Eve geldigimizde kendimi koltuga attim.S:"Hey,uyuyakalma sakin yoksa eriste yiyemezsin!"
L:"kalmam merak etme" dedim ve telefonumu elime aldim.Biraz arena of valor oynadim,oyunum bittiginde stella
Eristeleri getirmisti Rosa ise kola getirmisti.Yerken hem konusuyorduk bazi yerlerde gulme krizleri tutuyordu.
Timeskip
Sabah alarmin calmasiyla oflayarak kalkip alarmi kapattim. Ellerimi ve yuzumu yikadim ders 09.00 da basladigi icin kahvalti yapmak icin zaman da vardi.
Kahvalti hazirladim kizlari uyandirdim saatin 08.45 oldugunu gordum, direk kizlarin hizli yemesini sagladim .
Evden ciktigimizda saat 08.56 ydi.
Benim yanimda annemin bana dogum gununde aldigi arabanin anahtari vardi.Bir mallik yaptim ve bindik annem normalde 18 yasima girmeden izin vermiyordu,Ozur dilerim anne.
Annem ilk aldiginda gazin frenin falan kisacasi herseyi ogretmisti okula dogru suruyodum hizli suruyodum cunku hocalardan azar isitmek gibi bir niyetim yok.
Okula vardik kizlari indirdim ve koseye bos bir yere park ettim.
Arabadan indigimde Baji'yi gordum ve bagirarak el salladim.L:"Bajii buradayimm!Gunaydin!!"
Oda bana:
B:"Gunaydin"
Dedi solgun bir suratla.
Ona gulumsedim ve kizlarin yanina gittim.S:"iki saattir neredeydin saat kac haberin var mi?"
L:"Kac ki saat en son Baji'yi gordum el salladim?"
S:"Salak orsp saat 09.10"
L:"SIZ GERIZEKÂLI MISINIZ? NIYE CAGIRMIYORSUNUZ?"Dememden sonra Baji geldi ve "neden bu kadar gerginsiniz?"
Dedi.
Hepimiz ayni anda "Gec kaldik cunku!"
Dedik.Baji bir saatine bir de bize bakti. "Saat 08.39 neyden bahsediyorsunuz? Ders saat 09.00'da degil mi?"
Dedi ve biz kizlarla birbirimize bakip gulmeye basladik
Baji ise ne yasiyo bu mallar diyerekten bakti ve okulun girisine dogru yoneldi.Bende durur muyum? DURMAM
Baji'nin pesinden gittim.
Goz altlarina baktigimda morarmisti
L:"Uyumadin degil mi?"
B:"Seni ilgilendirmez pesimden gelme"
L:"Neden boyle yapiyosun?"Baji durdu ve bana bakti
B:"ne yapiyor musum?"
L:"Uyku duzenine dikkat etmiyorsun kavgalarda ciddi yaralar alsan bile takmiyosun yemek yedigini gormedim"
B:"Burda yemek yemek yerine derslerimden notlar aliyorum cunku hir daha sinifta kalirsam annem mental olarak coker!"Diye bagirdi Stella ve Rosalita bize bakarak dona kalmisti.
Ben daha neden bagirdigini anlamadan gozlerim doldu.
Neden boyle oluyordu bilmiyorum ama Baji bana soguk davrandigimda hep boyle gozlerim doluyordu.
Kosa kosa okula girdim ve tuvalete gittim kapiyi kapattim,aglamaya basladim.Ders baslayana kadar aglamistim.
Ders zili calinca sinifa gitmek zorunda kaldim,gozlerim kipkirmiziydi burnumda kizarikti hic farkinda degildim.
Sinifa girince direk sirama oturdum basimi siraya koydum.
Baji ise birsey yapmamis gibi oylece kendi notlarini okuyordu.Sinirim bozulmustu bir kac dakika sonra hoca geldi ayaga bile kalkmamistim ve dersin ortasinda uyumustum.
Biri beni sarsti kim diye bakarken Baji oldugunu gordum
ve eli omzumdaydi hala bir onceki dersteki sinirim gitmemisti elini ittirdim ve ona:L:"Git Baji biraz daha uyumak istiyorum"
B:"Zaten yeterince uyudun Linda"Onu gormemezlikten geldim ve gozlerimi kapattim
Timeskip
Bir kac gundur Baji'yi okulda gormedim hem umursamiyormus gibi davraniyordum ama i ten ice onun saclarina dokunmak onunla konusmak istiyordum.
Baji Cuma gunu okula gelmisti ama oglende izin alip eve gitmisti oysaki ben oglende onunla konusmayi planliyordum.
Baji'yi oglende hicbiryerde gormedigimde gittigini anlamistim.Okul cikis zamani geldi cantami topladim ve kafa dagitmak icin sahile gittim.
Orda Mikey,Baji ve tanimadigim 1 cocuk vardi.
Mikey beni gorunce yanima geldi sarildi ve Baji'lerin yanina goturdu.M:"Ken-chin bu benim kuzenim Baji biliyor zaten.Linda bu benim arkadasim Draken"
Dedi ve Baji'ye baktim Baji de bana bakiyordu goz goze gelince kafami cevirdim.Yanaklarimda yanma hissediyordum hayir burada olmaz.
M:"Lily hasta misin?"
L:"Hayir iyiyim ama simdi gitmem gerek tanistigima memnun oldum Draken"
Dedim ve elimi uzattim Draken elimi sıktı ve ellerimiz ayrilinca gorusuruz diyerek markete dogru yoneldim.Sanki biri beni izliyordu fakat arkama bakma cesareti bulamadim ve direk ilk gordugum bufeye girdim bir seyler aldim,odedim ve ciktim.
Hala oyle hissediyordum arkama bakmamla birinin
Beni duvar arasina almasiyla bir oldu.
Kim oldugunu goremedim.
Fakat kimse o kisinin elleri belime kayiyordu.
Ve bir anda beni boynumdan ilk once isirdi sonra optu onu ittirdim ve kosmaya basladim.ilk gordugum binaya girdim ve kapiyi kapattim.Bir sure sonra kapiyi actim ve eve dogru ilerledim
Eve geldigimde kendimi koltuga attim ve boynumda az onceki gibi aci hissettim aynaya baktim boynumun kaniyor oldugunu gordum ve ilk yardim cantasiyla kan akmasini engelledim._______________________________________________
Oy atmayi unutmayin canolar
miresel8 'in hikayelerine de bakmanizi oneririm
694 kelime