⤏ Połówka

11 2 1
                                    

Tytuł: Połówka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tytuł: Połówka

link do książki na portalu w komentarzu

Opis:

Yoongi od zawsze czuł się zagubiony i niekompletny, jakby czegoś ważnego mu brakowało... A później odnalazł w nieprzyjaznym świecie Jina.

I wszystko zdawało się być wreszcie idealne, niczym rodem z bajki, gdzie on był rycerzem, a Jin – śliczną księżniczką.

Wtedy w jego życiu pojawił się niespodziewany gość... No, może nie do końca „pojawił się", bo Min sam go przyprowadził i posadził na krześle w kuchni, dokładając kolejny zestaw naczyń do obiadowej zastawy.

Niby nic wielkiego, a coś się zmieniło. Nie wiedział tylko co. Ale kiedy to odkrył, nic już nie było po staremu.

Seria:

Tom:

Fandom: BTS
Relacje: główne →homoseksualne, poliamorczne.
Shipy: główny→ Yoongi M. ♥ Seokjin K., reszta → TBA/ niespodzianka.

Ostrzeżenia: niekiedy duża różnica wieku, dużo dziwnego humoru (czarnego, ale w bardziej lekkim wydaniu), dużo romansu, słodyczy i całowania (on i off screen), dramy, koreańskie zwroty grzecznościowe i nazwy posiłków, mafia, problematyczne moralnie romanse, temat życia na ulicy, możliwe porwanie, lekki ton historii, zawieszki.

Tagi: au, drama, love^2, komedia, mafia, policjant, połówka, romans, słodziaki, yoonjin, ∞.

Wcześniejsze okładki:

Dodatkowe informacje o książce i jej pisaniu

Rok powstania: 2019 – ... (i pisze się, pisze)

Data premiery: 2022-12-29

Data finału: xxxx-xx-xx

Status: W trakcie pisania.

Plany: Raczej to nie będzie seria. Jakieś bonusy mogą się pojawić po finale, lecz o tym pomyślę bliżej końca. Na razie planuję napisać tę historię jako jedną, skończoną całość.

Czy będzie długa/ duża? – Generalnie rozdziały są dość krótkie (~ 1300 słów na jeden), więc objętościowo zależy wszystko od tego, ile rozdziałów ostatecznie wyjdzie mi w trakcie pisania. Na ten moment szacuję około 40... a w porównaniu do papierowej książki – wyjdzie taka około 250 stronicowa cegiełka. Myślę, że to jest tak w sam raz.

Objętość tekstu: 17 rozdziałów/ 97 strony/ 176.051 znaków (na 2023-11-08).

Inspiracje:

❊ Udzielił się mi świąteczno-noworoczny klimat i pomysł sam przywędrował pomiędzy jedną a drugą rozgrzewającą herbatką.

❊ To i blond Suga w galowym mundurze oraz stroju policjanta. Cóż... czy można mnie winić?

Inne ciekawostki:

❊ Yoonjin – skąd się to wzięło?

Wszystko zaczęło się od Yoongiego w mundurze. Gdzieś w wywiadach padło też hasło, że Jin jest romantycznym gościem oraz generalnie „husband material" i jakoś tak to utkwiło mi w tyle głowy. Więc kiedy szukałam w umyśle wzoru postaci do pary dla Yoongiego, naturalnym wyborem wydał się mi właśnie Jin. Tym bardziej, że pasował mi wątek nietypowej dynamiki pomiędzy nimi, którą wymyśliłam.

❊ „Połówka" jest głównie romantyczną komedią, ale nie w stereotypowym amerykańskim czy brytyjskim stylu (a przynajmniej staram się do tego nie dopuścić). Komizm pojawi się, lecz nie będzie przeważał nad priorytetowym klimatem romansu. To historia o miłości będzie grała pierwsze skrzypce. Wątki kryminalne również służą bardziej jako przyprawa, a nie danie główne.

❊ Tytuł historii żartobliwie nawiązuje do mitu „drugiej połówki jabłka" oraz bardziej ogólnie – wiary w istnienie jednej jedynej wielkiej miłości. Yoongi i Jin wydają się jego potwierdzeniem.

❊ Co jeszcze mogę Wam powiedzieć...? Nie chcę zdradzać za wiele, by nie zepsuć Wam przyjemności z lektury. Powiem więc, że mnie sprawia sporo frajdy już samo tworzenie tej opowieści. Uwielbiam klimat historii oraz umysły moich postaci. Każda z nich jest inna. Sądzę, że zauważycie to, nawet pomimo trzecioosobowej narracji.

Rekomendacje, recenzje i oceny


Dodaj swoją!

...

Fragmenty ✄

Dzień powitał go mrozem i obfitymi opadami śniegu prosto w twarz. W poranki takie jak ten, nie marzył o niczym innym, jak o puchowej kołdrze oraz silnym uścisku swojego chłopaka wokół tali, który był jedyną kotwicą w ogromnym (jak na standardy ich maleńkiej sypialni) łożu.

Seokjin rzadko budził się w łóżku sam. I uwielbiał ten moment, gdy drugie gorące ciało przylegało do jego własnego.

Chyba faktycznie był w szoku, bo nie potrafił później przywołać w pamięci drogi na komisariat, ani twarzy przepytującego go policjanta. W jego głowie był tylko głos mężczyzny, który go uratował i poczucie bezpieczeństwa, które wywołał po prostu głaszcząc po głowie.

Mężczyzna mruknął w odpowiedzi, po czym zakończył rozmowę bez zbędnego pożegnania. Jego ludzie byli profesjonalistami. Tym razem Kim Seokjin mu się nie wymknie!

Wchodząc do kawiarni, prawie zabił się o własne nogi. Fakt, że był niezdarą i przez to często też chodzącym nieszczęściem... Tym razem jednak czuł się całkowicie rozgrzeszony!

Boże!, nie na to się pisałem, wybierając koreańską uczelnię – pomyślał, śledząc wzrokiem mijającego go właśnie faceta.

Namjoon nie był przyzwyczajony do widywania tak...

...

Przewodnik CzytelnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz