GİZLİ DÜNYA KAPILARI

18 7 3
                                    

3 Gün sonra;
Derek sakın korkma göreceklerin yüzünden arkadaşım biraz çılgın deneyler yapar ama yasal olmayan hiçbir şey yapmaz ve hiçbir canlıya zarar vermez.

Burasının hastane gibi bir yer olmasını bekliyordum.
Beklediğin gibi çıkmadığı için üzgünüm ama elimden gelen bir şey yok, sen biraz daha etrafı incele ben geliyorum
(Lili'nin yanına gittim.)
Mesajda dediğim gibi iğne ve oda hazırmı Lili?
hazır efendim CIA'dan gerekli teminatlarda yapıldı istediğiniz makineyide yaptık.Ama neden böyle bir şey istediniz bu cocukla ne yapmayı planlıyorsunuz anlamadım doğrusu.
Henüz bende bilmiyorum şüphelendiğim bir şeyler var kontrol edeceğim,birşey çıkmazsa salarım.
Anladım efendim.

(çocuğun yanına giderken Lili'ye fazla güvenmemeye çalışacaktım,sonuçta laboratuvar da bir hain vardı ve kimseye güvenmemeliydim,soruşturmada temiz çıkanlar hariç kimseyle çalışmayacak herkese çocukta hiçbirşey çıkmadığı için eve gönderdiğimi söyleyecektim,ancak özel Gözlem odamda bakacaktım.Ailesinede birkaç aylığına tedavi olmak için Almanya'ya gittiğini söylemiş ayrıca okuldan ayrılmıştım çünki bu çocuk yeni canlı'dan daha ilginçti ve garip bir şekilde çok güçlüydü bunu öğrenmeli ve geliştirmeliydim)

Derek öncelikle sana şu iğneyi yapmamız gerek tedbir amaçlı ama uyandığında sana herşeyi anlatacağım.
Nası yani,ne demek bu?

(iğneyi söylemeden enjekte ettim ve normal gözlem Laboratuvarına götürdüm yeni teknoloji üst seviye emar (nasıl yazıldığını bilmiyorum)
cihazında bi gözden geçirdim biraz kan tahlili DNA örnekleri aldım ,gözlerini inceledim ,anormal derecede gözbebekleri küçülmüştü gö pınarı'da çok kuruydu. DNA ve kan örneklerini inceledim üst makinelerle bi tür detaylı işlem yaptım ve istediğim sonuca ulaştım. Hücreleri virüs gibi bir şeyle kaplanmış fakat hücreleri öldürmemiş dahada dirençli yapmış ayrıca hücre yapısıda değişmiş yani bir tür dikenli hücre olmuş ama çocuk ölmek yerine hayatta kalmış ve üstelik çok ilginç özellikler oluşmuş ancak gerekli müdehale yapmazsak ölebilir.

Çünki çocuğun kan değerleri sıfırın altına inmiş ölmemesi bir mucize,çocuk hala baygınken güvendiğim ekipten gerekli olan şeylerin listesini yapıp hemen tahsis etmelerini ,soran herkes'e çocuğun sadece kanser hastası olduğunu ve doktor Miranın eve gönderdiğini söylemelerini birde çocuğu kimseye görünmeden özel gözlem odama götürmelerini kimseyi odaya sokmamalarını istedim temizlikçi bile dahil bende bu sırada çocuğun raporlarını değiştirip kanser sonuçlarını girdim sistemdeki kayıtları sistem geçmişini sildim kopyalanabilecek her türlü kanıtı temizleyip CIA ya özel gizli bir rapor yolladım ve işim bitmişti tek yapmam gereken çocuğun uyanmasını ve ona gerçekleri anlatmayı beklemekti.)

(merak edenler olursa diye neden CIA'dan telefon yoluyla mesaj geliyor kimse öğrenmeyecekmi diye soranlar için özel bir yazılımı var telefonda kimse bilgilerini hackleyip sızdıramıyor zaten konuşulanlarda iki dakika sonra otamatik siliniyor.)

(Derek uyanmıştı gerekli açıklamayı yapıp,yiyecek almak için laboratuvar'dan çıktım.)

[Dje Osbourn:2 yeni mesaj]
~çocuğu yaşatmanız için gerekli ekipmanlar gönderilecek güçlendirmeye çalış işimize yarayabilir.

Birde kimsenin bu çocuktan haberi olmasın temize çıkanlar hariç!
-bu soerunla ilgileneceğim ,çocukta gözetimim altında merak etmeyin.

+hanfendi ne alırdınız?
-efendim?
+ne alırdınız?
+ha pardon dalmışım ben iki hamburger iki kola birde patates alayım.
(yiyecekleri aldıktan sonra laboratuvara gitmeden önce eve gidip kedimi aldım ,anlaşılan bu gün laboratuvarda kalacaktım, sonra laboratuvara gittim Derekle birlikte yemek yedikten sonra istediğim malzemelerin geldiği haberini aldım.)
Derek tedavine başlayalımmı? malzemeler gelmiş.
Peki

ilk olarak solaryumda biraz beklettim sonrasında elektirikli suda dezenfekte ettim ve ilk olarak kan serumu sonra ilaçlı serumu verdim biraz vitamin enjekte ettim  şeker oranını ve yağ oranını dengelemek için bir iğne yaptım hayati değerleri biraz da olsa normale dönmüştü bir hafta boyunca bu işlemi uygularsak iyileşmeye ve güçlenmeye başlayacaktı)

hadi bakalım olaylar başlıyor iyi okumalar:)

umarım beyenmişsinizdir vote verip yorum yaparak destek olursanız sevinirim .

Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin