One <🤎>

314 35 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ахин нэг шинэ жил нас нэмж, анги дэвшсэн миний амьдрал хичээлээ хийж дүнгийн төлөө улаарч (хамгийн) гэх сайн найз байхгүй, найз залуу хайртай хүн байхгүй сургуулийн  од хүний ихэр дүү Ким Сора ахынхаа сүүдэр доор амьдардаг нэгэн сургуулийн багш, с...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ахин нэг шинэ жил нас нэмж, анги дэвшсэн миний амьдрал хичээлээ хийж дүнгийн төлөө улаарч (хамгийн) гэх сайн найз байхгүй, найз залуу хайртай хүн байхгүй сургуулийн  од хүний ихэр дүү Ким Сора ахынхаа сүүдэр доор амьдардаг нэгэн сургуулийн багш, сурагчид намайг Сонүгийн ихрээр л мэддэг. Уул нь их гэгээлэг хөгжилтэй хүүхэд байсан л даа аав ээж бага ангид байх үед салаад бид ээж дээр үлдсэн дунд ангид орох үед ээж бидэнд шинэ аав гэх хүн танилцуулж хамт амьдарч эхлэх үед бидний амьдрал там болж хувирсан хойд аав маань архи уух болгондоо биднийг зодож ээжийг байхгүй үед хүйтэн зооринд хоридог байсан үүнийг ээж мэдэж байсан ч хайрандаа сохорч биднийг биш архичнаа сонгож хаясан байдаг. Эцэст нь аав дээр ирж шинэ ээж гэх хүнтэй болсон ч бид хашир болсон байна лээ одоо хүртэл хойд эхийгээ "ээж" гэж дуудаж чаддаггүй аавтайгаа ч дотно биш тэр тусмаа хоорондоо харицдаггүй, ээжийн хайртай хүнээс болж Сонүнийн ааш  эвдэрч тамхи татдаг болсон харин би чимээгүй нэгнээр өөрчлөгдсөн байдаг.

Үйлчлэгч эгч болгоомжтойгоор хаалга тогшоод "Сора авхай босох цаг чинь болсон байна" хэмээн хаалга нээлээ.

Шууд босоод нүүр гараа угааж хувцсаа өмсөөд доош буутал Сонү, Ким Ноён, Ким Хатагтай өглөөний цай уун сууж байв.

Би "Өглөөний мэнд" хэмээх үгийн хэлчихээд суудалдаа суун хооллоо.

Ким Ноён "Хичээлийн эхний өдөр тул найзуудтайгаа гарч хөгжилдөх биз дансруу нь мөнгө хийчихье"

Сонү бид хоёр зүгээр л толгой дохино.

Хоолоо идэж дуусгаад гэрээсээ гарлаа. Жолооч ах гадаа машинтайгаа зогсож байх бөгөөд бид суугаад сургуулийн зүг хөдлөв.

Ангидаа орж ирэн цонхон талын суудалд суун утсаа оролдож байтал. Шинээр шилжиж ирсэн охин бололтой миний хажууд суугаад "Сайн уу?" Хэмээлээ.

Энгин бөгөөд тодорхой "Сайн" гэх хариултыг хэлээд цонхруу хартал

Нөгөө охин чинь "Намайг Юү Сэбёл  гэдэг найзууд болцгооё" хэмээгээд гараа сунгалаа.

Би гар бариад "Ким Сора тэгье"

Багш орж ирээд хичээлийн шинэ жил гэх мэт нэгэн хэлдэг үгээ хэлээд шинээр ирсэн сурагчидыг танилцууллаа.

Мэдээж Сэбёл өөр Жэи Пак гэх хүн танилцууллаа. Багш надруу хараад "Жэи Сорагийн хажууд суучих"

Жэи намайг танихгүй тул толгойгоо маажаад багшруу хартал багш надруу заагаад "тэнд" хэмээлээ.

Жэи миний хажууд суучихаад "Танил үнэр байх чинь, Сайн уу? Жэи,  чамтай найзлахыг хүсэж байна өнөөдрөөс эхлээд бид найзууд шүү" хэмээв.

Би их гайхаж балмагдсан тул толгой дохиод багшийн хичээлд анхаарлаа. 



~Rue🌊

Hi~ zuniig shinehen hairiin oguullegeer ugtahdaa belne vv?

Hello? My First Love🤍Where stories live. Discover now