Chapter 14

388 8 0
                                    

Flashback

Zazvonil mi mobil a já ho vzala ,,zlatíčko všechno nejlepší ti přejeme s Kie." Řekla máma a já jí poděkovala. ,,zlato teď nemáme možnost přijet má se tu v práci nashromaždily problémy a Kie pozvali do filmu a ona to přijala takže se vrátíme asi za 2 týdny." Řekla máma a já odpověděla ,,Jo v pohodě já to chápu." A pak jsme se rozloučily.

,,může být ta párty u mě?" Řekl Rafe a já kývla.

Poté jsem řekla ,,ještě se musíme stavit ke mě musím si obléct nějaký supr Čupr outfit."😻 a Rafe kývl a ukázal na jeho auto.

Poté jsme došli k autu a oba nastoupili. Rafe dal klíčky do zapalování a poté otočil klíčem ještě jednou a tím nastartoval auto. Zapli jsme se si pasy a vzápětí se Rafe rozjel.

Ani ne za 10 mimut jsme byli před mým domem.
,,já tu počkám v klidu se převleč já mezitím pozvu lidi na tu párty." Řekl Rafe a já kývla a vzápětí jsem vystoupila a šla ke hlavním dveřím.

Odemkla jsem a šla po schodech nahoru. Otevřela jsem dveře od svého pokoje a hodila mobil na postel. Otevřela jsem svůj šatník a vybrala jsem si outfit na párty.

Outfit⬇️

Make up⬇️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Make up⬇️

Make up⬇️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Shoes⬇️

Hairstyle⬇️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Hairstyle⬇️

Poté jak jsem byla hotová tak jsem vyšla z pokoje a šla dolů po schodech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Poté jak jsem byla hotová tak jsem vyšla z pokoje a šla dolů po schodech. Pak jsem jen vyšla z domu a Rafe se koukal na mě z auta s vykulenýma očima.

Já se na něj usmála a dál pokračovala k autu. Vzápětí jsem nastoupila a Rafe řekl ,,sluší ti to." A já mu dala pusu a potom už jsme vyjeli. Dal mi ruku na stehno a já se na něj otočila a usmála se. On mi úsměv oplatil.

,,Rafe miluju tě jsem s tebou šťastná." Řekla jsem a on se na mě otočil a v očích měl radost. ,,já miluju tebe." Řekl Rafe.

Když jsme přijeli před barák od Rafea tak jsme vystoupili a před domem už stáli lidi co čekali na párty. Rafe je pozdravil a pustil dovnitř. ,,pozval jsem i plebs." Řekl Rafe a já po něm skočila a obejmula ho.

Rafe mě chytl za pas a políbil do vlasů. Poté jsme vešli dovnitř.

Šli jsme do kuchyně a dali jsme si vodku a do toho džus.

Když jsem ve dveřích viděla plebs tak jsem je šla přivítat.

Poté jsem vylezla na linku a zařvala ,,hej poslouchejte mě dneska mám narozeniny je mi 17 let a přišla jsem se tu s vámi sundat tahle párty je moje a pojďte si to semnou kurva užít!" Rafe stál za mnou smál se. Pomohl mi dolů a řekl ,,si fakt blázen ale za to tě miluju." Já ho obejmula.

Potom jsme prostě všichni chlastali a já pak tančila s Rafem.

A asi po hodině se šla hrát flaška.

Hrálo pár lidí ale ne moc. Hráli plebs a nějací cizí kluci a dvě holky.

Jmenovali se Patrick, Andrew, Chloe a Elizabeth. (Random jména)

Já zatočila flaškou a padlo to na Rafea a Chloe. Tak někdo řekl ať se s ní vykousne ale Rafe odmítal a řekl ,,nebudu to dělat i když se to tak hraje ale mám tady holku která má narozeniny a nebudu jí kazit den neudělal bych to ani kdyby neměla narozeniny."

Patrick řekl ,,dělej a nebuď srab kokote stejně se ta tvoje holka pěkně neoblíká a vypadá jak kurva." Rafe se naštval a dal mu pěstí.

Začali se tam bít a já je chtěla zastavit tak jsem se postavila mezi ně ale najednou mi přiletěla pěst od Patricka a já spadla na zem.

,,Scarlett!! Ty hajzle chcípneš." Řekl Rafe

Pak se tam ještě mlátili ale Sarah mi pomohla vyjít do pokoje od Rafea. Vzápětí přišel sám Rafe a řekl že to tu semnou zvládne. Začal mi to chladit mraženým hráškem. Dal mi pusu a omluvil se.

,,nemáš se za co omlouvat ty jsi to neudělal." Řekla jsem a on odpověděl ,,ale Jo mám neochránil jsem tě." Viděla jsem jak mu slzí oči tak jsem ho políbila a polibek se proměnil v líbání.

Potom jsme se navzájem svlékli a dál už víte co se dělo. Nechci to tu popisovat jak minule😂

Nakonec jsem si lehla na Rafeovou hruď a řekla jsem ,,miluju tě a nedokážu bez tebe žít." Rafe jen přikývl že to má stejně jak já a v zápětí jsem upadla do říše snů.

Máme tu další slíbenou kapitolkuuuuu. Potom nás už čeká poslední kapitolka která vyjde zítra a nebude vůbec dlouhá a pak ještě info ohledně toho co se bude dít dál když tahle kniha už skončí. Hlasuje a pište komentíky love you guys🫶🏻

Nikdy neříkej nikdy { FF Rafe Cameron }Kde žijí příběhy. Začni objevovat