Nikah

1.8K 83 17
                                    

Elif : Anlayamadım.
Zeynep: Abi sen şey mi demek istiyorsun aaaaa yok o mu
Diye tuaf tuaf şeyler söylüyordu.
Musab : Sana daha öncede söyledim başka çaremiz yok .
Elif : Siz cildirmissiniz.
Musab: Asıl sen cildirmissin bu saate ne işin var senin dışarda sen bilmiyormusun dışardaki adamların senin ve Ömer için tehlikeli olduğunu.
Elif :Ben düşünemedim, tamam kabul ediyorum. Ama bunun içinde evlenmeyeceğim.
Musab : Evleneceksin.
Zeynep : eeee şey sessiz mi olsanız çocuklar uyuyanacak.
Musab : Sen hiç bir şeyin farkında değilsin . Bu şekilde daha ne kadar devam edebiliriz. Senle şu şekilde bile karşılıklı konuşmamız bile uygun değil bende sana gel tartissakta helalim ol da öyle tartışalım diyorum ama sen tam bir inatçı keçisin
Elif : Evet konuşmamız uygun değil , oyuzden konuşmayı sonlandırmak en iyisi.
Musab : kaçıyorsun. Sorunlar ile baş etmek yerine kaçmayı seçiyorsun.
Elif : Benim sizden önce hayatımda böyle bir sorun yoktu siz gelince hayatımda sorunlar başladı.
Musab : Öyle mi ?
Elif : Öyle ..
Musab : doğru bu belayı ben sardım senin başına afadersin .

Deyip arkasını döndü.
Musab : Zeynep mevayı da al arabada sizi bekliyorum. Hanımefendinin başını yeterince bela açtım daha fazla acmayayim.
Elif : Beni kizimla cezalandiriyirsun
Musab : hayır , sizi kendimden koruyorum .
Deyip kapıyı açıp evden çıkmasiyla. Ben söylediklerimin farkına varmıştım Napmistim ben kendimi taniyamiyirdum. Zeynebe dönüp
Elif : Ben ben sinirle öyle söyledim.
Zeynep: Sorun değil elif abla senin dediğin gibi herkes kendince haklı. Sen çok zor şeyler yasamissin ve hiç sesini cikaramamissin abim sana bir şeyleri dayatir gibi söylediği zaman sende bu  zamana kadar dolmusliklarini abim ile çıkarıyorsun.
Elif : Bencilce bir hareket yapıyorum bu ben değilim. Olamam nerde kaldı benim teslimiyetim .
Zeynep: Abim şuan çok sınırlı .Sınırı yatisinca tekrardan konusuruz sen kendini suçlama
Deyip
Hazırlanmak için odaya geçti.

Allahım ben neler söyledim bu olanların suçunu resmen adama yukliyordum ben böyle birisi değildim. Ben resmen saçmalıyordum da farkında değildim . Hani benim teslimiyetim. Şuan imtihanımi kaybetmiştim . Haklıydı inat uğruna onunla inatlastim. Halbuki inat şeytandan dur ben bunu bildiğim halde inat ettim. Bu ben olamam . Hayır Allahım affet ne olur affet Allahım hataya düştüm. Pişmanım Rabbim
Diyerek ağlamaya başlamıştım. Sonra aklıma gelen şey ile dışarı attım kendimi.
Arabaya yaslanmış bir şekilde duruyordu. Adımlarımi hızlandırıp yanına vardım. Beni fark etmesi ile dikleşti.
Elif : Ben Özür dilerim ,size karşı ağır konuştum. Aslında ben inatçı birisi değilimdir ama sizle ne zaman konuşmaya kalksam inatlasiyorum. Bunu fark etmeden yapıyorum. Ben özür dilerim.
Musab : Sorun değil.
Elif : Sorun hemde çok büyük bir sorun ben size haksızlık yaptım . Siz bizi korumak istediniz mecburide olsa niyetiniz halisdi. Ben bunu göremedim.
Musab : Mevanin burda kalması içinse ...
Elif : Hayır ben oyle birisi değilim , gerçekten yanlışımin farkına vardigim için sizden özür diliyorum.
Musab: Bende sert çıktim sende kusura bakma.
Deyince bir tebessüm sundum da o bunu göremedi.
Musab : İçeri geçin artık hastaneden yeni ciktin bu kadar ayakta durma.
Elif : Bizim sizinle halletmemiz gereken bir mesele var ama
Anlamamış gözlerle bana bakıyordu.
Elif : Arabanız yanlış yönde duruyor cami bu tarafta.
Dedim elimle gostererek o ise şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Heralde bu kadarını da beklemiyordu. Ama beni hiç tanımıyordu ki ..
Musab : Cami diyorsun bu tarafta..
Elif : Evet
Musab : Sen ciddimisin
Elif : Evet
Musab : sen şimdi benimle evlenmeyi kabul ediyormusun ?
Elif : Kabul ediyorum. Hem sizin için hem benim için en hayırlı bu evlilik gibi gözüküyor . Hem çocuklar içinde bu evlilik hayırlısı olucak inşallah
Musab: İnşallah
Deyip önümden cami taraffina doğru yürümeye başladı. Ben arakdan onu takip etmeye başladım.
Allahım sen hakkımız da hayırlısını nasip et diyerek yürüyordum.
10 dk sonra camiye varmıştık. Caminin icine ilk o girdi bende arkasından giriş yaptım. O ise direk İmamın yanına gitti ben ise geride durup bekliyordum. Bir süre konuştuktan sonra cematten iki şahit eşliğinde imamın önüne oturduk.

Şer Görünenin Ardındaki HAYIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin