Aniden uyandigimda her yerim kan ter icinde kalmisti. Bu kabuslar beni annem oldugunden beri birakmiyo. Ah, lanet olsun hayat niye bu kadar zor ?. Ama her seye rahmen gulumsemeyi biliyorum ne olursa olsun. Vucuduma dolanan carsafi ayagimla ittim ve yataktan dusurmeyi basardim. Ilk once ayaklarimi yataktan sarkittim sonra dogrulup etrafa bos bos baktim. Okula gitmiyorum. Ama kucuklugumden gelen bi aliskanlikla sabahlari erken kalkiyorum. Bu istem disi ve sinir bozucu. Ayaga tam olarak kalkabildigimde banyoya gittim. Ici rutubet kokan banyoma. Yuzumu yikayip islerimi halletim. Kisa bir dusun ardindan aynanin karsisina gectim. Neredeyse her gun giydigim kisa kolluyla taytimi uzerime gecirdim. Mutfaga girdigimde goruntu pekte ic acici degildi. Cok cabuk buldugumum seyleri yedikten sonra disari ciktim. Bir an once is bulup calismam gerekiyodu. Yoksa ya olecektim ya olecektim. Kacis yoktu. Gecerken bakkala ugrayi her zamanki gibi bi gazete alip sahile indim. Yesil cimlere oturdum. Temiz havayi icime cektim. Herkes uyuyoken gazete de is ilani bulmak daha keyif vericiydi.sirtimi agaca dayayip rahat bir pozisyon aldim.
Is ilanlarina bakmaktan sıkılmistim ki gozume bi tanesi carpti. 5 yasinda ki cocuga bakicilik yapmak ha ? Sanirim sansimi denemeliydim.
Bilgi kisminda; kizimiza iyi bir sekilde bakicak bi bayan ariyoruz. Bizimle seyahata hic bi problem olmadan cikabilmeli. Ve ayrica bizimle kalmasi gerekicek. Kendine guvenen bayanlari bekliyoruz
Kendime guveniyordum. Ama bu is sorumluluk gerektiriyo gercektende yapabilir miyim ? Ama eger bu isi yapmazsam acliktan ve kokusmaktan olucem en iyisi sansimi denemek. Bu isi almaliyim ne olursa olsun.
Ilandaki adrese baktigimda buraya biraz uzak oldugunu gordum. Ama zaten hava daha erkendi. Yuruyerek gidebilirdim.
Ilk bolum oldugu icin kisa yazdim hikaye tutarsa devam ederim.