TANITIM ¥¥

155 10 3
                                    

Seoul Sanat Lisesi..Seoul un tüm zengin, şımarık çocuklarının bulunduğu bir lise. Burada Oh Sehun ve çetesinin sözü geçer.

Oh Sehun ve çetesi... Oh Sehun, Kim Jongin, Wu Kris ve Park Chanyeol. Okulun en yakışıklı, seksi , anlayışlı ve nazik..pardon çok özür dilerim.Son ikisini sayamayacağım. Çünkü onlar anlayışsızın ve öküz ün önde gideni. Okulun tüm kızlarını (evet sadece kızları. Çünkü gay değiller -.- Henüz -3- ) tabiri caizse elden geçirdiler. Hala da olmayan fakat olmak için ölen kızlar var. Ama tabiki de onların da bir güzellik sınırları var değil mi ama ? Her önlerine geçenle birlikte olamazlar. Kurallarına aykırı.

Birde diğer ezik grubumuz var. Ezik dediğime bakmayın . En az Yakışıklı Dörtlü kadar yakışıklılar. Tabi sadece onlar yakışıklı olduğunu sanıyorlar. Tatlı bücürlerin önde gideniler ♥.♥ . Onların da diğerleri kadar olmasa da birazcık hayran kitleleri var okulda. Ama onlar hergün altlarına kız almazlar. Hayır! Namuslu oldukları için değil. Tabi oda var ama bişey daha var.

Tahminlerinizi duyar gibiyim. Evet onlar gayler. Ama sadece kendi aralarında bilinen bir sır. Onlar Yakışıklı Dörtlü den nefret ediyorlar. Neden mi ? Çünkü kendini beğenen insanlardan nefret ederler . E bizim dörtlü de öyle olduğuna göre ? Evet. Onlar Yakışıklı Dörtlü den nefret ediyorlar. Ama sadece şimdilik . Ne demişler ? "Büyük aşklar nefretle başlar. ".

Ana Çift →.→HunHan
Yan Çift →.→ KaiSoo^^BaekYeol^^KrisHo(Kris+Suho)

Love Group¥¥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin