Prológus

2.6K 76 2
                                    

Az ébresztőm hangjára keltem. Izgatottan ültem fel az ágyamban egy halvány mosoly kíséretében.
Most kezdem a gimit és nagyon izgulok hogy,hogy fognak befogadni,lesznek-e baràtaim stb.
A gondolataimból kizökkenve indultam el a fürdőbe ahol elvégeztem a szokásos rutinomat.

A tükör előtt állva pásztáztam végig a kinézetemet. Szőke,hullámos hajamat egy lófarokba kötöttem össze. Az arcomra smink gyanánt egy szempillaspirált és egy szájfényt tettem fel. Lábaimra egy sima fekete farmert húztam mellé egy fehér pólót.

Gyorsan leszaladtam a konyhába ahol egy cetli volt. "Hamarabb be kellett mennem dolgozni. Vigyázz magadra és sok sikert az első napra. Szeretlek: Anya"
Elmosolyodtam, anya mindig odafigyelt rám és mindig megpróbált megadni nekem mindent. Anya egy kórházban ápolónő ezért is van amikor korábban kell bemennie.Az apám lelépett amikor kicsi voltam, ez anyát nagyon megviselte de egy idő után sikerült neki feldolgoznia.

Gyorsan felkaptam a pultról az anya által készített és becsomagolt szendvicsemet, bele raktam a táskámba és elindultam.

Sóhajtva álltam meg az iskola kapuja előtt. Féltem hogy hogy fognak az emberek hozzám állni,találok-e valaki olyat akivel tök jól kijövünk,milyenek lesznek a tanárok? Vajon melyik tantárgy lesz a kedvencem?

A gondolataimból egy nekem csapódó test zökkentett ki
-Bocsi-kért tőlem bocsánatot egy barna hajú lány.
-Semmi baj!-mosolyodtam el majd én is elindultam be.

Belépve az iskolába elkezdtem nézelődni hátha megtalálom a termet ahova mennem kell vagy a szekrényemet.
A folyosó végéhez érve fordultam volna be amikor is valaki nagy lendülettel belém jött ami következtében a földre huppantam.

-Nem látsz a szemedtől?-förmedt rám egy velem egyidős,magas,kék szemű,barna hajú fiú.

-B-Bocsánat-próbáltam nem elsírni magam mert az egész folyasó minket nézett.

-Nézd meg mindjárt elkezd sírni.Kis óvodás-röhögött fel és őt követte az egész folyasó.

Gyorsan összeszedtem a cuccaimat és elrohantam a mosdóba.............

És innen kezdődött az hogy Adam Cross elkezdett szekálni........

Már 3. éve hogy marjuk egymást Adammel. Mind a ketten utáljuk a másikat ezáltal ott kötünk bele a másikba ahol csak tudunk. Ő kezdte el elsőben amikor véletlen neki mentem a folyosón nekem pedig elegem lett és elkezdtem visszaszólni neki és most itt tartunk.
A legjobb barátnőm Emily jókat szokott rajtunk nevetni ahogy oltogatjuk egymást de mi ezt nem tartjuk annyira viccesnek,legalább is én amikor Cross valami bántóbbat vág a fejemhez,mert igen,mutatom hogy nem esik rosszul de volt pár olyan megszólalása amivel nagyon a lelkemben tiport. De én sem fogom vissza magam.

Holnap lesz a suli első napja, és most megyek 11.-be de az ami aznap várt arra nem voltam felkészülve

Sziasztok! Ez az első könyvem és itt lenne hozzá egy kis bevezető,remélem tetszeni fog majd. Építő kritikákat szívesen elfogadok.

Viharos érzelmekWhere stories live. Discover now