Pansuman

345 31 7
                                    

Babam beni belimden tutarak havaya kaldırıp geri çevirmişti. Debelenerek elinden kurtulmaya çalıştım. Lara'ya haddini bildirecektim. Babam sakin olmamı söylüyordu ancak durmaya niyetli değildim. Herkesi yenmiştim sadece Lara kalmıştı.
Diana : BIRAK BENİ! BANA YAPTIKLARINI ONA ÖDETECEĞİM!
Snape : Hayır yapmayacaksın. Sakinleşip oturacaksın. Cezadasın Diana. Unutma. İşler daha kötüye gidecek.
Babam artık beni kontrol edemiyordu. Debelenip duruyordum. Kucağından inmek için büyük bir savaş veriyordum.
Snape : Barty! Diğerlerini bırak ve buraya gel!
Abim bize döndü. Koşarak yanımıza geldi. Hala babamın kucağında debeleniyordum. Beni babamdan alıp omzuna attı.
Barty : En iyisi seni has-
Babam başını iki yana salladı.
Barty : Ehm..... En iyisi seni Profesör Snape'in odasına götürelim.
Abimden kurtulmak için de ayrı bir savaş veriyordum. Abimin elini ayağımın altında hissettim ve bunu değerlendirip eline bastım ve üstünden atladım. Hızla koşarak Lara'nın yanına gittim. Arkası dönüktü ve karnını tutarak etrafa bakıyordu.
Diana : Hey Lara!
Arkasını döner dönmez üstüne atladım ve yere düşer düşmez boynuna tırnaklarımı geçirdim. Peşimden koşan abimin beni kucağına almasını bekledim ve o beni kucağına çekerken bende elimi Lara'nın vücudunda tutmaya devam ettim. Boynundan aşağı çizik yapmayı başarmıştım. Lara çığlık atarak kenara çekildi. İstediğim olmuştu. Babamın eline aldığı bezi ağzıma kapatması ile başım sertçe geri çekildi. Babam bezi ağzıma bağladı ve daha sonra ayaklarımı bağlamaya koyuldu.
Gilderoy : Bu küçük şey-
Barty : Onu kimin kontrol edemediğini gayet iyi biliyoruz Gilderoy.
Gilderoy bunu duyunca sustu. Gidip öğrencilerle ilgilenmeye başladı. Babam ayağımı bağlamıştı. Şimdi ise ellerimi bağlıyordu. Ardından gözüme bir bez kapattı. Burnumdan hala kan akıyordu. Üstüm tamamen kan olmuştu. Dumbledore yanımıza geldi.
Dumbledore : Onu odasına götürüp onunla ilgilenin. Sakinleştikten sonra odama getirin.
Snape : Anlaşıldı. Hadi Barty.
Abim beni omzuna attı ve odama gittik.

Sertçe yatağıma bırakıldım. Önce gözüm sonra ağzım açıldı. Keyfim yerindeydi. Lara artık izi geçmeyecek bir yaraya sahipti.
Snape : Mutlu duruyorsun. Ama en iyisi cezanın artmaması için dua et.
Bunu dedikten sonra ayaklarımı çözdü ve sonunda elimi çözdü.
Snape : Otur.
Oturdum. Abim de önüme oturdu.
Barty : Ahh. Kimin kardeşi de böyle adam dövüyor.
Snape : Barty onu savunma! Hemen bir yere gidip geleceğim. Sende o sırada temiz kıyafetler çıkar. Diana yerinden kıpırdama.
Diana : Peki. Kıpırdayasım yok zaten yorgunum.
Babam kapıyı kapatıp çıktı.
Diana : 3 vs 1  attım biliyor musun?
Barty : Ahh! Hayır! Orayı izleyemedim. Neyse gider izlerim birazdan.
Abim dolabımdan bana yeni kıyafetler çıkardı. Ardından bir bez çıkarıp burnumun altına tuttu.
Barty : Bunu tut. Babam şimdi gelecek.
Bezi tutup burnuma bastırdım. Canım acıyordu. Adrenalin ile acı hissetmemiştim ama şuan hissediyordum. Kendimi bıraktım ve gözümü kapattım. Kısa bir süre olsun uyumuştum.
Snape : Uyan.
Babamın ses ile gözümü açtım. Elim yana düşmüştü ve artık yatağımda bile kan vardı. Abimin ve babamın üstü için de geçerliydi.  Biraz yüzlerine de bulaşmıştı.  Babam önüme oturdu ve yanına ilk yardım kiti açtı. Bir beze saydam bir şey döktü.
Diana : O ne?
Snape : Etil Alkol. Bu yakacak. Ama burnuna ve dudağına sürmek zorundayım. Barty. Arkasına geç ve onu tut.
Barty : Peki. Canı acıyacak mı?
Snape : Bu soruyu Diana bile sormadı.
Barty : Ben dayanamam.
Snape : Barty!
Barty : Tamam tamam.
Abim arkama geçip oturdu ve beni kollarıyla sardı.
Snape : Ağzına bir bez verelim onu ısırsın. Dişini sıkıyor.
Babam ağzıma yeni bir bez koydu. Etil alkol döktüğü bezi alıp yaklaştırdı. Gözümü kapattım ve kendimi iyice abime yapıştırdım. Bezin dudağıma değmesi ile değdiği yer resmen alev aldı. Büyük bir çığlık attım ve kıvrandım. Yatakta debeleniyordum.
Snape : Onu sıkı tut Barty.
O sırada kapı açıldı ve Remus içeri girdi.
Remus : Yardım gerekli mi?
Snape : Evet! Diana'nın bacaklarını tut!
Remus gelip bacaklarımı tuttu ve yatağa bastırdı. Artık sadece kıvranıyordum. Ağzımın arasındaki beze kan bulaşmıştı. Babam alkollü bezi geri çekti. Debelenmeye devam ettim. Babam başka bir beze etil Alkol döktü ve burnuma bastırdı. Daha büyük bir çığlık attım ve kıvranmaya devam ettim. Remus bacaklarımı yatağa abim ise beni kendine bastırıyordu. Çığlık atıp kıvrandım. Babam burnumun etrafını hallettikten sonra başka bir beze kahverengi bir şey döktü.
Snape : Şimdi batikon süreceğim. Acısı gider.
Batikon döktüğü bezi dudağıma bastırdı. Dudağımdaki acı gitmişti ama burnumdaki devam ediyordu.
Snape : Bezi değiştirmek zorundayım dayan.
Başka bir beze daha hızla batikon döktü ve burnuma bastırdı. Kıvranmayı bıraktım. Rahatlamaya çalıştım. Abim alnıma bir öpücük verdi.
Barty : Az kaldı. Korkma.
Babam dudağımı inceledi.
Snape : Dikiş atmam gerekli. Yarılmış.
Bunu duyunca irkildim. Sesler çıkarıp abimin elinden kurtulmaya çalıştım.
Barty : Şşş! Babam dikiş dikerken hareket etmememen gerekiyor tamam mı?
Başımı iki yana sallayıp ağlamaya başladım.
Snape : Şşşş! Merak etme. İki veya üç dikiş yeterli olur.
Babam elini yanağıma atıp sevdi.
Elindeki iğneye ipi geçirip iyice yaklaştı.
Snape : Sakın kıpırdama. Kendini sıkma. Dudağını serbest bırak.
Olduğunca gevşedim. Gözümü kapatıp babamın dudağıma dikiş atmasına izin verdim. İğneyi dudağımda hissettiğim an bir acı duydum ama sadece dişimi sıktım.
Snape : Gevşe!
Dişimi bıraktım. Onun yerine ellerimi yumruk yapıp sıktım. İğne dudağımdan geçti ve karşı taraftan çıktı. İpin çekiştirilmesini hissettim.
Snape : Bir....
Yeniden dudağımda iğneyi hissettim. Babam hazır olunca iğneyi hızla geçirip karşı taraftan çekti.
Snape : İki......
Lütfen son olsun dedim. İğne dudağımdan geçti. Karşıdan çekiştirildi.
Snape : Üç....
Bir makas sesi geldi ve ipin koparıldığını anladım. Dudağım sızlıyordu. Ellerimi sıkmayı bıraktım ve gözümü açtım.
Snape : Bu kadar. Burnun kırılmış. Onu ise sargıya alacağım.
Babam ilk yardım kitinden bir sürü bandaj ve bant çıkardı. Burnumu tam olarak ayarladı ve ustaca burnumu sardı. İki hava deliği açtı ve eşyaları topladı.
Snape : Üstündekileri dikkatlice değiştireyim ben. Yardım için teşekkürler Remus. İş bitti.
Remus : Rica ederim. Gerekirse çağırın. Geçmiş olsun Diana.
Başımı salladım. Çok yorgundum. Gözümü kapatıp kendimi uykuya bıraktım. Abim başımı seviyordu ve arada öpücük veriyordu.
Snape : Yüzüme kan bulaşmış.
Babama baktım. Kanı inceliyordu.
Barty : Ben bilerek bulaştırdım.
Snape : Sen ciddi misin?
Abimin sırıttğını hissettim.
Snape : Hadi kalk. Önce biz temizlenelim sonra şu manyak savaşçıyı temizleyelim.
Abim arkamdan kalktı. Bende yatağıma iyice kuruldum. Babam üstümü değiştirecekti zaten. Abim ve babam ıslak mendil ile üstlerindeki kanı temizlediler. Babam bana döndü. Üstümdeki kanlara bakıyordu.
Snape : Hala nasıl hayattasın anlamıyorum. Kıyafetinin her yeri kan.
Barty : Çünkü onda Snape kanı ve Crouch ruhu var.
Snape : Ahh.... Kısaca kızımın manyak olduğunu mu söylüyorsun?
Barty : Ahh, mükemmel bir manyak.
Babam derin bir nefes aldı. Temiz kıyafetlerimi alıp yatağıma koydu. Abim de başıma geldi.
Snape : Barty.
Barty : Efendim.
Snape : Arkanı dön.
Barty : Neden?
Snape : Diana'nın üstünü çıkaracağım.
Barty : Ben onun abisiyim.
Snape : Ama ben onun babasıyım. 1.dereceden akrabası. Sen 2.derece oluyorsun.
Barty : Bir şey yapmıyorum ki.
Snape : Barty.  En azından git karşıya otur.
Barty : Peki....
Abim gidip sandalyeye oturup beni izlemeye devam etti.
Snape : Biraz doğrul.
Doğruldum. Babam gömleğimin düğmelerini çözdü.
Snape : Bir ıslak bez ver.
Abim bir bezi ıslatıp verdi. Kan gömlekten geçip içime geçmişti. Babam gömleği çıkarıp yorganı çekti ve altına soktu. Üstümü örttü.  Gömleği alıp banyoya girdi.
Snape : Şimdi biraz olsun temizlemezsem asla çıkmaz.
Babam banyoya gitti. Su sesi ile gömleğimi suya tuttuğunu anladım. Abime baktım. Babama bakıp hızla başıma geldi. Fısıldayarak konuştu.
Barty : Yanına geçeyim....

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin