Okumaya başladığınız tarihi yazınız lütfen. İyi okumalar
Roseanne
Ah, bugün ne güzel bir gün. Kuşların cıvıltısı kulaklarımı şenlendiriyor, ektiğim çiçeklerimin kokusu etrafa yayılıyor, güneşin ışıkları insana huzur veriyor diye zırvalayarak güne başlayan kızlardan olduğumu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.
Ben Roseanné.
22 yaşındayım ve komşum Hyein teyze emekli olduğu için 2 aydır onun çiçek dükkanında çiçekçi olarak çalışıyorum. Ha, birde en önemli nedenini söylemeyi unuttum. Kaldığım evin kirasını çıkarayım diye çalışıyorum. Çünkü üniversite okuyorum ve evin kirasını da ödeye bilmek için mecbur çalışmak zorundayım.
Yine her zaman ki gibi boş bir gün işte. Gelen giden de çok az olduğu için bunalmadım desem yalan olur. O yüzden de her gün baktığım için artık alışkanlık haline gelmiş olan bilgisayarımdan kendime ev arkadaşı bulmaya başladım.
Aslında 2 kızla kalıyordum. Ama onlardan biri sevgilisiyle kalmak kararı almış diğeri ise okuduğu üniversite kaldığımız eve uzak olduğu için taşınmıştı.
Birkaç haftadır araştırıyorum ve kimisi kirasının çok olduğunu, kimisi ise boş ve absürt bahaneleri yüzünden kalmak istemiyordu. Sinirlerim bozulduğu için kendime kahve yapmaya karar verdim.
Ama...
Mutfağa gideceğim an bilgisayardan bir mesaj geldiğini gördüm. Aşırı heyecan ve gerginlikle bildirim butonuna tıkladım.
Jk: Anlaşılan kendine bir ev arkadaşı bulamamışsın.
Bence senin için en ideal ev arkadaşı olabilirim.
Merhaba.
Benimle ev arkadaşı olmaya varmısın?
TATATATAAAAAMMMMM
Öncelikle hello ben Cannie. Bu benim ilk hikayem. Yaz tatilinde sıkılmayayım diye yazmaya başladım. Yazım yanlışları olursa kusuruma bakmayın. Yeni bölümlerde görüşmek dileğiyle<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝑯𝒐𝒎𝒆𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅" 𝑅𝑜𝑠𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘
Fanfiction𝑱𝒌: 𝐌𝐞𝐫𝐡𝐚𝐛𝐚 𝑱𝒌: 𝐁𝐞𝐧𝐢𝐦𝐥𝐞 𝐞𝐯 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧𝛊 𝐨𝐥𝐦𝐚𝐲𝐚 𝐯𝐚𝐫𝐦𝛊𝐬𝛊𝐧?