"JIMIN! Ne yapıyorsun hâlâ burda ?"
Yoongi elindeki kutuları zorlanarak koltuğun üzerine bıraktı. Yorgunlukla jimin 'in yanına çöktü. Jimin elindeki resmi sıktı ve burnunu çekti.
"Mutlular mıdır?"
"Mutlulardır. "
"baba. Telefonum nerde ? O elindeki resimdekiler kim?"
"baba neden ağlıyorsun?"
Güzel oğlan çocuğu babası gibi güzel sesli annesi gibi asil. Güzel küçük oğlan çocuğu. Jimin ona annesinin adını vermişti. Öyle yaşatmıştı 20 yılını.
"Ağlamıyorum. Biraz yoruldum babacım. "
Sesi düzgün çıkıyordu. Yoongiye yaslandı, elini omzuna destekleyip ayağa kalktı. Çocuğun başını okşadı. Yaşasa ona baba derdi diye düşündü.
"Sana bir hikaye anlatayım mı Tae ?"
Heyecandan yoksun bir şekilde göz devirdi tae. Ergenlik yaşlarındaydı. Jimin yoongi 'nin kulağına eğildi.
"Bunu Jungkook da görmeliydi. Oğlunun büyüdüğünü. "
"Görüyordur sevgilim. ".
Tekrar Tae 'ye döndü Jimin.
"Otur ve dinle lütfen. Resimdekileri merak etmiyor musun?"
Meraklı küçük çocuk. Merakını babasından almış. Sessizce onayladı ve yere çöktü. Yoongi babasının omzuna başını koydu.
"Bundan yıllar önce iki adam yaşardı bu evde ."
"Bir birlerine ulaşmaları yıllarını almış iki adam."
"Aşk anlaşılmamış aralarındaki. "
"Kimi sapkınlık demiş. "
"Kimi ölümüne saldırmış. "
"Bu iki adam asla ayrılmamış. ".
"Büyük olanın adı Jungkook. Benim arkadaşımdı. Tabi Küçük olanda ."
"Jungkook küçüğünü 'mon seul amour' diye çağırırmış. Biricik aşkım dermiş her sabah sevdiğine. "
"Küçük olan Jungkook'u 'yenildiğim aşkım ' diye çağırırmış. "
"Ne olursa olsun yaşamaya karar vermişler.".
"Elleri hiç ayrılmamış. Bunun için yemin etmişler. ".
"Ailelerinden saklı masa altında buluşmuş elleri.".
"Bir parkta ağaçlar arasında bir birlerine kenetlenmiş bedenleri.".
" yüksek binanın çatısında yeşermiş duyguları. "
"Ruhlarını uçurum kenarlarında bir birine katmışlar. "
"Bir birleri için savaşmışlar. "
"Kimse bilmesede bir birleri için var olmuşlar."
"Şarkılar yazılmış onlardan habersiz onlar adına kalplerinde. "
"Cok sevmişler bir birbirlerini. Tanrının kendini sevdiği kadar sevmiş Jungkook küçüğünü. Küçüğü onu sevmiş tanrının kendini sevdiği kadar.".
"Sonra bir gün mucizevi bir şey olmuş. "..
"Küçük olan hamile kalmış . Tanrının onlara bir hediye verdiğini düşünmüş başta.".
"Jungkook' a heyecanla anlatmış. Korkmuş Jungkook ama sonra o da çok mutlu olmuş. "
"Ailelerine anlatma kararı aldıklarında küçüğün karnı belli oluyormuş. ".
"Evden kovulmuşlar.".
"Ama ellerini ayırmamışlar . Söz verdikleri gibi .".
"Aradan aylar geçmiş. Bir şekilde mutlu olmanın yolunu bulmuşlar. Küçüğün karnı burnundaymış."
"Bebek doğduktan sonra garip bir şekilde ortadan kaybolmuşlar. "
Nefesi kesilmeye başlarken hıçkırmaya başladı Jimin. Yoongi ise göz yaşlarını sessizce akıtıyordu. Omzunda uyuya kalan oğlunu uyandırmamalıydı. Jimin fark etmeden hikayeye devam etti...
"Cesetleri bir ormanın içinde iki ağaca asılı bulundu. Elleri bir birinden hâlâ ayrılmamıştı. Onlardan sadece anılar ve son mektupları kalmıştı. "
Ağlayarak kasaya gitti. Şifreyi girdi ve kasayı açtı. Anılarla dolu fotoğrafların arasından Tae 'nin ona yazdığı mektubu buldu. Önce okşadı. Kağıdı kokladı. Arkadaşının kokusunu aradı. Yoktu.
'Sevgili jimin 'e ;
Oğlum, o çok güzel değil mi? Büyünce çok yakışıklı olacaktır. Babası gibi. Ama ben göremeyeceğim. Üzgünüm. Ama içim rahat . Ona belki benden daha iyi bakacağına eminim. Mükkemmel bir arkadaştın teşekkür ederim . Ama bizim savaşımız bu kadardır. Oğlum olduğunu söyleme siz evlat edindiniz onu . Jungkook ben ve oğlum bu gün öldü. O yaşamalı. Daha çok küçük. Dünya acımasız . Cok denedim normal olmayı ama başaramadım. Elveda Kore. Elveda seul. Elveda dünya . Ama seninle bir gün buluşacağız jimin . Umarım geç olur ama buluştuğumzda bana kızgın veya kırgın olma olur mu? Mecbur olmasam yapmazdım . Her neyse bunu dememe bile gerek yok ama oğluma iyi bak. O artık senin de oğlun. Biz aşkımız için savaşmak zorunda olmadığımız bir yerde kavuştuk. Görüşmek üzere. Mutlu ol!'
" sizi anlıyorum. Asla kırgın değilim . Oğlun benle güvende. ".
Kâğıdı usulca yerine koydu . Kasayı aldı , yoongi ve tae 'nin beklediği araca ilerledi . Kasayı en güvenli şekilde araca yerleştirdi ve arkasına dönüp eve baktı .
" elveda yirmi yılım. Elveda çocukluğum. Elveda ilk aşkım . Elveda en yakın arkadaşım. Elveda bana aşkın ne olduğunu gösteren sevgililer. "