ɪ ᴡᴀ𝘴 ᴀɢᴀɪɴ𝘴ᴛ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴡʜɪᴄʜ ɪ𝘴 ʟᴏᴄᴋᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴍʏ ʜᴀɴᴅ𝘴 ᴛɪᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴛɪᴇ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴍᴀʟᴇ ɪɴ ғʀᴏɴᴛ ᴏғ ᴍᴇ ʜɪ𝘴 ɴᴀᴍᴇ ɪ𝘴 ᴀᴀʀᴏɴ ʜᴀʏᴇ𝘴 ʜᴇ ɪ𝘴 ᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ʜᴏᴛᴛᴇ𝘴ᴛ ʙᴏʏ𝘴 ɪɴ ᴏᴜʀ ʜɪɢʜ 𝘴ᴄʜᴏᴏʟ. ɪ ᴡᴀ𝘴 𝘴ᴛᴜᴄᴋ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴍᴏᴠᴇ ʜɪ𝘴 ᴋɴᴇᴇ ᴡᴀ𝘴 ɪɴ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴍʏ ᴛʜɪɢʜ𝘴 ᴍʏ 𝘴ᴋɪʀᴛ ʟɪғᴛᴇᴅ ᴜᴘ ᴀ ʙɪᴛ ʜɪ𝘴 ʟᴇғᴛ ʜᴀɴᴅ ʀᴜʙʙɪɴɢ ᴍʏ ᴘᴜ𝘴𝘴ʏ ɪ ᴡᴀ𝘴 ᴀ ʙʟᴜ𝘴ʜɪɴɢ ʜᴏᴛ ᴍᴇ𝘴𝘴 ᴀɴᴅ ɪ ᴡᴀ𝘴 ᴛʀʏɪɴɢ 𝘴ᴏ ʜᴀʀᴅ ɴᴏᴛ ᴛᴏ ʟᴇᴛ ᴍʏ ᴍᴏᴀɴ𝘴 𝘴ʟɪᴘ 𝘴ᴏ ɪᴛ ᴡᴀ𝘴 𝘴ɪʟᴇɴᴛ ᴍᴏᴀɴ𝘴 𝘴ʟɪᴘᴘɪɴɢ ᴏᴜᴛ ғʀᴏᴍ my ᴅʀᴏᴏʟɪɴɢ ᴍᴏᴜᴛʜ ʙᴇᴄᴀᴜ𝘴ᴇ ᴏғ ʜɪᴍ, ʏᴏᴜ 𝘴ᴇᴇ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴀᴀʀᴏɴ ᴀʀᴇ ɪɴ ᴀ 𝘴ᴍᴀʟʟ 𝘴ᴘᴀᴄᴇ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴀ ᴊᴜɴᴛᴏɪʀ ᴄʟᴏ𝘴ᴇᴛ. "ʏᴏᴜ ʟɪᴋᴇ ʜᴏᴡ ɪ ᴄᴀɴ ᴍᴇ𝘴𝘴 ʏᴏᴜ ᴜᴘ ᴀᴍ ɪ ʀɪɢʜᴛ ᴄᴜᴛɪᴇ," ᴀᴀʀᴏɴ 𝘴ᴀɪᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ 𝘴ᴍɪʀᴋ ᴀɴᴅ ᴍᴏᴠᴇᴅ ʜɪ𝘴 ғᴀᴄᴇ ᴄʟᴏ𝘴ᴇʀ ᴛᴏ ᴍʏ ғᴀᴄᴇ ᴀɴᴅ 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 ʜɪ𝘴 𝘴ᴏғᴛ ʟɪᴘ𝘴 ᴀɢᴀɪɴ𝘴ᴛ ᴍʏ ᴍᴏɪ𝘴ᴛ ʟɪᴘ𝘴 ᴀɴᴅ ɪ ᴋɪ𝘴𝘴ᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ ᴡʜɪʟᴇ ᴍᴏᴀɴɪɴɢ ɪɴ ʜɪ𝘴 ᴍᴏᴜᴛʜ ʜɪ𝘴 ᴛᴏᴜɴɢᴇ ᴡᴇɴᴛ ɪɴ ᴍʏ ᴍᴏᴜᴛʜ ᴀɴᴅ ᴡᴇ ғᴏᴜɢʜᴛ ғᴏʀ 𝘥𝘰𝘮𝘪𝘯𝘢𝘯𝘤𝘦 ʜᴇ ᴡᴏɴ ʙʏ ᴍᴏᴠɪɴɢ ʜɪ𝘴 ᴍɪᴅᴅʟᴇ ᴀɴᴅ ᴘᴏɴɪᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ʀɪɢʜᴛ ʀɪɴɢ ғɪɴɢᴇʀ ɪɴ ᴍᴇ ғᴀ𝘴ᴛᴇʀ ɪ ᴍᴏᴀɴᴇᴅ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʟᴏᴜᴅᴇʀ ɪɴ ʜɪ𝘴 ᴍᴏᴜᴛʜ ᴡʜɪʟᴇ ʜᴇ ᴊᴜ𝘴ᴛ ᴀᴛᴇ ᴍʏ ᴍᴏᴀɴ𝘴 ᴜᴘ ᴡʜɪʟᴇ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴋɪ𝘴𝘴 ʀᴏᴜɢʜᴇʀ.
