*Perspective Irina*
Mda,se pare ca eu am fost doar un Pariu...cum pot sa renunt la el,cand eu inca mai am sentimente?A fost o influenta rea pentru mine,am fost prea indragostita sa vad asta.
De ce sa plang,cand pot sa fac ceea ce imi place?
M-am imbracat adecvat pentru cursurile de dans,si am mers catre sala.Sa fiu sincera,dansul este singurul lucru care ma poate face fericita.
Am intrat in sala si am vazut o fata care se prezenta in fata celorlalte fete.
I:Buna,eu sunt Irina!
M(Maria):Buna,eu sunt Maria!Ma bucur sa te cunosc.
I:La fel...esti noua aici,nu?
M:Da...incerc sa imi fac prietene dar nimeni nu se prea uita la mine.
I:Nu e nimic, poti sa discuti cu mine!
M:Ma bucur ca ma intelegi...
Asa ne-am cunoscut mai bine si am planuit sa dorm in seara asta la ea acasa.
Mi se pare Putin ciudat,dar n-am vrut s-o supar...Este de treaba si ma inteleg bine cu ea.
Am iesit de la cursuri si am mers la Cipi.L-am sunat,i-am dat mesaj dar nu imi raspundea.Am inceput sa imi fac griji,asa ca l-am sunat pe Sebi(cel mai bun prieten al lui).
*Convorbire Telefonica*
S:Buna,Irina!S-a intamplat ceva?
I:Buna!Stii ceva de Cipi?Am incercat sa-l sun si nu imi raspunde,incep sa ma ingrijorez...
S:E la studio, are telefonul inchis ca nu mai are baterie.Nu iti face griji,e bine.Vrei sa vorbesti cu el?
I:Nu,nu!Sa-i spui ca in seara asta dorm la o prietena,ca sa nu imi dea mesaje toata noaptea.
S:Bine,te las.Pa!
I:Paa!
...
Mi-am facut un ghiozdan cu lucrurile necesare pentru diseara.Oricum, maine merg la scoala sigur.Am multe absente si o suna pe mama sau tata.Luna asta nici macar nu i-am vazut...
Ma rog,asteptam ca Maria sa imi trimita adresa ei,dar nu primeam mesaj.
Peste ceva timp am primit-o dar...era casa lui Petre.
Ce cauta Maria la Petre acasa? Poate sunt impreuna...Doamne,de ce mi se intampla mie asta?Acum m-am pierdut,nu stiu daca vreau sa merg cu adevarat,acum ca stiu de ei doi.
Nu vreau sa o dezamagesc,merg la ea si gata!Ce o sa se intample,o sa se intample.
--------La Maria Acasa--------
Am batut la usa si mi-a deschis Maria.Macar atat...
M:Te simti comfortabil?Pari Putin suparata...spune ea si se uita ingrijorata la mine.
I:Da,uhm,am avut niste probleme acum cateva zile dar acum sunt mult mai bine,nu-ti face griji!
M: Poti sa vorbesti cu mine, oricum nu spun la nimeni.
I:Nu asta este problema,doar nu vreau sa discut despre acea intamplare..
Cand spun "acea intamplare" ma refer la Petre..
Ma uit la Maria si dupa in spatele ei.Il observ pe Petre stand pe canapea si uitandu-se pe telefon.De ce este atat de greu sa nu ma mai gandesc la el?Mereu il vad,peste tot!Nu stiu ce se intampla cu mine...
M:Uite,el este fratele meu,Petre Stefan!Faceti cunostinta!spune Maria si imi zambeste.
Atunci am facut contact vizual cu el.Avea cearcane si parea foarte obosit
.M-am uitat la el cu o fata socata si atunci a spus:
P:Irina?Ce faci aici?
M:Stai ...va cunoasteti? spune Maria confuza.
P:Da...uhm,este fosta mea.
M:Poftim?
I:Da, Este adevarat...
M:De ce nu mi-ai spus Irina?tipa Maria si se uita la mine.
P:Hei,hei,nu tipa la ea! Nici macar nu stia ca suntem frati,tu ai fost mereu plecata in Italia!Nu i-am spus niciodata de tine.
I:Imi pare rau, Maria.Nu stiam ca sunteti frati.Uite,eu o sa plec dar sa nu va certati din cauza mea.
P:Nu,nu.Nu pleci nicaieri!
I:Poti sa ma lasi in pace Petre?Acum 2 zile m-ai inselat si ai spus ca nu stateai cu mine toata viata!Mi-ai si cerut a doua sansa ...Stiu si eu ca am fost un pariu.Ai castigat bani doar ca sa fii impreuna cu mine!
M:Asta ajunge mult prea departe!
Irina pleaca acasa!Te sun eu mai tarziu.Nu te supara, trebuie sa vorbesc cu el.
I:Imi pare rau,Maria...spun eu si plec.
CITEȘTI
Pariul Pierdut🥀🍷
FanfictionIrina este o fata sensibila.Are o relatie cu Petre Stefan,dar baiatul n-o iubeste pe fata cu adevarat.Oare acest cuplu a fost defapt un pariu?...🥀🍷🔜 #1 petrestefan💊