvjeravajući sve u ovaj brak bar pola godine.

– To nije tako dugo.

– Ako ne uspijemo?

– Pa ljepoto ja ništa ne gubim, a ne gubiš ni ti. Kako god bilo ti ćeš i dalje biti moja supruga na tom papiru, zar ne?

– Pa, valjda...

– Onda molim te nemoj da brineš za ništa unaprijed. Rekli smo ponavljam da ćemo pustiti sve da ide svojim tokom i da ćemo se izboriti sa tim govnarima i to ćemo i uraditi. A, sada kad smo već kod tog toka želim da te poljubim i da skinem svu sitnu sol s tvog tijela.

– Joj Bože, ne radi to molim te ovdje pred ljudima.

– Stid te?

– Malo.

– I da te poljubim?

– To ne. – ne znam ni zašto tražim dozvolu da poljubim svoju ženu, ali što ću nisam odgojen da budem divljak nego gospodin. Njene tople, mokre i slankaste usne prijaju mojima samo tako, utažuju žeđ koju mi tijelo osjeća. Veže svoje noge oko mog struka, to malo tkanine koje našu kožu razdvaja od direktnog dodira u ovom trenutku samo mi smeta i rado bih sve to potrgao s nas. Poljubac se produbljuje i moja želja za njom raste sve više. Steže me i gura prste u moju kosu ubrzano dišući.

– Jebem ti! – opsuje pa se odvoji od mojih usana oslanjajući čelo o moje. – Pališ me kao buktinju Devon. To nije u redu.

– O, to je itekako u redu ljepotice, jer i ti meni činiš isto.

– Ne možemo imati seks ovdje. Nema šanse.

– Tko tvrdi?

– Nije u redu.

– Dođi. – povučem je za sobom pa otplivamo što dalje. Valovi su postali sve krupniji, odlično će nas sakriti od pogleda. – Nemoj da mi se izmigoljiš iz ruku sada jer ću da potonem od muke. – nasmije se pa mi ponovno veže noge oko kukova, i ona ovo želi kao i ja. Držim je jednom rukom, drugom mičem njen minijaturni bikini, svlačim svoje gaće taman dovoljno da se osjetimo, da je sasvim polako i nježno namjestim na sebe. Isuse kakav divan osjećaj. Polako, lagano, dok plutamo između sve većih valova, uživam u njoj, u njenom tijelu koje me baca u ludilo. Glasni uzdasi koji proizvodi nadjačaju i šum vode, zarijem glavu u njezinu mokru kosu dok se oboje stapamo s vodom. Ova žena je čisti raj.

 Ova žena je čisti raj

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Najveće bogatstvo 🔚Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt