Když se Blanka brzo ráno probudila, tak chtěla rychle vstát z postele a odejít. Ale něco jí najednou přimělo aby ještě neodcházela.
Podívala se na spícího krále který spal vedle ní a jednou rukou jí svíral v pase.
Musela se sama pro sebe zasmát a pak se k němu naklonila kousek blíž a opatrně sundala jeho ruku ze svého těla.
Naštěstí se David nevzbudil a tak ho mohla ještě potají chvílí sledovat.
Dívala se na něj a najednou se jednou rukou opatrně přiblížila k jeho krku a jemně mu jí zabořila do vlasu, bylo to vůbec poprvé co se ho takhle dotkla a co ho jemně hladila po vlasech svými prsty.
Pak její ruka klesla kousek níž a spočinula na jeho krku, pak se náhle zastavila u jeho tváře a jemně ho po ní pohladila.
Pak se naklonila Blanka kousek blíž a chtěla ho políbit, jenže náhlé když si uvědomila co to dělá tak se kousek od něj odtáhla ale svou ruku z jeho tváře nesundala. Ba naopak zase s ní zajela kousek níž až k límečku jeho košile.
Jemně chytla za šňůrky a rozvázala je a pak ho svou rukou hladila spícího po jeho hrudi.
Náhle se zamyslela a sama pro sebe si řekla ,,Je opravdu krásný, škoda jen že je tak strašně krutý. Ach, kdyby takový nebil," řekla si sama pro sebe a náhle začala pociťovat jako by se s ní něco stalo a snažila se ten pocit rychle zahnat.
Rychle oddělala z něj svojí ruku a pak se vrátila k tomu že už by už měla vstát z postele.
Jenže jí náhle když potom už seděla na posteli vyrušily otevírající se dveře ve kterých se za chvíli objevila náhle Davidova matka.
Blanka v ten monet sebou leknutím trhla a rychle z postele vstala a začala si hledat svoje šaty.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...