MA - EPISODE 13 😎🔞

3.2K 60 1
                                    

Lia pov..

"Haih.. die pergi macam Tu je?" Kataku sendiri sambil buka baju untuk Mandi. 10 minit gak Aku Mandi.

"Alamak nak pakai apa ni. Baju pun takde. Tulah kau Lia sebok nak ikut makcik hot. Kan dah sehelai sepinggang" bebelku lalu Aku cuma pakai bathrobe.

"Nak Tido balik Pon dah tak boleh. Aku dah Tido lama tadi" kata Ku lagi sambil melihat keindahan Kota Di tingkap. Tiba² perut Aku berbunyi.

"Haih... Lapar lah pulak." Kataku sendiri Dan duduk Di sofa tersedia. Aku tengok jam baru pukul 8 Malam. Awal lagi kat sini. Aku pun jalan lihat sekeliling bilik.

Tiba² Ada orang ketuk pintu.

"Weh Lia kau kat Dalam ke?" Panggil orang kat luar. Macam kenal je. Lalu Aku pun buka pintu. Rupanya Aina dengan kak Sara.

"Oh hah nape?" Jawabku. Lalu Aina dengan kak Sara masuk. Dan duduk Di sofa. Aina buka TV.

"Kau dah nak Tido ke?" Tanya Aina.

"Takde lah. Aku dah tak boleh tido" jawabku.

"Nah ni akak Ada belikan baju, Tuan suruh tadi. Jap lagi room service datang hantar makanan" kata kak Sara. Macam tahu² je Aku tengah lapar.

"Akak keluar ke tadi? Dengan sapa?" Tanya Ku excited.

"Aah.. kat seberang jalan ni Ada kedai. Akak beli kat situ je. Akak pegi dengan Aina tadi" jawab kak Sara pelik.

"Kenapa tak ajak Lia? Lia nak jugak tengok² apa Yang Ada kat Negara orang" kataku sambil buat Muka sedih.

"Kau tak cakap awal². Aku Ingat kau Sambung Tido. Yerlah Dalam flight bukan main kau Tido macam takde Hari lain😂" kata Aina dengan gurau berselang dengan tawanya. Aku pandang dia tajam.

"Alaa lek ah, sorry okay. Esok kau ajak lah makcik hot kesayangan kau Tu keluar" kata Aina. Aku Mula senyum. Bijak lah Aina ni.

"Btw thank you kak sara, Jap eh Lia tukar baju" kataku lalu tukar baju.

"Oh ya btw makcik hot pergi mana?" Tanyaku kepada kak Sara.

"Hmm? Oh Tuan Ada kerja sikit dekat² kawasan sini. Jap lagi die balik lah Tu" jawab kak Sara.

"Kak Sara dah selalu ikut Tuan datang sini ke?" Tanyaku lagi. Banyak Tanya pulak Aku ni

"Takde lah selalu. Cuma kalau urgent memang akak kene ikut" jawab kak Sara. Aku cuma meng'oh'kan saja.

Tak lama kemudian room service sampai hantar makanan. Kak Sara Yang buka pintu. Kitorang pun makan makanan Yang Di pesan kak Sara. Kenyang perut Aku. Dah siap makan and kemas. Kitorang tengok TV tiba² makcik hot balik.

"Awak? Dah balik" Tanya Ku. Aina dengan kak Sara dah nak balik ke bilik diorang.

"Hmm" jawab makcik hot sepatah.

"Tuan, saya balik bilik dulu ya" kata kak Sara lalu keluar dengan Aina.

"Dah makan?" Tanyaku kepada makcik hot. Dia hanya diam.

"Honey, kenapa diam je ni?" Tanya Ku lagi. Pelik dengan mood dia.

"Takde apa. Kau dah makan?" Tanya makcik hot. Aku mengangguk.

"Tak ajak Aku pun" kata makcik hot. Haaa merajuk lah ni.

"Saya lapar sangat tadi Tu pun kak Sara Yang orderkan. Nak tunggu awak, saya tak tahu awak balik pukul berapa" jawabku lalu pegang tangan dia.

"Hmm" jawab dia sepatah sambil dia bukak baju and baring Di katil.

"Honey? Merajuk lah Tu" kataku. Die tak balas apa². Aku tak puas hati lalu Aku duduk atas perut dia.

Mrs. Arrogant (GXG) ✔️Where stories live. Discover now