Člověk by ani nevěřil jak se mu život dokáže během třičtvrtě roku změnit. Po měsíci co jsem byla zavřená doma a nedokázala normálně fungovat, jsem dala výpověď v práci a jela za mamkou do Prahy. Čekala jsem alespoň nějakou odezvu od Dominika, omluvu nebo odpověď na otázky v mé hlavě. Nedostalo se mi ani jednoho.
Jazyky mi odjakživa šli a proto když jsem dostala nabídku na pozici překladatelky ve známém nakladatelství, neváhala jsem ani minutu. Přestěhovala jsem se do vlastního bytu, mezonetový byt mi sice vyhovoval, ale já chtěla kompletně odříznout svojí minulost a zaměstnat hlavu.
V práci jsem dostávala dobré peníze, takže se zařizováním s bytem jsem se nemusela nijak omezovat. Našla jsem si byt 3kk s velkým balkonem kousek za centrem a blízko práce. Také jsem poznala nové lidi. Matěje, Kačku, Barču a Natálku. Matěj s Natkou jsou pražáci, takže jsem se zpátky do Prahy zajela velmi lehce. Kačka je z malé vesnice za Brnem a v Praze už žije rok a půl. A Barča? Ta je má stará známá a byla hned první, které jsem psala že se stěhuju zpátky do Prahy. Od té doby se z nás stala nerozlučná dvojka.
Prvních pár týdnu jsme vymetali jeden klub za druhým a vůbec mi to nevadilo. I když jsem nikdy takový typ nebyla, zalíbilo se mi to. Stala se nám z toho taková tradice. Každou středu chodíme na společné kafe a v pátek chodíme do klubu. Jakmile jsem, ale získala práci uvědomila jsem si své priority a najela na režim pracujícího člověka. Koupila jsem si své první auto. Mám svého Citroena C1, na kterého jsem velmi pyšná.
Ale teď zpátky návrat do přítomnosti. Dneska je pátek a my s Barčou máme naplánovanou dámskou jízdu v baru.
,,Hele koukej ten je pěknej, koukej" vtipkovala Bára a ukazovala mi každýho divnýho chlapa v klubu. ,,Nebo podívej tenhle" začala jsem pro změnu já. ,,Jaký má krásný kulatý brejličky a ta vyžehlená košile!" neudržela jsem se a propukla v hlasitý smích. Takhle jsme pokračovali až do doby kdy nás to přestalo bavit.
,,Doprdele Terezo otoč se" zvážněla Barča. ,,Baru už ne, už to není vtipný. Je mu 40 a je slizkej nebo je to nějakej bezdák?" řekla jsem dost znuděně. ,,Neser a otoč se, o tohle nesmíš přijít kurva." Já tak učinila a asi jsem se roztála nádherou. ,,No kurva" vyšlo ze mě. Naproti mě stál kluk, kterýmu bych tipla tak 25, bylo poznat že to není Čech. Měl hnědé vousy a já bych nikdy netipla že tohle bude můj typ.
Z mého zírání na něj mě vytrhl, otočil hlavu a zadíval se na stranu kde jsem seděla, jako kdyby něco hledal. A našel můj pár zírajících očích. Usmál se na mě a pokračoval v cestě. Já mu úsměv opětovala, uhla pohledem a byla rudá až na prdeli. ,,Holka, tohle byl nářez" slyšela jsem Báru.
,,To je Calin" řekla Barča naprosto vážně. ,,Odkud ho znáš?" vyptávala jsem se. ,,Holka, já myslela že vztah s rapperem tě posunul, z hlediska hudby, ale v tomhle jsi pořád za zenitem." smála se na plné kolo.
Mně ale tak do smíchu nebylo. Zmínila Dominika a to mě dost zarazilo. ,,No očividně ne" řekla jsem z ostra. Konečně jsme se přesunuli pryč z tématu Dominik a hudba. Je to sice už skoro rok, ale nějakým způsobem mě to furt bolí.
V tom jsem cítila osobu za sebou a tak jsem se otočila. ,,Můžu vás pozvat na drink slečny?" mile se usmál. Já ale rozhodně neměla náladu nechávat se balit od kluka v klubu. Proto moje odpověď byla jasná. ,,Ne." To by ale nebyla Barča, kdyby na to neměla opačný názor. ,,No jasně."
Já jí jen zpražila pohledem a byla jsem na cestě na záchod. Moc dobře jsem si uvědomovala kdo to je a s kým mám tu čest. Rozhodně jsem neměla v plánu se s ním bavit jak o mně, tak o Petrovi. Po dlouhý době jsem vyrazila do klubu a dopadne to tak, že si tam Barča nabrkne prvního kluka co jí přijde do cesty. Barču mám strašně ráda, ale tohle je něco co dělal Dominik a já to nebyla schopná pochopit.
Rozhodně jsem nebyla po celém týdnu zvědavá na nějakýho Calina, kterýmu jde jen o to jedno. Proto jsem si dala na budík klasický vyzvánění iphonu a do popisu jsem napsala MAMKA. Tušila jsem, že tohle zabere a proto se s klidným svědomím vydala za Barčou a nezvaným hostem.
Na stole mi ležel už Sex on the beach. S tichým díky jsem srkala drink a netrpělivě odpočítávala minuty do zazvonění budíku. ,,Chutná?" zeptal se po chvíli co horlivě nabaloval mojí kamarádku. ,,Jo" odpověděla jsem suše. ,,Doufal jsem v to" řekl svůdně a mrkl na mě. Kdybych neměla pochroumaný srdce, tak by to u mě možná uspělo, ale teď se mi z toho chtělo tak akorát zvracet. Spražila jsem ho pohledem a v tu chvíli mi začal zvonit telefon.
,,Netrpělivý přítel?" neodpustil si Calin. ,,Mamka" odpověděla jsem s dávkou naštvanosti v hlase. Na to jsem si vysloužila jen úšklebek. ,,Ano mami?" ,,No jasně, můžu" ,,Jo, zaplatím a jsem na cestě" Tak přesně takhle zněla moje falešná konverzace. ,,Něco s mamkou?" zeptala se opatrně Barča. ,,Ne, jen zněla nějak smutně, zastavím se za ní" odpověděla jsem na oko smutně.
,,Achjo to je škoda" Barča byla dost napitá a všechny emoce prožívala více. Calin se tvářil neutrálně a já nedokázala vyčíst žádne jeho emoce. ,,Neboj Baru, zítra ráno zajdu jo?" odpověděla jsem s úsměvem a těšila se domů.
Tak se nám to trochu zamotalo a v příběhu se nám objevil Calin. Co na to říkáte?
ČTEŠ
Láska je nebezpečná věc
RomanceNajednou jsme zase ti dva cizinci jako na začátku, dnes akorát s tím rozdílem že máme společné vzpomínky.