Bölüm şarkısı: Louis Tomlinson-Look After You
Pınardan;
Canım çok yanıyordu. Kafamda duyduğum acı çok kötüydü. Herkes başımda bekliyordu. Ama bir kişi yoktu ve bu canımı çok yakmıştı. Nedenini bilmiyorum ama Mete'nin yanımda olmayışı beni mutsuz ediyordu. Sonra kapı tıklatıldı. Kapı açıldığında Mete girdi içeri. Çok mutlu olmuştum ki bu çok fazla sürmedi. Pelin'i alıp dışarıya çıktı. O sırada Duygu
" Onu kıskanıyorsun kabul et." dedi.
"Sa-saçmalama Duygu onu tanımıyorum bile." dediğimde
"Acaba" dercesine bakış attı. Sonra Pelinle birlikte Mete içeri girdi. Bana " Geçmiş olsun" dedi ve çıktı odadan. Pelin'e ne dediyse Pelin düşünceli gibi duruyordu. Bu da beni çok meraklandırmıştı. Dayanamayıp Pelin'i çağırdım ve sordum.
"Mete dışarı çıkarıp sana ne dedi?"
"Şey... Senin kızacağını ve izin vermeyeceğini bildiği için bana söyledi. Bu yüzden senin duymanı istemiyor."
"Hey biz ikiziz dimi birbirimizden gizlimiz saklımız olmaz dimi?"
"Öyle ama..."
"Pelin bunu öğrenmeden seni rahat bırakmayacağımı biliyorsun değil mi ikizim?"
"Ahhh! Bilmem mi?"
"O zaman söyle."
"Peki peki. Mete bana ' hastahane masraflarını ben karşılayacağım ve yarın gelip Pınar'ı evine ben götüreceğim.' dedi..."
"Sen de hayır dedin değil mi?"
"Evet dedim."
"Ahh! Pelin sen aptal mısın? Ona neden hastahane masraflarımı ödeteyim ki?"
"Pınar sen farkında mısın bilmiyorum ama şuan elimizdeki son paramızı buraya verirsek o zaman nasıl geçineceğiz?"
"Pelin ben.. O konuyu halledicem."
"Nasıl hallediceksin?"
"Bir şekilde halledicem işte!" biz tartışırken odaya hemşire girdi ve içerdekileri dışarıya çıkardı.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu akşam konser var ve ben kendimi bomba gibi hissediyorum. Meteyle haberleşmiştik ve Duyguyla bana akşam için kıyafet bakıyorduk.
"Sen Mete'ye adresini verdin mi?" dedi Duygu.
"Olamaz unuttum Duygu ne yapıcam!" Çok telaşlanmıştım.
"Sakin ol mesaj atarsın." dediğinde elime telefonu aldım ve adresi mesaj attım. Duygu'nun işi bitmişti ve o Berkeyle buluşacağı yere gitti.Herşeyimle hazır olduktan sonra telefonum çaldı.
"Pınar ben kapının önünde seni bekliyorum."
"Geldim hemen." deyip çıktım.
Arabanın kapısına yaslanmış beni bekliyordu. Üzerinde siyah ve çok şık bir deri mont vardı. Altında dar bir kot vardı. Kolundaki saati de çok hoş gözüküyordu. Herşeyiyle çok hoş gözüküyordu. Tarzına hayran kalmıştım.. Beni fark ettiğinde kapımı açtı.
Konser alanına gidene kadar hiç konuşmadık. Konser alanına geldiğimizde tekrar kapımı açtı ve kulağıma fısıldadı "Çok güzelsin." Ses tonu bile kalbimin pır pır atmasına sebep olmuştu."Te-teşekkür ederim." dedim utangaç bir ses tonuyla. Sonra konser alanına ilerlediğimizde konser başlamıştı. O sıra da benim en sevdiğim şarkısını söylemeye başladı. Mete'nin kolundan tutup koştum sahneye doğru koştum ve şarkıyı söylemeye başladım. Sonra Mete'nin yanımda olmadığını fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Baktıktan Sonra (İlk Versiyon)
Genel KurguAldatılan iki genç liselinin acıklı öyküsü.