Enge gast

37 4 0
                                    

Ik kom thuis van school, pff echt stom zoals altijd natuurlijk. Ik leg me tas in me kamer en doe m'n jas uit.
Ik ben alleen thuis.
Ik luister wat Ariana Grande muziek om even te ontspannen, zo lekker uit rusten na al dat school gedoe. Na dat ik muziek heb geluisterd pak ik me tas en ga wat huiswerk leren, daarna pak ik me iPhone en ga lekker bij de tv hangen. Instagram! Natuurlijk! Toen ik m'n iPhone aan deed zag ik heel veel insta berichten binnen komen, ik ging naar insta toe, ik heb al wat bffs op insta! Super fun, ik kan niet zonder ze, maar nu zag ik een jongens Arianator, het leek me wel interessant, we werden vrienden. Later deed hij een beetje vreemd ik dacht van "Hu? Wat doet hij?!" Maar ja. Ik stuur altijd naar een groep mensen dm's. Altijd leuk toch? De jongens Arianator zat er ook in. Hij deed op eens heel erg kattig, ik ben een beetje verlegen dus ik zei nog niks, daarna de andere mensen uit de groep gingen te keer tegen hem, ik wist niet wat ik moet doen! Daarna werd het nog erger en ging ik ook maar ruzie'en ik bedoel hij zei dat ik een slet was! Kom op! Daarna werd het nog erger hij haalde iemand (z'n klas genoot of zo) en trouwens hij was zogenaamd 16! Hij leek op een kleuter! Maar toen werd het echt erg, daarna besloten een paar andere meisjes en ik hem in de val te lokken. We hadden een nep fan page voor hem gemaakt zodat we meer van hem zouden komen te weten kf het zo'n enge man was! Weetje wel? Nu was ik alleen op dat nep fan page, de andere die mee deden vroegen wat ik naar die gozer had gestuurd, ik dm'den ze en toen stond er met groote letters op het nep fanpage "GEHACT" ik was doods bang en ging natuurlijk weer op m'n eigen acc, de andere snapten er niks van, toen zijden ze dat die jongen hun op het nep fanpage had ge dm'd er stond iets van "ik zit in je kast en ik volg je elk moment van het leven" het was echt heel erg vreemd! Daarna ging die jongen op m'n eigen acc ! Hij had de andere van m'n BFF's die mee deden met mij, ge tagt op een hele enge foto omg, ik schrok me rot en al helemaal dat hij op MIJN account was! Gelukkig heeft hij me niet gehact ( dat was wel is een keer gebeurt, ik had 4000 volgers) maar ik had nu net me wachtwoord snel veranderd. Het was in de avond gebeurt we gingen er helemaal over praten, over die ene enge gast. Hij zei toch dat hij mij elk moment van m'n leven volgden en dat hij in m'n kast zat? Nou m'n kasten gingen heen en weer..
Ik natuurlijk helemaal bang ( ik ben trouwens 11 en bijna 12, de andere zijn 12/13 en zo.)
Maar uit ijndelijk viel ik in slaap.

Wauw was echt gênant gister avond! Pf was het nou een droom? Ik heb echt geen idee meer. Ik keek op m'n telefoon. En ja hoor het was echt zo. Er zijn vreemde mensen in de wereld, vind ik.
Maar goed.
Oh sorry! Ik heb me helemaal niet voor gesteld! Ik ben Shelly! M'n insta is @ariana_shelly. Ik ben 11 jaar en ben een echte Arianator sws kan niet leven zonder Ariana Grande! En ik hou heel erg van dieren en dingen met foto's doen. Haha.
Een paar dagen geleden hebben we weer een nieuw geitje gekregen! Vind het lastig om over te praten maar goed: ik had twee geiten, Jody en Roos, Roos is 7 jaar en Jody was nog maar 5! Dat heel jong, hij was heel erg ziek!! Ze had niet normaal hoeveel diaree , we gingen naar de vee arts. Er waren ALLEMAAL WORMEN EIEREN IN JODYS POEP! Ze fratsen alles van Jodys lichaam op! Later at hij NIKS meer, toen aten de wormen z'n bloed op :( dus ging hij dood😭 Roos kon dood gaan van eenzaam heid dus kochten we een nieuw geitje genaamd Delphi, m'n zus heeft de naam uit gekozen. Geiten zijn echt heel erg lief! Ik raar je aan om ze te nemen XD. Ik heb ook twee konijnen en vissen! Ik wil echt HEEL erg graag een hond! Ze zijn zo lief, en ik heb een hele groote band met ze, maar ik moet nu echt weer naar school doeii lief dagboek, tot straks of morgen.

Hoii! Ijndelijk! Het is Zaterdag! Het is alweer 11 uur in de ochtend, ik word langzaam aan wakker, op eens komt me moeder binnen! Ze zei dat ik lang heb uit geslapen en dat we nu moeten eten. Ik stap uit bed en neem me telefoon mee naar beneden. Ik krijg een bericht binnen! OMG Ariana concert! Ik schreeuwende tegen me ouders of ik naar het concert mog, het mog Omg omg omg!! M'n insta BFF's gaan ook ieieie ik ben zo blij!! Voor het eerst in mijn leven ga ik Ari zien!!
(28 mei) omg morgen is de dag!!??
(29 mei) Yesss eindelijk is het zover!
Ik pak m'n Cat ears, m'n Ariana shirt en maak me zelf op.
We zijn bij de ziggo dome.

HET CONCERT WAS GEWELDIG OMG IK GA ECHT DOOD WOOOOW IK..IK..IK HEB ARI GEZIEN!!!
Oh oh.. Die jongen.. Dat is die jongens Arianator.. Shit ik moet weg wezen voor dat tie me vermoord of zo!!
Ik was weg, even later zag ik m'n insta BFF in reall life! We gingen kletsen super blij zijn natuurlijk!! Maar toen zagen we die jongen weer.. Hij zag ons ook..
Hij keek ons recht in de ogen, ik dagt echt HELP! Maar m'n insta BFF Dilara bleef stok stijf staan, ik dacht kom op we moeten hier weg! Maar nu pas wist ik waarom ze dat deed. Ze deed net als of ze hem niet kenden en deed gewoon rustig aan, want als ik had gerend dan zouden ze denken dat ik van insta was. Maar ja ik heb nou eenmaal slimme BFF's XD! Maar hij zij iets tegen ons, ik weet niet wat, hij zij het in het Spaans of zo! Maar Dilara snapte het, hij zei: op een dag zal ik jullie krijgen.
Wauw, ik.. Ik..ik.. Waarom gebeurd dit?! Ik ben helemaal vanstreek.
Ik ging vandaag nog na het concert naar Dilara en m'n andere insta BFF's toe om af te spreken, maar die jongen ( ik noem hem ff Felix) had ons gezien. Hij hield ons steeds in de gaten, alleen ik zag het.ik ging naar de wc, toen ik weer terug was had Felix me need genomen en ging me chanteren! Omg, ik gilde en schreeuwde maar door tot iemand me doorden gelukkig doorden me BFF's me. Ze gingen vechten of zo, het leek wel iets uit Scream Queens, maar ik ben heel blij dat me vriendinnen het zo voor me opnemen, ik kan echt niet zonder ze.

Felix valt ons steeds lastig. Zal ik het toch aan m'n ouders vertellen? Ik weet niet hoor, dan weten m'n ouders ook gelijk dat ik scheld.. Maar ja, het leven is zwaar.
(1 jaar later en twee maanden)
Ik ben dertien geworden, Felix.. Felix, hij staat voor de deur!, ik ben alleen thuis.. Shit, wat moet ik doen?! Ik lig onder de deken en negeer de bel. Hoe weet hij dat ik hier woon?! Ik check m'n insta of hij me IP adres weet van insta of zo. Maar nee gelukkig niet.
Even later komen m'n BFF's aan gelopen en staan voor de deur. Ik doe open, ik heb het hele verhaal verteld over dat Felix gedoe maar maar, het waren m'n BFF's niet, ze waren gemakeupt en kleding.. Ik zei tegen ze dat ik moest gaan, ze gingen NIET weg!! Ik wist niet wat ik moest doen, ik zei tegen ze dat ik even een telefoontje moest plegen, ik zei tegen een van me BFF's dat ze hier heen moesten komen.
Uit eindelijk kwam ze, ze schrok zich kapot toen ze binnen was.
Yes ze had ze weg gekregen.
"Bedankt Dilara" zeg ik voorzichtig
"Aww geen dank, maar echt ik vind dit doods eng, we moeten de politie bellen Shell"
"Ik ook" zeg ik zachtjes.
Dilara vraagt of ze kan logeren, ik vraag het aan m'n ouders en het mog, even later gingen we make-upen en ff nagel lakken en tussen door over jongens praten haha.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 04, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Mijn leven..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu