*Erik'in gözünden*
Avengers ekibindeki adının Natasha olduğunu söyleyen kız ve yüzbaşı bize odalarımıza kadar eşlik ettiler. Yüzbaşı bana odamı gösterdiğinde odaya girip içeri göz attım. Odayı incelemem bitince odadan çıktım. Kolidorda yürürken Charles'in odasını gördüm ve kapıyı tıklatarak içeri girdim. İçeri girdiğim anda Logan ve Charles'ın bana baktığını gördüm ve vakit kaybetmeden söze başladım.
E : İnsanlar ile beraber kalacağımıza inanamıyorum.
C : Açıkçası bende istemiyorum ama başka çaremiz yok.
E : Benim aklıma bir şey takıldı-
Logan Erik'in sözümü tamamladı.
L : Emy fazla sessizdi.
C : Evet insanlar ile aynı ortamda olduğu için gergindi.
E : Geçmişteki tramvaları yüzünden olmalı.
L : Onu onlarla aynı ortamda tutmamalıyız.
C : Haklısınız ama fazla düşünüyorsunuz. Emy zaten labovatuardan hiç çıkmaz. Çıktığı zamanlarda onu okula göndeririz.
E : Evet bu sayede insanlar ile konuşmamış olur.
C : Harika bu da çözüldü.
3'lü biraz daha konuşmaya başladılar.*Emy'nin gözünden*
Okula gelince arabayı okulun önüne park ettim ve hep beraber arbadan indik. Hank'a bakarak ;
Emy : Hank siz senin labovatuarını ve Peter'in valizini alın. Diğerlerini ben alırım.
Hank : Tamam Emy.
Hızlıca odama doğru çıktım. Odamın kilidini açıp içeri girdim. Ve yatağımın altından 2 valiz ve 6 tane koli çıkardım. Gardrobumdaki elbiselerimi, ayakkabılarımı ve çantalarımı valizlere koydum. Sonra makyaj ürünlerimi ,şampuanlarımı , tokalarımı da valize koydum. Tam o esnada ayağıma bir şey sürtündü. Bu tabiki de kedim Bronte'ydi.
Bronte'yi ben buraya geldikten 1 ay sonra okulun bahçesinde yaralı bir şekilde bulmuştum. O günden beri benimle beraber yaşıyor. Bronte sayesinde hayvanlar ile konuşabildiğimi farkettim ve bu harika bu özelliğimi çok seviyorum.
Bronte'nin taşıma çantasının kapağını açtım ve "Hadi bronte içeri gir birazdan gideceğiz." dedim. O isi bana sadece tamam anlamında 'miyav' dedi ve çantasına girdi. Ben bronte'nin eşyalarını da valizime koyduktan sonra. Odamın içinde bulunan 3 kapıdan 2. sine girdim. Kapılardan biri banyoya 2. Labovatuara sonuncusu ise hobi odama açılıyor.
Labovatuarıma girip önemli olan malzemelerimi ve icatlarımı koliye yerleştirdim. Toplam 3 koliye sığdırabildim. Sonra hobi odama girdim. Diyiceksiniz ki bu odada ne var. Bu odada sinirlendiğim veya üzüldüğüm zaten kafa dağıtmak için çizdiğim tablolar ve müzik aletlerim var. Tablolarımdan bana ilham veren ve benim için önemli olan bir kaç tabloyu kutuya koydum.
( Harry potter hayranı olduğumu
nasıl gösterebilirim çabası )Evet arkadaşlarımı çizmeyi çok seviyorum. Özellikle Raven ve Erik 'i çizmeye bayılıyorum. Neyse çok oyalandım. Boyalarım ve paletlerimi de koliye yerleştirdi. Tabi bir kaç adet boş tuval de koydum. 2 koliye sığdırdım. Son en büyük koliye ise gitarımı ve kemanımı koydum. Onları koliye koyma sebebim ise diğerlerini gitar ve keman çaldığımı öğrenmesini istememem hatta elimde olsa benim hakkımda hiçbirşey öğrenmemelerini sağlarım. Odamdaki işlerim bitince valizlerimi ve kolilerimi yavaşça en alt kata götürdüm. En son olarak Bronte'nin çantasını elime aldım.
Ve Jean'ın odasına gidip eşyalarını topladım. Jean ile çok yakın arkadaş olduğumuzdan ve benden hiçbir şey saklamadığı için eşyalarını benim toplamamı istedi. Onları ne kadar sevsemde o insanların yanında rahat davranamıyorum. Çok uzattım yine Jean'nin eşyalarını da topladıktan sonra Wade'in odasından silah çantasını aldım ve aşağı indim. Peki ben silah almadım mı diye sorucak olursanız? Tabi ki aldım 2.valiz bunun içindi bütün bıçaklarım, silahlarım , ok ve yaylarım ve katanalarımın hepsi o valizde ben valizleri arabanın bagajına yerleştirdikten sonra hank ve kate geldi. Onlarda eşyalarını bagaja koyduktan sonra arabaya bindiler. Arabayı sürüp tekrardan kuleye geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutant Kız Ve Loki💚
FanfictionBir anlaşma ile insanlar ve mutantlar arası barış ortamı oluşması sağlanıyor. Mutantlar ve Avengers birleşiyor. Sizce bu iyi mi , yoksa kötü mü olucak ? Afedersiniz kendimi tanıtmadım ben EMERY SASHA YALÇINKAYA. Soyadım ile isminin hiç alakası yo...