1) Röportaj için teşekkür ederim.
-Rica ederim. Asıl ben teşekkür ederim.
2)Bana kendinden bahseder misin?
- Aslında herkes gibi normal biriyim. Bazı normallere göre çok fazla konuşuyorum. Duygularımı bekli etmekten pek hoşlanmam .
3) Nerede yaşıyorsun?
- Eskişehir.
4)Bize kitabından bahseder misin?
- Tabiki. Kitabımdaki esas kızın Dilek Dilemesiyle başlıyor. Sevgilisi olmasını isterken boyut değiştirip çocukluktan en yakın arkadaşmiş gibi onunla yaşamaya başlıyor. Dileğinin yanlış olması işleri zorlaştırıyor.
5)Çok değişik bir kurgun var. Nasıl aklına geldi?
- Aslında bu bir spoleir söylemesem daha iyi sanırım.
6)Karakterlerinden hangisi seni yansıtıyor ve favori karakterin kim?
- Favori karakterim Pamir. Her yazar karakterleri kendinden bir şeyler aktarır ama Kumsalla birçok ortak yönüm var.
7) Ne zamandır yazıyorsun?
- Bir kaç yıldır yazdığım yazılar vardı. Hikaye türünü hiç denememiştim. Kurguyu bir kaç ay düşündüm hazır olduğuna karar verdiğimde yazmaya başladım.
8)Finali ne zaman düşünüyorsun?
- Haziranın sonuna doğru Final yaparım diye düşünüyorum.
9)Bu kitabın bittiğinde seni yeni bir kurguyla görebilecek miyiz?
- Kesinlikle.
10)Okuyucularına söylemek istediğin birşey var mı?
- Kayıp ruhların beden bulduğu yerlerdir kitaplar. Karakterlerimi yaşattıkları için hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim.
11)Röportaj için çok teşekkürler.
- Önemli değil ben teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfedilmemiş Wattpad Yazarlarıyla Röportaj
RandomKeşfedilmeyi hakeden kitapların yazarlarıyla yapılmış sohbetler. Röportaj yapmak isteyenler mesaj atabilir.