ɪ ᴍᴏᴠᴇᴅ ᴍʏ ʀɪɢʜᴛ ʜᴀɴᴅ ɪɴ ʜɪ𝘴 𝘴ɪʟᴋʏ ʙʟᴀᴄᴋ ʜᴀɪʀ ᴀɴᴅ ғɪ𝘴ᴛᴇᴅ ɪᴛ ᴀɴᴅ ᴘᴜʟʟᴇᴅ ᴏɴ ɪᴛ 𝘴ʟɪɢʜᴛʟʏ ᴡʜɪʟᴇ 𝘦𝘢𝘳𝘯𝘦𝘪𝘯𝘨 ᴀ ɢᴏʀᴀɴ ғʀᴏᴍ ʜɪᴍ ɪɴ ʀᴇᴛᴜʀɴ. ɪ ᴍᴏᴠᴇᴅ ᴍʏ ʟᴇғᴛ ʜᴀɴᴅ ᴜɴᴅᴇʀ ʜɪ𝘴 ʙᴜᴛᴛᴏɴ ᴅᴏᴡɴ 𝘴ʜɪʀᴛ ᴀɴᴅ ғᴇʟᴛ ʜɪ𝘴 𝟼 ᴘᴀᴄᴋ ɪ ᴍᴏᴀɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛᴏᴜᴄʜ ᴏғ ʜɪ𝘴 ᴀʙ𝘴 ᴀɴᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ғɪɴɢᴇʀ ғᴜᴄᴋɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ᴊᴜ𝘴ᴛ ɢᴏᴛ ʀᴏᴜɢʜᴇʀ ᴀ𝘴 𝘴ᴏᴏɴ ɪ ᴘᴜᴛ ᴍʏ ʜᴀɴᴅ ᴜɴᴅᴇʀɴᴇᴀᴛʜ ʜɪ𝘴 ʙᴜᴛᴛᴏɴ ᴅᴏᴡɴ 𝘴ʜɪʀᴛ.ᴡᴇ ʟᴇᴛ ɢᴏ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴋɪ𝘴𝘴 ᴡʜɪʟᴇ ʜᴇ ᴛʀɪʟᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴛᴏ ᴍʏ ᴄᴏʟʟᴏʀ ʙᴏɴᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀ𝘴 𝘴ʜᴏᴡɪɴɢ 𝘴ɪɴᴄᴇ ᴍʏ ʙᴜᴛᴛᴏɴ ᴅᴏᴡɴ ᴡᴀ𝘴 ᴜɴᴅᴏɴᴇ ᴀɴᴅ ᴡᴀ𝘴 ʀᴇ𝘴ᴛɪɴɢ ᴏɴ ᴍʏ ᴇʟʙᴏᴡ𝘴 ᴀɴᴅ ᴍʏ ʙʀᴀ 𝘴ᴛʀᴀᴘ ᴡᴀ𝘴 ғᴀʟʟɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴜɴᴄʟɪᴘᴘᴇᴅ 𝘴ᴏ ᴍʏ ʙʀᴇᴀ𝘴ᴛ ᴡᴀ𝘴 ᴏɴ ғᴏʀ 𝘴ʜᴏᴡ.
"ᴀ-ᴀᴀʀᴏɴ..ᴍɢʜʜ.." ɪ ᴍᴏᴀɴᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴡʜɪʟᴇ ᴍʏ ʙᴏᴅʏ ᴡᴀ𝘴 𝘴ʜᴀᴋɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴘʟᴇᴀ𝘴ᴜʀᴇ ᴜɴᴛɪʟ ɪ ғᴇʟᴛ ᴍʏ ʟᴏᴡᴇʀ ʙᴇʟʟʏ ᴛɪɢʜᴛᴇɴ ᴜᴘ "ᴀ-ᴀᴀᴀᴀʜʜʜʜ-ʀᴏɴ ᴄ-ᴄᴜᴍᴍ-ᴀʜʜ-" ɪ 𝘰̨ᴜᴄᴋɪʟʏ ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ᴍʏ ᴍᴏᴜᴛʜ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ʜᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀ𝘴 ᴛᴏᴜᴄʜɪɴɢ ʜɪ𝘴 ᴀʙ𝘴 ᴛᴏ ᴄᴏᴠᴇʀ ᴍʏ ᴍᴏᴜᴛʜ ᴡʜɪʟᴇ ɪ ʟᴇᴛ ʟᴏᴏ𝘴ᴇ, ʜᴇ ᴛᴏᴏᴋ ʜɪ𝘴 ғɪɴɢᴇʀ𝘴 ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ 𝘴ᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ʟɪᴄᴋ ᴜᴘ ᴍʏ ᴘᴜ𝘴𝘴ʏ ᴊᴜɪᴄɪᴇ𝘴 ᴡʜɪʟᴇ ɪ ʟᴇɴᴅ ᴀɢᴀɪɴ𝘴ᴛ ʜɪ𝘴 ᴍᴜ𝘴ᴄᴜʟᴀʀ ᴄʜᴇ𝘴ᴛ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʙʀᴇᴀᴛʜ ᴡʜɪʟᴇ 𝘩𝘦 ʜᴇʟᴘᴇᴅ ᴍᴇ ᴘᴜᴛ ᴍʏ ʙʀᴀ ʙᴀᴄᴋ ᴏɴ ᴀɴᴅ ᴍʏ ʙᴜᴛᴛᴏɴ 𝘴ʜɪʀᴛ ᴀɴᴅ ғɪ𝘹ᴇᴅ ᴍʏ 𝘴ᴋɪʀᴛ ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ ᴛᴀᴋᴇ ᴏғғ ᴍʏ ᴘᴀɴᴛɪᴇ𝘴 ᴀɴ ʜᴇ ᴘᴜᴛ ɪᴛ ɪɴ ʜɪ𝘴 ʙᴀɢ ᴡʜɪʟᴇ ʜᴇ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴇᴀʀ ʙᴜᴛ ɪᴛ ᴡᴀ𝘴 ʜɪ𝘴 ᴊᴏᴄᴋ𝘴(ᴜɴᴅᴇʀᴡᴇᴀʀ) ʜᴇ ʜᴇʟᴘᴇᴅ ᴍᴇ ᴘᴜᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴏɴ ᴀɴᴅ ᴍᴀᴅᴇ 𝘴ᴜʀᴇ ɪᴛ ᴡᴀ𝘴 ɴᴏᴛ ᴘᴇᴇᴋɪɴɢ ᴏᴜᴛ ғʀᴏᴍ ᴜɴᴅᴇʀɴᴇᴀᴛʜ ᴍʏ 𝘴ᴋɪʀᴛ.
"ʙᴇᴛᴛᴇʀ?" ᴀᴀʀᴏɴ ᴀ𝘴ᴋᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ 𝘴ᴏғᴛ 𝘴ᴍɪʟᴇ ɪ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ ᴛᴏᴏ ᴛɪʀᴇᴅ ᴛᴏ ᴇᴠᴇɴ 𝘴ᴘᴇᴀᴋ ʜᴇ ᴛʜᴇɴ ᴘɪᴄᴋᴇᴅ ᴍᴇ ᴜᴘ ɪɴ ʜɪ𝘴 ᴀʀᴍ𝘴 ᴀɴᴅ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴏᴜʀ ʙᴀɢ𝘴
"ɴᴜʀ𝘴ᴇ𝘴 ᴏғғɪᴄᴇ ᴏʀ ᴊᴜ𝘴ᴛ 𝘴ᴋɪᴘ 𝘴ᴄʜᴏᴏʟ ᴀɴᴅ 𝘨𝘰 ᴛᴏ ᴍʏ ᴘʟᴀᴄᴇ ᴛᴏ ɴᴀᴘ ᴋɪᴛᴛʏ?" ᴀᴀʀᴏɴ ᴀ𝘴ᴋᴇᴅ ᴡʜɪʟᴇ ʀᴜʙʙɪɴɢ ᴍʏ ᴛʜɪɢʜ𝘴 𝘴ᴏғᴛʟʏ. ɪ 𝘴ᴍɪʟᴇᴅ ᴛɪʀᴇᴅʟʏ ᴀɴᴅ ᴡʜɪ𝘴ᴘᴇʀᴇᴅ "ʏᴏᴜʀ𝘴 ᴘʟᴇᴀ𝘴ᴇ ᴀ" ɪ ᴡʜɪ𝘴ᴘᴇʀᴇᴅ ɢᴇɴᴛʟʏ ɪɴ ʜɪ𝘴 ᴇᴀʀ ᴀɴᴅ ʟᴀʏᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ ᴏɴ ʜɪ𝘴 𝘴ʜᴏᴜʟᴅᴇʀ ᴡʜɪʟᴇ ᴘᴜᴛᴛɪɴɢ ᴍʏ ғᴀᴄᴇ ɪɴ ʜɪ𝘴 ɴᴇᴄᴋ ᴀɴᴅ ᴋɪ𝘴𝘴ᴇᴅ ɪᴛ ɢᴇɴᴛʟʏ. ᴀɴᴅ ɪ ғᴇʟʟ ᴀ𝘴ʟᴇᴇᴘ ᴡʜɪʟᴇ ᴡᴇ ᴀʀᴇ 𝘴ɪɢɴɪɴɢ ᴏᴜᴛ ғᴏʀ ᴛᴏᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪ𝘴 ʜᴏᴜ𝘴ᴇ.《♡ I hope you all like this I will try my best to update the best I can so be patient with me.
See you all on the next chapter..
Thanks for reading just the very start of this teaser ♡》