"Ece bak bu çok güzel bunu giy"
"Hayır ya o çok kötü hem de çok süslü püslü o ne öyle çingeneler gibi ölsem giymem onu"
Begüm bıkkınlıkla bana bakıyodu ama haklıyım yani kim davet edildiği bir partiye fakir kol(yani yarım kol)dizinin biraz altında pembe mor sarı renkleren oluşan çiçekli bir elbise giyerdiki.Vallaha rezillik. Sahi bu elbisenin benim dolabımda ne işi var.Ahh tabiki de annem.Bu kadının zevki beni öldürüyo.
"Bak bu nasıl?"
Begüm'ün elindeki siyah kalın askılı derin bir sırt dekoltesi olan elbise oldukça güzeldi.Yerlere kadar uzanıyodu ve bel tarafında iki tane şerit vardı.
"Ece 3 saattir elbise seçmeye çalışıyoruz ve 2 saatimiz kaldı. Cansu arar birazdan. Eee hadi ne bekliyosun yürü git giyin.
"Tamam be tamam sende ayakkabı seç hadi bakalım"
Begüm'ün bişe demesini beklemeden odamdaki ebeveny banyosuna girdim. Kısa bir duşun ardından elbisemi giydim.Bizim kız biliyo valla böyle işleri ben bu kıyafetle diğer kızlara taş çıkartırım.
"Eceee artık çık şu banyoda ağaç oldum resmen "
"Hazırmısınnnn geliyom bak"
"Hazırım hadi gel hadi"
"Gözlerini kapat"
"Offf ece çocuklaşmada gel hadi daha makyajın var"
"Tamam la tamam geldim"
"OMG kızım süper olmuşun lan doğru söylemek gerekirse sana bu kadar yakışacağını düşünmemiştim"
Aynadaki yansımama baktığımda begüm'ün dedigi kadar güzel oldugumu fark ettim.Begüm'ün elindeki ayakkabıları alıp giydim. Pırıltılı ufak çantayıda elime aldım iste simdi tamamdır.Saçlarımı serbest bıraktım normalde düzdü ama yatmadan önce şaçımı ördüğüm için uç tarafına doğru küçük bukleler olmuştu ve bu gayet hoş bir görünüm almıştı.
"Ece ben artık gidiyim hem daha hazırlancam giderken haberleşiriz."
"Tamam bitanem teşekkür ederim yardım ettiğin için sen olmasan ne yapardım ben"
"Ne teşekkürü Ece! ben ne için varım burda hem arkadaşlar böyle günler içindir.
"Arkadaş??? Kardeş demek istedin herhalde neyse ben seni tutmiyim sen git hazırlan Selim abi bizi bırakacak."
"Tamam canım"
Begüm kapıdan çıkarken duraksadı ve bana döndü anlamayan gözlerle ona bakarken
"Selim abi kim"dedi
Allah belanı vermesin begüm korktum bise oldu diye vallahi mal bu kız hemde tescilli mal
"Yeni şöförüm"bunu söylerken oldukça mutsuzdum
"İyide senin zaten ehliyetin yokmu"
"Var ama geçen gün polisler geldi trafik kurallarına uymuyomuşum falan filan babamda ehliyetimi aldı ve bana bir şöför tuttu."
"Hmm anladım neyse ben kaçtım"
Begüm yanağıma öpücük kondurup kapıdan dışarı çıktı ben de ardından kapıyı kapatıp odama gittim.Annemler Anlatya'ya gitmek zorunda kaldılar.Bende evde yardïmcılar ve begümle kalıyorum.Begüm'ün bazı kıyafertleri evinde olduğundan evine gitti.Neyseki onu çok fazla beklemicektim. Begüm çok hızlı hareket ederdi çok çabuk karar verir ve bir yere gidecekse ilk beyendiği şeyi giyer ve evden çıkardı. Begüm çok iyi bir kız. Annesi begüm doğduktan 2 ay sonra ölmüş babam ve onun babası ortak oldukları için bizde begüm le çok yakınız annem ona bana nasıl davranıyosa onada öyle davranıyo hatta bazen ona benden daha yakın davranıyo. Saçmalamayın tabikide kıskanmıyorum.Annem bana ne alıyosa begümede alıyo kıyafetlerimiz bile aynı. Begüm benim herşeyim arkadaş değilde kardeşim o benim. Yerim lan ben bu kızı.