UnderEarth - The world without limits ( in curs de editare )

28 2 1
                                    

         Obrajii mei simteau vantul atat de bine, dovedind asta prin faptul ca erau rosii ca focul din semineu, iar mainile mele erau chinuite complet de frig. Viscolul era din ce in ce mai des, dar noua nu ne pasa. Distractia era la maxim pe partie alaturi de prietenii mei. Simteam zapada cum ne atinge batandu-ne cu bulgari si tavalindu-ne prin zapada. Eram uzi, inghetati, dar nu ne pasa. Afara ningea foarte des, iar vantul sufla fulgii de zapada chiar in fata noastra.

Time like this, I wish I never existed. Nobody wants to listen. I’m screaming out for help. Time like this I wish that I could let go. And open up a window, free to be myself.

            Mirosul sangelui din acea incapere se simtea de la kilometrii indepare. Darele de sange duceau in camera unde cadavrele erau imprastiate peste tot. Sangele de pe pereti se scurgeau usor spre podea. Tavanul era crapat, iar cateva scanduri abia se mai tineau in cuie. In orice moment ar fi putut sa cada tavanul complet. Din casa de vacanta superba, a ajuns o casa darapanata, gen casa unde candva a avut loc un incendiu. Pe partia din fata casei se puteau observa pasi imprimanti pe omatul care racea pamantul. Picaturele de sange duceau pana undeva, pana cand se taia firul, iar urmele si pasii se pierdeau in pustiu. Un cutit era asezat pe zapada. Sangele nu lipsea dupa lama taioasa a cutitului.

            Abia imi taram picioarele trecand cu incaltamintea prin zapada, infruntand nametii pentru a ajunge la casa mea de vacanta. Mergeam incet, geanta atarnandu-mi pe umar..Eram atat de infofolita incat ma simteam o batoza, dar eu aveam doar 56 de kg si, 1.72 inaltime. Aveam o inaltime de top-model, sau ceva gen. Mergeam cu capul in jos, deoarece viscolul imi batea in fata, si nu puteam vedea nimic. Frigul imi ustura obrajii, iar buzele imi erau crapate deja de la atata frig. Imi era atat de frig incat deja dardaiam, iar obrajorii mei erau deja rosii ca focul. Abia asteptam sa ajung acasa si sa stau langa semineu, unde e cald si bine.. Sau cel putin la asta ma asteptam.

            Cand am ajuns am ramas stana de piatra, dar nu din cauza frigului. Ci din cauza ca usa casei mele era daramata, iar casa mea era darapanata. Paseam incet cu picioarele pe zapada care era patata de sange. Inima imi batea, iar sentimentul de groaza, teama, frica a aparut. Am scapat geanta pe jos, iar picioarele parca-mi cedau. Am ramas in pragul usii si priveam cum in toata casa era sange peste tot, semineul stins, perdelele rupte, iar tavanul abia se mai tinea. Nici podeaua nu mai era intreaga. In casa totul era cenusiu, doar petele de sange decorau privelistea infricosatoare. Am prins curaj si am pasit usor pe scandurile care mai erau intregi dintre cele care formau podeaua. Dara de sange ma ducea in sufragerie. In casa nu mai era caldura care era ieri sau alaltaieri, ci vantul batea exact cum batea afara. Frigul intra prin gaurile din geamurile sparte.. Cateva bucati de sticla se mai tineau umpic in tocul geamului. Perdelele toate erau patate de sange, si rupte, cazute. Casa era devastata. Am urmat dara de sange care ducea in sufragerie unde adesea parinti mei se uitau la televizor, sau mama manca prajituri, iar tatal meu citea ziarul. Imi aduceam aminte acum, de momentele cand parinti mei stateau amandoi in fata televizorului, tatal meu uitandu-se la meci, iar mama mea se plictisea si radea de reactiile pe care le avea tatal meu cand echipa cu care tinea el dadea gol, sau cand primea goluri. Era atat de amuzant cand auzeam din camera mea cum tata urla “ GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. “ Imi era si frica sa ma indrept spre sufrageria unde cand eram mica si veneam in vacanta, ma jucam, si ma uitam la desene. Iar mama mea venea si-mi aducea prajituri si clatite.

           In sufragerie parinti mei erau intinsi pe podea, intr-o balta de sange, iar tatal meu rezemat cu capul de perete, plin de sange pe fata si pe chelie. Avea o lovitura in tampla de unde curgea foarte mult sange. Iar mama mea zacea intr-o balta de sange, care se scurgea si a ajuns pana la picioarele mele. Am cazut in genunchi, in sangele acela, iar pantalonii imi erau acum patati de sangele mamei. Am inceput sa urlu si sa plang, lacrimile inchegandu-se cu sangele.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 17, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

UnderEarth - The world without limits ( in curs de editare )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum