The Clone Wars: Anakin&Obi-Wan

95 5 0
                                    

A reggel későbbi óráiban viszonylag már nem is voltak olyan sokat a Jedi-Templom étkezdéjében. Obi-Wan kómótos léptekkel haladt az asztalok felé keresve magának egy ideális ébredező helyet ahol békésen el is fogyaszthatja a reggelijét. Ahogy az asztalok között bolyongott szinte mindegyik társaság meg állította, és invitálta köreikbe, de Kenobi csak egy fáradt mosollyal udvariasan visszautasította. Már készült volna letelepednie az egyik üres asztalhoz letelepedni, mikor meglátta egykori tanítványát szokásos helyén a helység peremén elhelyezkedő két személyes asztalnál ücsörögni datapadját nyomkodva miközben reggelijét fogyasztotta. Általában padawanja társaságában szokott meg reggelizni, ám most Ahsokát sehol sem látta. Visszavéve magához a tálcát szinte pár lépéssel átszelve a teret már a kiválasztott mellett termett.

- Szabad a hely? - kérdezte udvariasan, mire Anakin felkapva a fejét csak bólintásokkal jelezte, nyugodtan letelepedhet volt mentora vele szemben miben akármennyire is tiszteletlennek tartották úgy gondolta nem illik tele szájjal beszélni.

- Hogy-hogy nem padawanoddal reggelizel, merre felé csatangol? - kérdezte meglepődve Kenobi miközben megigazízotta maga alatt a köpenyét.

- Ha én azt tudnám - törölgette meg száját a kiválasztott szemét forgatva.

- Végre megtapasztalod az én szemszögemet is a padawan korodból - bólogatott elégedetten Kenobi miközben kezébe vette a villáját. Anakin amint meghallotta volt mestere reakcióját az abban a pillanatban szájába vett falatott félre nyelte. Obi-Wan már majdnem ugrott, hogy segítsen tanítványán, de most kívételesen sikerült egymaga megoldania problémáját.

- Ezt mind a ketten tudjuk, hogy én feleannyira voltam problémás mint Ahsoka - kapta fel sértetten az orrát Anakin, mire Obi-Wan csak mosolyodva egyet bólogatni kezdett.

- Persze Anakin, te minta féle padawan voltál... - széledesett a mester szája ahogy visszatekintett a régebbi időkre - sak egy pillanatra nem figyeltem rád már arra lettem figyelmes, hogy Dooku gróffal vívsz az életedért... Meg Geonosis... - dőlt hátra keresztbe tett lábbal miközben a villájával hadonászott. Anakin is felnevetett a régi idők emlékére.

- Azért azt valljuk be, hogy nem minden padawan élte volna túl egy találkozást Dookuvak - bólogatott vigyorogva miközben újra beleszúrta villáját a tányér tartalmába.

~Remélem tetszett @ charlottewhite1

Star Wars - Clone Wars/Rebels OneshotWhere stories live. Discover now