Ölümcül Fikirler

20 7 22
                                    

uyumak için yatağıma uzandım.

Sabahın sakinliğiyle gözlerim aralandı,
_telefon bildirim sesi_

[1 yeni mesaj: dje Osbourn]
(teslimatınız incelendi görev için tam yetki verildi iyi şanslar)
  biraz kedimi sevdikten sonra  hazırlanıp evden çıktım arabama binip sakin bir müzik açtım ve yola koyuldum..
(35 dakika sonra)

Günaydın ms.Mira.
Günaydın bayan natalie
(amerikada türkçe konuşulmuyor diye bir yorum yapabilirsiniz diye söylüyorum aslında ingilizce konuşuyorlar ama ingilizcem pek yok yazamıyorum:) )

Ofisemi ms.mira
Evet ,bir şey soracaktım dün başı yaralanan öğrenciye ne oldu?
Sanırım yaralanmamış şiddet uygulamışlar.
Okuldaki öğrenciler mi?

Hayır daha büyük birisi,ailesi olabilir.
Eminmisiniz?
pek değil şu anda polis detaylı inceleme yapıyor ilk üç dersiniz boştu sanırım, bir polis karakoluna uğrayın derim.
Saolun bayan natalie.
okula girmeden hemen tekrar arabama binip polis karakoluna gittim.
Bay bill chapter size bir soru sorabilirmiyim?
Buyrun ms.Mira.
Dün öğle saatlerine  JONNES caddesi SAVANNAH'DA  LEONARD okulundan aldığınız DEREK CONNEL isimli öğrencinin ifadesini izleme şansım varmı acaba?
Bunu şef'e sormamız gerek,biraz beklerseniz sorabilirim.

Tabi bekliyorum işinizi halledin siz.
Birkaç dakika geçmişti ses seda yoktu bende kendime bir kahve almıştım ,Kahvemi bitirmek üzereyken bir bildirim geldi.
[anabel isa sr ;2 yeni mesaj]
(doktor Mira laboratuvarda sorun çıktı lütfen iki saat içinde buraya uğrayınız.)
-şuan biraz işim var bitince geleceğim
..............iki dakika sonra................

bayan Mira "Derek Connel" isimli şahsın sorgusuna katılmanız için onay verildi dilerseniz sorgu odasına gidebiliriz.
Gidelim hemen.
(sorgu odasına girmiştik çocuğun sorgusu başlamıştı)
Derek öncelikle söylediğin her şey kayıt altına alınmakta dilersen sorguya başlayalım?
(derek kafasını salladı)
şiddet mi gördün,kaza mıydı?
ikiside değildi.
Nasıl ?
nasıl olduğunu bilmiyorum.
Olayın nasıl gerçekleştiğini anlatırmısın?
Ders zili çalmıştı sonra burnum kanamaya başladı tuvalete gittim ve kolum ağrımaya başladı morluklar oluştuğunu gördüm yani bir şiddet te görmedim kendim'de yapmadım.
Birinin veya kendinizin yapmadığına eminmisiniz?
evet
Bir hastalığınız varmı kansere benziyor?
hayır daha iki gün önce doktorlar kontrol etti.
Burası bir polis karakolu evlat ve eğer yalan söylersen kötü şeyler olabilir!
Yalan söylemiyorum.
Bak kimse durduk yere oluşan darp benzeri yaralara inanmaz.
İnanın o zaman sizde ilkler güzeldir.

(ifade izleme odasından çocuğun cevaplarını izliyordum yanımdaki komiser konuştu)
17 yaşındaki veletlerle uğraşmak çok zor eğer polislik düşünüyorsanız düşünmemenizi tavsiye ederim.
çok saolun ama zaten bir mesleğim var ve mesleğim 17 yaşındaki çocukları eğitmek.
Sizin işiniz çok zor olmalı,neyse sorgu bitti çıkalım isterseniz.
Peki
(Derek'in verdiği cevaplar aklımda şüphe bırakmıştı incelememiz gerekliydi Laboratuvar'a gidince bunuda sormalıydım,dersimin başlamasına bir saat otuz dakika kalmıştı yetişebilirim diye arabayı çalıştırıp Laboratuvara doğru yola çıktıa)
doktor Mira canlı çok hızlı büyümeye başladı bir günde 16 santimlik bir büyüme olmuş büyümesi durdurulamıyor ve galiba elektriğe karşı direnç kazanmış.
su veya kaynar su ?
hayır onlarda reaksiyonlar gösleriyor, bide oksijenle nefes almaya başlamış.
(canlıyı incelemiştik)Sanırım canlı ortama ayak uydurabilecek şekilde yaratılmış adaptasyon sürecinde oluşan hücreler belirli özellikler kazanmış,sizden bana haber vermeden bir şey yapmamanızı demir kasanın içinde oksijen ve su dolu bırakmanızı birde CIA ya bu konu hakkında rapor göndermenizi istiyorum,ben yokken tüm yetki Joseph 'te olacak .Canlı hakkında gelişme olursa bana haber verin insülini biraz daha azaltın ve böcek türü şeylerle beslemeye başlayın.
Tamam efendim.



Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin