pişt sen evet sen sen bakma sağına soluna şu yıldıza bir dokunda kalbimi parlat hadi tatlı şey seni hadi yaparsın.
İyi okumalar
*Yazarın Anlatımıyla*
Arel baygı bir şekilde hastane odasında yatarken Hazal hanım üzüntüsünü, acısını belli etmeme çabasıyla acısını içinde yaşıyordu bir kayıp vardı ve bu kayıp tüm aileyi etkileyecek bir kayıptı.
Arel uyurken İstanbul'da ki kendi hastanelerine taşınmışlardı. Arel ve diğerleri İstanbuldaydı.
En çok Arel'den sonra Olcay'dı o acıyla onu arayan dedelerine patlamış ve telefonun arkasında duran nineleri duyup Kocalarınla kavga edip İstanbul'a yola çıkmıştı yeterdi bu kadar hasretlik.
"Babaanne babam ne zaman uyanacak uyansın çok uyudu gidelim artık annemi görmeye annemi istiyorum" diyen toprağı babası duyduğundan bir haberdi o an uyanmak istemedi bu acıya uyuyarak son vermek istiyordu eşi onu bırakıp bir daha gelmemek üzere gitmişti sonuçta.
ama o öyle olmadı Arel uyumak istese bile göz kapakları ona engel olurmuşçasına açıldı.
"Baba uyandın kalk anneme gidelim hadi hadi." diyen çocuğa bir şey diyemiyordu nasıl derdi ki senin annen öldü bir daha gelmeyecek. olaya Salih bey el atmıştı hemen.
"Hazal sen çocuğu al aşağı inin gülüm." Dediğinde Hazal hanım çocukla beraber çıktılar odadan.
"Kalk otur evlat konuşalım seninle." dedi Salih bey.
"Ne konuşalım baba Lal öldü!"
"Dur önce sakin ol oğlum."
"Nasıl sakin olayım karım öldü karım, çocuğumun annesi öldü nasıl?" üzüntüsü sinire dönmüştü Arel'in.
"Dur deli oğlan karın ölmedi, hemen ayılıp bayıldın." Dedi dede.
Arel'in duyduğu doğru muydu Lal ölmemişti o zaman o doktor neden öyle dedi maalesef ne neden öyle dedi ,lal nerede?
"Lal nerede onu görmek istiyorum." deyip ayağı kalktı ayağı kimse bir şey diyemedi sadece Murat ona eşlik etti.
Yoğum bakımın önüne geldiğinde ise onu gördü, sevdiği kadın yaşıyordu onları bırakmamıştı.
"Neden Yoğum bakımda ne olmuş Murat anlat her Şeyi."
"Öncelikle en basitinden başlıyım yengemin babaannesi ve anaannesi geliyor Olcay onları ve Asyaları alıp eve götürecek sonra işte yengem yaşıyor güzel haber ancak kötü haber bebek anne karnında ölüp yengemi zehirlemiş az kalsın bebek yanında arkadaş olarak alıyordu, Yoğum bakımda yatma nedeni ise Kanında mikrop çıkmış ve toparlanması lazım uyanır ama bu gün doktor öyle dedi." dedi tek nefeste Murat.
"Ne bebeği Murat?" dedi şaşkınlıkla
"Yengem hamileymiş Allahtan bebek küçükmüş daha 3 aya yakınmış küçük olduğu için aslına bakarsan pekte küçük değil." dediğinde aklıma geçmiş geldi.
"Hassiktir tekrar başa dönüş olacak." diyerek Arel volta atmaya başladı.
Ne kadar zaman geçti belirsiz belki 1 belki de 3 saat falan geçti Olcay ile Lalin nineleri gelmiş Arellerin evine geçmişlerdi ardından da Arel'in babaannesi ve diğerleri İstanbul'a Hazal hanımın evine geçmiş büyükler Hazal hanımda torunu Toprağı alıp bahçeye inmişti.
"Babaanne senin neden yüzün üzgün duruyor." dediğinde küçük Toprak, Hazal hanım içinden nasıl kardeşinin öldüğünü söyleyeceklerini düşünüyordu. Torunu ölmüştü Hazal hanımın Hayat tekrar ediyordu bu filmi önceden en acı şekilde izlemişti. En çok korktuğu gelini Lalin bunu nasıl karşılayacağı ve bundan sonra olaylar nasıl gelişecek olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM LÂL HAYATIM
Chick-LitSekreterine gülümseyip elimdeki kutuyu salladım sessizce sır verirmiş gibi söyledim "hamileyim haber vermeye gidiyorum " "çok sevindim lâl hanım tebrikler" gülerek kapıya tıklamadan açtığımda gülümsemem yüzümde soldu arellin bacağında kadın oturuyor...