sesizce ayrılık....

309 44 13
                                    

Herşeyde bir boşluk bir sıkıntı bir acı hisediyorum bazen ölmek bazen intehar etmek geçiyor içimden herkezin içinde böyle birşey var bu şey gerçekleşirse ne olur işte bunlar olur.sıkıntılar dünyamdan yazıyorum
Sıcacık bir haziran sabahıydı annem sabah beni uyandırdı tabi öperek. annemin kokusuna hayrandım kuzenlerim bizde kalmışlardı gece saat 03:38 kadar korku filmi izlemiştik çok uykum gelince uyudum bn. onlarda sonradan uyumuş olmalı ki benim gibi uyanmamışlar... BENDEE onlara bi şaka hazırladım ikiside kardeşlerdi beren ve hilal ikiside çok tatlıydılar bi kova su aldım banyodan ve hop üstlerine döktüm bi çığlık attılar ki annem koşup geldi.....

Sabah kahvaltı yaptıktan sonra kuzenlerimi gezdirmek istedim onlarda istiyordu tabiki ben parkta piknik yapmak istiyordum ama onlar aksiyon yaşamak istiyorlardı bende tamam dedim ve evimizden 2 km uzaklıktaki barakaya götürdüm. barakadan insanlar cok korkup hiç gitmezlerdi nedeni ise yeni evlenen yeni çift hergün hergün yükselen çığlık seslerinden irkiliyormus en sonunda bunların cin olduklarını anlamışlar ve taşınmak için hazırlanmışlar ertesi gün taşınacaklarmıs ve birden cinler onların gitmesini istemediklerinden ikisininde ruhunu öbür dünyaya götürmüsler tabikide o üç harfliler o barakadaki eve kimseler gelmemesi için cinler evi yakmış sonra onların cesetlerinide parcalayip kanlarıni legenlere biriktirmisler ve o evde artik garip sesler ve kötu kokular hiç eksilmemiş ..... ama beren ve hilal biz bu eve girmek istiyoruz diyorlardı aslında biRazda biri bizi cekiyordu yürüdük yürüduk kapının önüne geldik ve birden kapıyı açtım paslanmıs demirin büyük bir cızırtısi çıktı ve bu cinleri uyandırmış oldu birden kapı büyük bir hızla kapandığını duyduk arkamıza baktığımızda kapı kapanmıştı kapınin arkasında ölen çiftin kanlı ve yırtik tişortleri asilmisti ve bu tisortun yukarısında üç harflilerin işareti vardı .Heryer karanlıktı.....

Ve tisortün kenarında bi not vardı????
BU KAPIDAN GEÇENLER ASLA ÇIKAMAZ BU EVDEN YAZIYORDU TABİ KANLARLA VE KEMİKLERLE... kapıyi zorladik ama açılmıyordu ağlıyorduk hıçkıra hıçkıra napacaktık ??????

Ölüm yolculuğu...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin