Kapitel 7

20 1 0
                                    

                                   Felicia

Jag har alltid varit intresserad av Alma. Hon är en väldigt fin tjej och jag gillar verkligen att umgås med henne. Hon gör mig alltid på bättre humör. Hon är också riktigt snygg och jag kan inte sluta tänka på henne. Allt började för ungefär ett år sen, när hon blev tillsammans med Kevin. Jag kände att jag blev lite svartsjuk över att han fick vara med henne och inte jag. Jag trodde först att det var för att hon inte kommer att spendera lika mycket tid med mig och att våran vänskap skulle drabbas pågrund av det. Men sen insåg jag att det var mer än så. Jag hade känslor för henne och att jag inte skulle få vara med henne på samma sätt som han fick. Jag har aldrig berättat det för någon och absolut inte för Alma. Jag är rädd att det ska förstöra våran vänskap och att hon kommer tycka att jag är konstig för att jag tycker om henne. Jag vet att hon inte skulle tycka att jag är konstig för att jag tycker om tjejer, men om jag skulle säga att jag tycker om henne så vet jag inte hur hon skulle reagera. Jag vill vara med henne hela tiden och hon får mig att känna saker som jag aldrig har känt förut. Jag har varit i förhållanden innan, men ingen har fått mig att känna så som hon får mig att göra.

Att hon och Kevin inte har haft sex än gör mig glad. Jag vet inte hur jag skulle reagera om hon skulle berätta att dom har haft sex. Jag gillar verkligen inte Kevin, men det har jag aldrig sagt till henne. Ja, han är en jättefin kille, men jag önskar att det var jag som får henne att vara så glad, att det är jag som får henne att vara kär. Jag önskar att det var jag som fick kyssa henne. Första skoldagen så var jag så nervös men när jag fick se henne så försvann det och det pirrade i magen så fort jag såg henne. Jag är nog kär i henne. Det är jobbigt som fan då jag vet att hon inte känner likadant.

Jag har många killar efter mig, men jag har inte varit med någon på länge. Jag har försökt men det enda jag kan tänka på är Alma, så jag har slutat att vara med killar helt. Hon är det enda jag kan tänka på, hela tiden. Jag vet inte vad jag ska göra åt det.

Jag har till och med tänk på henne när jag smeker mig själv. Tänkt att det är hon som gör det, och tänkt på alla saker som jag skulle vilja göra med henne. Jag skäms över det för hon är min bästa vän. Men jag kan inte sluta tänka på henne på det sättet. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill så gärna säga det till henne. Men våran vänskap betyder så mycket för mig att jag vill inte riskera att förstöra den. Men att vara kär i henne och inte kunna vara med henne på det sättet som jag vill, det förstör mig.

Bästisar för alltid Donde viven las historias. Descúbrelo ahora