29

736 20 2
                                    

Гледната точка на Камерън:

Карах бясно към адреса който Тайлър ми беше пратил. Ако нещо се случи на Кат или на бебето. По дяволите не трябваше да я пускам сутринта. Какво точно се беше случило. Колко зле всъщност е тя. Божеее докато стигна тъпата болница ще се побъркам да го мисля.
Пет минути по късно вече бях пред болницата . Изхвърчах от колата и застанох на рецепцията.

- Къде е госпожа Катрин  Петрова.- попитах задъхано.

- Господине, може ли да знам какъв сте на госпожицата- започна съвсем бавно

- Годеник, годеник съм и.

- Лична карта и документи- каза съвсем бавно
Тогава всичко ми кипна. Тръгнах да търся по коридорите. Петия коридор който проверих видях Тайлър да крачи нервно пред една стая. Майката на КАТ плачеше, а баща и я успокояваше.

- Какво се е случило? Как е тя - попитах и тогава те вдигнаха поглед към мен.
Тайлър се приближи заплашително към мен и ми врасна един юмрук в лицето. Леко залитнах но в момента това не беше от значение. Хвана ме за раменете и ме блъсна в стената.

- Ти си виновен. Ако теб те нямаше в живота и сега щеше да е добре.- каза и сълзи се стекоха от очите му.

През това време от стаята и,леде един лекар
- Близките на госпожица Катрин Петрова - попита и ние с Тайлър се отделечихме а родителите и скочиха на крака.

- Ние сме- Проплака тихо жената

- И двамата са стабилни но ще се наложи да останат в болницата още поне седмица.

При думите на лекаря сякаш камък ми падна от сърцето. Първо че тя е добре, второ че и бъдещото ни дете е добре.
- Слава богу. Може ли да я видя- попитах

- Сега ще ги преместим в обикновена стая и там ще може да я видите- Каза и тръгна на някъде.

- Защо говори в множествено число Камерън - попита баща и.

Не смеех да кажа нищо. Майка и обаче явно се сети сложи ръка на устата си ме прегърна.

- Само аз ли не разбирам за какво говорите.- попита брат и

- Тайлър ще ставаш вуйчо- казах и той ме погледна шокирано

- сестра ми, моята малка сестричка е...- запецна

- Да сине тя е бременна

My bad BoyWhere stories live. Discover now