Vals sırasında açınız videoyu açınız.
Suzanne
Akşamki partiye hazırlanıyorduk.O sırada Tyrant yanımıza geldi.Tyrant:Hazırlandınız mı kızlar ?
Suzanne:Ufaktan bir şeyler kaldı onları tamamlayalım geliriz.
Tyrant:Acele etseniz iyi edersiniz çünkü vaktinden Sonra girenleri almıyorlar.Ona göre davranın.Neyse ,biz aşağıda sizi bekliyor olacağız.
Sofie:TamamTyrantla konuşurken Cat rujunu bitirmiş allığını tazelemişti.Sofie ise çantasını kontrol etmekle meşguldü.Ben de her şeyi gözden geçirdikten Sonra onların yanına indik.İndiğimizde gözlerini bizden alamıyorlardı.
Tyrant:Parti için çok okeylik bir görüntü .
Karl:Amma da zengin gibi görünüyorlar.
Timmy:Bir an sizi dünya sıralamasındaki sosyetelerden biri sandım sizi .
Shawn:Gerçekten Harika olmuşsunuz.
Isaac:Ee Sofie ç-çok göz kamaştırıcı olmuşsun.Cat:Sadece Sofie için mi ?Biz de güzelleşmek için bu kadar uğraşıyoruz amaa
Oscar:Güzellik göreceli bir kavramdır.Bence biz şimdi çıkalım geç kalamayız değil
mi ?
Shawn:Oscar haklıHepimiz çok güzel olmuştuk.Bayanlara daha çok hitap eden ,nesli tükenen hayvanlar için bağış yapılan bir baloydu aslında.Biletler için ödediğimiz paradan karşılayacaklardı.Bu baloya girebilmek için ayarlamalar yapmıştık ve zengin olmamız gerekiyordu.Bir gurup maksimum 4 kişi ile giriyordu.Koruma ,kavalye ve leydiler girerdi ancak.Bundan dolayı biz de 3 guruba ayrıldık.
(Multimedya) kıyafetleriSuzanne :Lady =3 numara ,Prusya mavisi renginde
Cat:Lady=4 numara ,siyah renkte
Sofie:Lady=2 numara ,renkte değişiklik YokTyrant:Kavalye=7 numara,renkte değişiklik Yok
Isaac:Kavalye=6 numara,renkte değişiklik Yok
Shawn:Kavalye =8 numara,renkte değişiklik Yok,kravat YokKarl:Sofie-Isaac koruması,numara 5 ,renk aynı ,kravat Yok
Timmy:Suzanne-Tyrant koruması,numara 5,renk aynı ,kravat Yok
Oscar:Shawn-Cat koruması ,numara 5 ,renk aynı ,kravat YokArabaya binerken her şeyin ne kadar hızlı gerçekleştiğini düşündüm.Bu duruma hastalığım etki eden en büyük faktör .
Biz Fransa 'nın en ünlü moda şirketinin başkanının kızları olarak Dünyaya geldik.Bu meslek bizim soyumuza kadar büyüklerimiz tarafından aktarılmış.
Belki Sofie size anlatmıştır.Bizim ailemizde bir hastalığın mutasyon geçirmesi sonucu her kuşakta oluşan zihin okuma yeteneği...Bunu insanlara belli edersem insanların hedefi olurum kaygısıyla bana özelden bu konuda önem verildiğini söyleyebilirim.Dışarıya tebdil-i kıyafet ile çıkıp insanları tanıyor ve nasıl gizleneceğimi öğretiyordu.Bu tecrübem bazı alanlarda daha olgun olmamı sağladı.
Sofie ile ikiz olsak da dağlar kadar fark var .Ayrıt edilebilmek için saçlarımızın kulağımızı kapatan kısmını biraz farklı yaptık.Karakter özelliklerimiz apayrı.Tek ortak yönümüz çoğunlukla bir şey alınacağı zaman aynı şeyleri seçeriz.
Sofie bana oranla daha sıcakkanlı,samimi ,dışa dönük ,heyecanlı ,iddialı ve kararlı duran bir kişiliği var.Dışarıdan hiçbir şey yapmayacak gibi görünür ama tam tersidir.Seni gerçekten ayağına paspas eder.Benim bile çekindiğim anlar olmuştur.Bu durum daha çok sabah onu uyandırmaya gelince oluyor.O konuştukça içime hep pozitif bir enerjinin aktığını hissederim.Güven verici ve cesur olması onu gerçekten havalı ve dikkat çeken kişi oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ggo Futbol Sonsuzluk
ФанфикGgo Futbol un 3. Sezonun kurgusudur . Uğrayın ve keyfini çıkarın ... Yazım hataları ve zaman akışı konusundaki yetersizliğim olsa da eğlenmişseniz ne ala.Mantıksızlıklar da var (takılıyorsanız bilginize). Ggo Futbol 'da her çizgi dizide olduğu gibi...