1. - (Ne)dokonalá manželka

340 5 6
                                    


K(něz):tímto prohlašuji vaše manželství za právoplatně uzavřené
Tak zněla slova oddávajícího, který naše nedobrovolné manželství uzavřel. Tohle všechno zařídila moje matka. Má s Jankem nějaké kšefty, které si musí pojistit mnou. Oba jsme byli nuceni podepsat předmanželskou smlouvu, ve které je například napsáno : před veřejností budeme hrát šťastný a zamilovaný pár (jsme populární pár v showbyznysu), nevěra bude potrestána.... Neptejte se, jak jsem něco takového mohla podepsat.

A tímto dnem se mi naprosto změnil život, od základů. Svatba byla asi tak před rokem, od té doby mi začal život, ve kterém není nic dovoleno, ve kterém musím všechny poslouchat. Včetně Janka, jak jste jistě pochopili, tak je to můj manžel. Co dodat, máme obrovský dům, což je tak jediné, co máme společného. Každý máme vlastní pokoj, je nám lépe když se nevidíme. V podstatě od svatby jsme se jinde než na akcích, kde musíme hrát zamilovaný pár, neviděli. Prostě pár snů. Nevím jestli mi to vadí nebo jsem ráda, nedokážu posoudit, když svého manžela ani neznám, kdo ví, třeba to bude fajn člověk a nebo taky ne. Abych se představila, jsem Týna Linhartová, moje role je (ne)dokonalá manželka...
















(Ne)dokonalé manželství Kde žijí příběhy. Začni objevovat