נ.מ. קיף
כשנכנסנו לכיתת גילוי העתידות שמתי לב שחברינו החדשים לא כאן.
"סופי, את יודעת איפה הם?" לחשתי בזמן שהתיישבתי על פוך ורוד דהוי.
"שלום, וברוכים הבאים תלמידי! היום נלמד עוד על..." ניתקתי את הריכוז שלי והבטתי מהחלון, שפתחתי קצת כדי שלא אעלה באש. ואז ראיתי אותם. הם כולם ישבו על הדשא, ואז הלכו, עד שרק פרסי ואנבת' נשארו יחד. ואז ראיתי הבזק אור מוזר בשמיים. הפניתי אליו את מבטי, אבל הוא כבר נעלם. תהיתי בליבי למה לא הברזתי מהשיעור הזה. התירוץ שלי היה שסופי תרצח אותי. אבל בתוך- תוכי, ידעתי שזה כי אני רוצה לבלות איתה עוד זמן. נאנחתי. השיעור הזה הולך להיות משעמם.נ.מ. פייפר
"פייפס" ג'ייסון משך את תשומת ליבי בזמן שצפיתי בתאליה וריינה נלחמות.
"מה?" לחשתי.
"זאת לילי. אני חושב... שהיא לא חצויה" הוא נשמע לחוץ.
"למה?" גררתי אותו אל חדר המועדון, שהיה ריק מלבד פרנק והייזל, שדיברו על תוספות למחנה יופיטר.
"נכון כשהיא נפצעה שאלתי מה זה?" ג'ייסון הוביל אותי אל שתי כורסאות כתומות.
"נו, ו...?" התיישבתי על הכורסא.
"לא התכוונתי לפצע, התכוונתי לזה שראיתי כמה טיפות זהב לידו" ג'ייסון סיים וחייך בניצחון.
"אז, מה הבעיה בזהב מותך?" הרמתי גבה. ג'ייסון נאנח.
"שאלתי את תאליה מה זה זהב נוזלי. היא אמרה שקוראים לזה איכור, וזה הדם של האלים. ואם לילי דיממה איכור זה אומר ש..." ג'ייסון הביט אליי עיניים בציפיה. ואז קלטתי.
"אתה רציני?" מעט צווחתי.
"כן" ג'ייסון חייך.
"אז למה אף אחד מאיתנו לא ראה את האיכור?" שאלתי.
"הוא נעלם, וכבר מול הבוגארט ראינו שלילי מהירה. היא יכלה להזיז את היד שלה ולנגב את האיכור לפני שנשים לב" ג'ייסון הסביר את התיאוריה שלו.
"זה... דווקא די הגיוני. שנספר לכולם? או נחקור את לילי" שאלתי בציפייה.
"מה אם נגלה לכולם, ואז נחקור ביחד את לילי?" ג'ייסון הציע.
"רעיון מבריק. בוא, נלך לספר לכולם!" קמתי. גם ג'ייסון קם. הלכנו לכיוון חדר האימונים, כי, כמו שהחלטנו בשתיקה, מגיע לתאליה ולריינה לדעת ראשונות, אחרי הכל, הן ולילי ציידות ארטמיס ביחד.
YOU ARE READING
סודותיו של וולדמורט
Fantasiaיש לוולדמורט שלושה נכדים מהחצויים, פרסי, ג'ייסון ותאליה. הארי מגלה קשיים בהתחברות לחבורה המוזרה, וחושד בהם על כל דבר קטן. בנוסף, שבעה אנשים נוספים מצטרפים אליהם להוגוורטס. אחרי גיבורי האולימפוס, לא כולל גורלו של אפולו (ספר גרועע!) אחרי הספר השישי של...