,,Otevřete to slyšíte," řekne Blanka a pohlédne na Davida který se mezi tím taky zvedne z postele upraví si trochu kalhoty a zamíří k ní.
,,Ale no tak přece by jste už nechtěla odejít vždyť jsme ještě ani nezačaly," řekne David a jednou rukou si ji k sobě přitáhne blíž.
,,Nechte mě," řekne Blanka a odstrčí ho od sebe trochu dál.
,,Ale no tak když budete hodná dám vám ten klíč co teď tak tolik hledáte," řekne David a v ruce drží klíč od dveří.
,,Otevřete ti dveře prosím," řekne Blanka smutně a z očí ji začnou téct slzy.
,,Otevřu je ale něco za něco," řekne David a jemně svou rukou utře Blančiny slzy a podzvedne svými prsty její tvář.
Jste krásná a tak by jste mohla být i trochu rozumná a splnit to co po vás chci, nebo žádná svoboda nebude a já vás ze své komnaty nepustím.
,,Vyberte si a doufám že se dobře rozhodnete, a co kdyby jste mi už teď dala takovou malou ochutnávka," řekne David a chytne ji kolem pasu a přitáhne si jí k sobě tak blízko až cítí její dech na tváři a slyší bít i její srdce. Které teď zběsile tluče a to ho snad rozvášní ještě víc protože ji začne zase líbat.
,,Nechte mě," řekne Blanka která se jednou rukou napřáhne a vlepí králi facku. A pak si z jeho ruky vezme klíč a odemče dveře.
,,Co si myslíte jako že děláte Blanko," řekne David naštvaně protože je opravdu hodně naštvaný a snaží se Blanku zadržet.
Jenže ona rychle otevře dveře a pak už zmizí rychle z jeho pokoje a svůj krok trochu zmírni až na chodbě, i když ne úplně. David za ní hned vyběhne, jenže ve chvíli kdy jí chce zastavit tak se otevřou dveře z komnaty jeho matky která se z nenadání objeví na chodbě.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...