25

771 54 0
                                    

Najwyraźniej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Najwyraźniej.

Z Grenade nie było najlepiej.

Ostatnie wydarzenia i to czego się dowiedziała dosadnie ją dobiły. Dlatego się zamknęła w sobie na pewien czas i nawet nie zaglądała do telefonu.

A w Mystic Falls się działo.

Wszyscy próbowali się do niej dobić jednak ta nie pozwalała do siebie dotrzeć, a tak naprawdę była na wyciągnięcie ręki. Jednak wszyscy znali jedynie jej stary adres, a aktualny pozostawał tajemnicą. Jedynie sprytny Elijah dotarł do tych informacji, dlatego teraz stał przed drzwiami do nowego domu Grenade i wyczekiwał aż kobieta mu otworzy. I tak się stało, a gdy to zrobiła zobaczył wrak Grenade.

To już nie była ta sama osoba.

— Potrzebuję twojej pomocy, Grenade.

— Najwyraźniej. — odparła.

Kobieta ruszyła w głąb mieszkania, a Elijah za nią. Mieszkanie nie należało do nikogo, dlatego mógł bez problemu się do niego dostać.

— Czego potrzebujesz? — zapytała. — Staram się trzymać z dala od waszej rodziny, dlatego streszczaj się i wyjdź.

— Klaus... — zaczął. — Mają go Grenade. Unieruchomili go. Jest w trumnie, a Alarick go szuka.

— Niech zgadnę; zrobili to moi durni bracia. — powiedziała. — Zabiję tego zjebanego nauczyciela i po sprawie. Nie obchodzi mnie ani on ani moi bracia i ta ich głupia cizia. Nikt tutaj nikogo nie zabije. Gdzie ich znajdę? A nawet nie opowiadaj, poradzę sobie.

Poirytowana Grenade po chwili znalazła się w tym samym miejscu co Alarick i pierwsze co usłyszała to krzyki Rebeki. Zmarszczyła brwi po czym się rozejrzała dookoła siebie. Zobaczyła roztrzęsiona Rebekę, Damona, który ją trzymał, a gdy spojrzała dalej dostrzegła Alaricka i trumnę.

Trumnę, w której leżał Klaus.

Szybko dostrzegła również coś jeszcze.

Widok ten złamał jej serce.

Ciało Klausa zaczęło płonąć przez wbity kołek z białego dębu.

Spóźniła się.

Alarick szybko wyjął drewno, po czym zamknął trumnę i ruszył w stronę Rebeki. Grenade mimo rozpaczy, którą czuła po stracie ukochanego nie mogła pozwolić na to, aby Rebekah również ucierpiała. Szybko stanęła między nimi po czym spojrzała na blondynkę i Damona.

full of pain | niklaus mikaelsonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz