Karolina
Cześć Jungkook.Już się z tym wszystkim przespałam i nawet mi to pomogło.
Jest kolejny dzień.
Mam nadzieję, że u Ciebie jest wszystko dobrze.
Dziękuję Ci za wczoraj, że mogłam Ci o tym powiedzieć i, że tak pomogłeś, a nawet nie musiałeś tego robić. Słowa... Dziękuję bardzo.
Jungkook
Hej Karolina.Bardzo się z tego cieszę. To nawet pomaga, gdy się z tym prześpi. Trzeba naprawdę zapomnieć co kiedyś było. Trudne zapomnieć, ale zmazać to i żyć nowym, pełnym życiem Karolina.
U mnie jest dobrze. Tylko... Czuję, że będę chory. Jakoś słabo się czuję. Trochę głowa mnie boli, gardło mnie też trochę boli. Ehh...
Oj Karolina, nie musisz dziękować. Będę Ci pomagał. Jesteś wart by Ci pomagać.
Karolina
Tak już to wiem i zrozumiałam to dzięki Tobie Jungkook. Czasami sprawiasz, że Twojej dobroci, tego przemiłego charakteru, świat może się zmienić na tak dobry.Och... Jesteś kochany. Zawsze będę przychodziła do Ciebie pomocą, gdy będę jej potrzebować. Ty także pamiętaj, że także możesz poprosić u mnie po pomoc, a ja Ci bardzo pomogę.
Chory? Jungkook... Jeżeli masz objawy bólu głowy i gardła to wskazuje na to, że będziesz chory. Moje biedactwo. To znaczy biedny... Umm...
Jungkook
Karolina jesteś po prostu najczystszym aniołem, który przywędrował z tego magicznego świata i nieba. Cudowna jesteś.Jestem zawsze do usług i otwarty dla Ciebie by Ci pomagać. Zawsze Ci pomogę. Będę pamiętał o tym.
No i pięknie. Za tydzień mam koncert i nie wiem czy wyzdrowieję. Chłopaki chyba mnie zabijają. Oj moja głowa i gardło...
Karolina
Ojć, dziękuję Ci bardzo Jungkook. Bardzo Ci dziękuję. Jesteś najwspanialszy...Jak nie wyzdrowiejesz do tego tygodnia to nie pójdziesz niestety na koncert. Chłopaki to zrozumieją.
Jungkook
Nie ma za co moja droga. Dziękuję Ci.Nie mogę. Muszę być na koncercie jak nie wyzdrowieję to pójdę na ten koncert choćby nie wiem co.
Karolina
Jungkook oszalałeś?!Nie pójdziesz nigdzie. Musisz teraz dużo odpoczywać i leżeć w łóżku. Twoje zdrowie jest najważniejsze. Gdybym tam u Ciebie była to bym Cię tak pilnowała, aż byś nic nie mówił i nie wyszedł z pokoju.
Jungkook
Ale Karolina to jest koncert.Fani, wszyscy na to czekają. Muszę tam być.
Karolina
Ty chyba nie zrozumiałeś co powiedziałam. Jesteś chyba najprawdopodobniej chory i nie możesz.Jak będziesz brał lekarstwa i leżał w łóżku to wyzdrowiejesz. A jak nie będziesz brał lekarstw i nie będziesz dbał o siebie to wcale nie wyzdrowiejesz to nie pójdziesz na koncert.
Jungkook zrozum, że zdrowie jest najważniejsze, a fani to na pewno by zrozumieli.
Jungkook
Ehh...Jak Ty to robisz, że wszystko co powiesz może być tak dobre, odpowiednie i je wysłuchiwać?
Jesteś jakąś czarodziejką?
Karolina
Mam swoje sposoby. To tajemnica.Jungkook
Tajemnica. Mam nadzieję, że go odkryje.Karolina
Może.Jungkook
No dobrze.Będę brał lekarstwa, leżał w łóżku i chłopaki będę mi pomagali.
Karolina
I bardzo mnie to cieszy. Na pewno za parę dni wyzdrowiejesz.Pamiętaj, że zdrowie jest najważniejsze.
Jungkook
Tak, wiem i pamiętam o tym. Będę pamiętał. ZDROWIE JEST NAJWAŻNIEJSZE.Karolina
Dobrze.Pamiętaj jakby co to na koncercie pójdzie Ci wspaniale. Ty i chłopaki zawsze jesteście czadowi i zawsze wychodzi Wam wszystko NIESAMOWICIE.
Jungkook
Dziękuję i w imieniu chłopaków także Ci dziękuję. Kochamy śpiewać i wkładamy to w nasze serce.Karolina
Proszę bardzo. Muzyka to wasze życie. Jesteście bardzo najlepsi na świecie...Rany!
My piszemy, a Ty jesteś chory. Powinieneś odpoczywać.
Jungkook
Nie musisz się mną przejmować. Chcę z Tobą pisać moja droga Karolinko.Karolina
No tak.Już koniec pisania. Teraz przekaż chłopakom, że teraz potrzebujesz pomocy i wszystko im powiesz. I żadnych sprzeciwów.
Jungkook
Ty chyba nie przestaniesz co?Karolina
Nie.Jungkook
Dobrze, zrobię to dla Ciebie.Nie chcę Cię rozczarowywać.
Karolina
I dobrze.Teraz już odpoczywaj.
Wracaj szybko do zdrowia Jungkook. Uważaj na siebie i dbaj o siebie.
Jungkook
Dziękuję. Będę uważał.Pa moja Karolinko.
Karolina
Pa Junguś.
CZYTASZ
SNAPCHAT JEON JUNGKOOK [ZAKOŃCZONE]
Подростковая литератураRozpoczęto: 05.06.2022r. - Czerwiec. Zakończenie: 30.08.2022r. - Sierpień. JAK POTOCZY SIĘ PISANIE NA SNAPCHACIE Z POPULARNYM PIOSENKARZEM JUNGKOOKIEM Z ZESPOŁU BTS. TEGO DOWIECIE SIĘ, GDY PRZECZYTACIE KSIĄŻKĘ. Jesteście ciekawi jak potoczy się lo...