Javier
válassz jól
Dühösen kocogtam végig az alagsori folyosón, ami vörös fényárban úszott, a kezemben a Jennifertől kapott papírdarabot szorongattam. Mindenféleképpen meg akartam mutatni Deeksnek még akkor is, ha tudtam, semmi értelme nincs. Nem beszélt. Órák óta nálunk volt, és bár Ryan és Isabella felváltva játszották a jó zsaru-rossz zsaru taktikát, egyelőre úgy tűnt, nem válik be.
Amikor beléptem az apró ablaktalan helyiségbe, épp Isabellán volt a sor, hogy megtörje azt a székhez kötözött patkányt. Deeks undorodva nézett végig rajtam, és amint meglátott még inkább megmakacsolta magát. Tüntetőleg még a vékony ajkait is összeszorította. Nem volt más, csak egy nagyra nőtt óvodás, aki elárulta az apámat.
- Ugye tudod, hogy mi következik azután, ha most sem beszélsz? – Isabella előtte ült egy széken, a fegyverét Deeks combja felé fordította. – Én nem öllek meg, de ő igen. – utalt rám.
- Azt hiszitek, kemények vagytok, mi? – röhögött fel a férfi, majd undorodva a padlóra köpött. – Hát elárulok valamit... Az egyedüli, akinek volt tekintélye, az Gabriel Navarro volt, de ő halott. Fogadjátok el, itt most már Barnes a főnök.
Isabella szeme dühösen felvillant, kirúgta maga alól a széket, és egyenesen Mason Deeks álla alá szegezte a fegyverét.
- Ne merj róla beszélni, megértetted? Különben még azelőtt megöllek, hogy bármit mondhatnál.
- Én a helyedben komolyan venném. – néztem a túszunk szemébe, aztán Isabella mögé léptem, hogy Deeks arca elé tolhassam a kimerevített kamerafelvételt, arról a rohadékról, akit hetek óta kerestünk. – Ki ez?
- Süket vagy? Beszélj!
Deeks elfordította a fejét, majd gúnyos nevetést hallatott. Láttam rajta, hogy nagyon is jól tudja, ki van a képen. Ahogy az is rögtön egyértelművé vált, hogy ameddig Isabella nem ereszt egy golyót a lábába, nem fog beszélni, és még lehet, hogy utána sem. Apámhoz nem volt lojális, de úgy tűnt, Barneshoz nagyon is az.
- Jól van, nekem így is jó. – mondtam. – Nincs a hasznunkra.
- Igazad van. – sóhajtott fel drámaian a mellettem álló lány, pontosan értette mit csinálok. – Ha nincs hasznunkra, nem tartjuk meg. Akarod, hogy én csináljam?
Megráztam a fejemet.
- Nem, majd én. Ennyi elégtétel nekem is jár, azok után, hogy elárulta az apámat. – azzal hátra nyúltam, és jól látható mozdulattal előhúztam a fegyveremet a pulcsim takarásából. Elégedettséggel töltött el, amit láttam. Deeks barna szemeiben félelem csillant meg. Olyan volt, akár egy üldözött vad, aki épp realizálta, hogy bekerítették, és perceken belül vége lesz a szánalmas életének. Épp erre vártam. Volt benne valami különösen szép, hogy láttam a riadalmat a szemében, mert bíztam benne, hogy sokkal fontosabb neki a nyomorult élete annál, hogy Barnes titkait a sírba vigye. – Szóval? Utolsó üzeneted?
- Üzenet? – hebegte.
- Amit átadok az öcsédnek és az anyádnak, mielőtt utánad küldöm őket...
És bumm, megfogtam!
- Te... Rohadék! Ha a családomhoz egy ujjal is hozzáérsz... - lihegte, de nem sokra ment vele, mert Isabella mellé lépett, és a kezében lévő fegyvert egyenesen a férfi halántékához nyomta, miközben a másik kezével a széket támasztotta, amihez Deeks oda volt bilincselve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy ágyban az ellenséggel
RomansaJennifer élete akár boldog is lehetne, de beárnyékolja, egy szörnyű tragédia, amin azóta sem volt képes teljesen túltenni magát. Egyetemre jár, és mindent megtesz, hogy egyszer rendőrként majd elkaphassa azt, aki azon a szörnyű délutánon elragadta m...