Aventura spre fantana tineretii

65 6 0
                                    

In dimineata asta, Terk si Tantor au plecat singuri pe Muntele Mare sa gaseasca "Fantana tineretii".
Dupa ce Tarzan si Jane au observat ca cele doua animale au disparut, s-au dus la familiile gorilelor si elefantilor.
- Heeii, familia gorilelor, ati vazut-o pe Terk? - spuse Jane cu frica
- Nu, nu am vazut-o. Si noi o cautam de mult prin jungla. - zise Kala
Tarzan si Jane se duc mai departe sa-i caute.
Profesorul se duce dupa fiica sa, vazand ca este ingrijorata.
- Ce s-a intamplat fata mea? De ce esti ingrijorata? - spuse Profesorul
- Oh, Tati, toti suntem ingrijorati pentru Terk si Tantor, au plecat, nu stiu pe unde si acum ii cautam.
- Fata mea, cred ca, ei au plecat la Muntele Mare.
- Cum asa, Tati?
- Pai, aseara a venit Terk la mine si m-a intrebat de Fantana Tineretii. Nu stiu de ce au plecat, dar mai bine ne-am grabi.
Cand au ajuns aproape de fantana, au dat de cei doi.
- Ce faci aici, Terk? - spuse Tarzan
- Pai am venit sa ma hidratez putin cu apa tineretii, totusi, o doamna trebuie sa fie frumoasa si o data ce devin mai tanara voi fi si mai frumoasa.
- Dar, de ce te preocupa asa mult? - zise Jane
- Paii... N-as vrea sa spun, dar m-am indragostit!
- Dar, de cine te-ai indragostit Terk?
- De galantul maimutoi Gobu, e cel care s-a alaturat haitei noastre saptamana trecuta.
- Dar de ce nu mi-ai spus asta inainte sa plecati?
- Pai, totusi am nevoie de frumusete sa il cuceresc pe Gobu.
- Dar de ce nu mi-ai cerut ajutorul? Te putea face foarte frumoasa cu putin machiaj.
- Scuze Jane! Imi pare rau ca v-am facut sa fiti ingrijorati. Dar ma vei putea ajuta?
- Desigur Terk, te voi ajuta cu mare placere.
Toti au plecat acasa, Jane a ajutat-o pe Terk sa se machieze, iar Gobu si-a intalnit sufletul pereche.

S-am incalecat pe-o sa,
Si v-am spus povestea asa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 16, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jungla lui TarzanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum