Kamile İle Normal Bir Gün

7 1 2
                                    


Öğlen  saat 12:40

"bu gün de yaşıyoruz aq" saate baktım bu saatte uyanmam oldukça normal "telefonla oynamak istiyorum" belkide kardeşim aç ölmüştür a*mına" o yüzden kalktım ve kardeşimi aramaya başladım

"ALEEEEEEEEEEEEEVVVV NERDESİN MAA"

"ne var"

Kardeşim 6 yaşında
süslü bir iskelettir

"yemek yedin mi"

"evet yedim seni bekleyecek halimiz yoktu"

"tamam"

Odamda aynaya bakıyorum

"ne kadar da şişmanım.. Omuzlarımın genişliği peki ALLAHIM şu boya bak.. Güzellikte var yani ama beni Bi evde görseler ben buna mı çıkma teklifi ettim derler ahahaha"

18 Years Old arıyor.. Beni saat 10 da arıyordı ben uyuyordum Açmamıştım

"alo"

"ne yaptın"

"ne yapmamı istoyorsun ki demin uykudan uyandım.. Sen"

Beni zoru varken arar

"yuh bende okuldan dönüyorum... Senin ödevden 4 aldım"

"çok güzel..."

Benim yaptığım ödevden

"evde spagetti yapar mıyız" sordu

"ya yeter artık içimis dışımıs spagetti oldu kilo aldık " dedim

"her gün diyete giriyorsun ama yiyorsun"

"ehhh şimdi"

Biraz saçmaladık ve kapattı

Üzerimi sonunda giydim müzik açıp etrafı toparladım ve temizledim hala yemek yemedim

"sanki bana inat evde sadece sağlıksız şeyler var ulan"

oturdum tik tok izlemeye

"AY GÖTÜNÜ YUTTUĞUM ŞU TİpE BAK YİCEM"

ben bir armyim yani haliyle biraz psikolojik sorunlarım var diyebiliriz

Canım sıkılınca yemek yemeye karar verdim. Oturdum 6 dilim ekmek yuttum. Yemek yerken izlemek  için kendime işil ışıktan bir şey açtım ama yemek yemekten izleyemiyorum ancak kulaklarım orada oluğu için neler olduğunu anlayabiliyorum.
Genelde watty kızları tatlı sever bende severim ama asla tuzluyun yerini tutamaz.

K-drma bussines proposal  açtım.

"yah ne kadar tatlı ne kadar sacma. Hayır yakışıyor onlara ama kendimi onların yerinde düşününce çok gringe geliyor sjsjsjsjsj"

Neden insanlar sevgili ararlar ki. Neden sap oldukları için üzülüyorlar. Bence doğru insanı beklemek en iyisi ve bu süreçte kendini başka daha önemli işlere adayabilirsin. Zamanını  boş ve saçma şeylerle harcamaktansa çok çalışıp arkadaşlarınla eğlenmek özgür olmak ne güzel benim içim. Sevgiliyi napcan. Her şeyin tam zaten sevgiliyi napçan  sadece yeni şeyler öğren çalış ve eylen(böyle mi yazılıyor ulan).

Derken sevda kankam
Saat 19;00 da dışarı çıkacağımızı söyledi bende tamam dedim.

Sevda çok dobra bir insandır. Dizikolik tir. Eylencelidir. Ve çok aşıktır ama kara sevda imkansız aşk son 3 yıldır ona aşık ve çok acı çekiyor. Kendisi zekidir her zamn taktir alır ama 8 sınıfı yüksek sayıyla gecti  ancak  taktir alamadı o yüzden kızgındı ama artık geçti. O insanı tesseli eder sır tutar ondan harika kanka oluyor gerçekten.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

berber şabanlardan Kamile Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin