Evet arkadaslar. Simdi WWE'nin soyle bir rutini vardir. Heel(kötü karakter) olan taraf,face(iyi karakter) olan tarafi mac icerisinde darma duman eder ama ne pahasina olursa olsun face taraf hep son 5 dakikada durumu kurtarir ve maci kazanir. Simdi birincisi bu macin kazanani yok. Hani soyle soyleyelim,mac sonu iki isim bir anda arabayla gittiler ve mac No Contest bitti. Maca gecersek,sevdigim ve geceye damga vuran maclardan biri oldu. Kendo Stickler,sandalyeler hepsi ringdeydi. Macin basi Ambrose herkesi costursada,Luke Harper durumu kendine cevirdi ve birazda o saklatti sopasini. Bununlada yetinmeyip,ring disinda Ambrose normalde iplerden sekerek yaptigi Clothesline'i,apronda takla atarak İLK DEFA gosterdi. Bu sefer is kızısinca mac arena disina cikti ve Ambrose,nerede olursa olsun domine etti. Guzel devam eden mac,sonucu tahmin edilebilir derken Harper,bir Jeep'e atlayarak uzaklasmak istedi ama Ambrose,camdan iceri zipladi ve ikili arabayla uzaklasti. Simdi mac super gecti,hakkini yemeyelim. Fakat Ambrose,The S.H.İ.E.L.D grubundan ayrildigindan beri dogru duzgun PPV galibiyeti yoktu. Bu sovda bir galibiyet verilebilirdi fakat tipik WWE,bu maci bile vermemek ugruna,No Contest bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Extreme Rules:Türkce Yorum
Action26 Nisan tarihinde duzenlenmis Extreme Rules sovunu,gorusler ve mac gelismeleri ile zenginlestirerek sizlerle bulusturuyoruz!