Kapitola desátá

1.2K 32 9
                                    

𝐄𝐦𝐢𝐥𝐲

Byla nádherná noc. Venku nebyla zima ani tak velké teplo. Zkrátka bylo tak akorát. Podívala jsem se na Liama, který měl v náručí spící Katie která byla roztomilá. ,,Nejradši bych si teď sedla venku. Někde na terasu a dala si růžové víno. A nebo bílé. Po červeném mě bolí hlava." Liam se na mě podíval. Něco mě k němu táhlo, ale ani za mák jsem nevěděla co.

,,To já si doma můžu venku na terasu sednout, ale samotnému se mi nechce." Přiznal a dál na mě hleděl. ,,Tak ti přeji dobrou noc, Liame." Už jsem se chystala že zabouchnu hlavní vchod u bytového domu. Když se ke mě Liam nahnul a lehce mě políbil na tvář. ,,Krásnou dobrou noc. Em." Usmál se a odešel. Nechal mě samotnou přemýšlet, co to mělo znamenat.

Dobře asi z toho začínám bláznit. Můj vlastní šéf mě právě teď políbil na tvář. Ty vole... Je tohle vůbec možné? Jako vím že je to možné, ale já to asi nechápu. Možná to udělal ze soucitu. Dost možná vypadám jako nějaká chuděra soucit od druhých potřebuje.

Emily ty si tak hrozně moc nevěříš až to hezký není. To tě nenapadlo že se mu třeba líbíš? Už se laskavě trochu prober. Mluvil na mě hlásek v mé hlavě. Je asi fakt že jenom tak by si to Liam nedovolil.. Tedy alespoň v to doufám. Zadívala jsem se na fotografii kde jsem se svou sestrou Jessicou. Vždycky byla ta chtěná. Ta krásná. I když mě měla a má ráda, rodiče to vidí úplně jinak.

Za všechno vděčím hlavně Jess a babičce. Ta mi vynahradila oba rodiče. Naučila mě toho hodně co se naučit dalo. Dřív pracovala v porodnici u miminek. Takže vím co a jak, až jednou budu mít své vlastní miminko. Naučila mě péct, vařit. A i to jak hospodařit s penězi. Bohužel je už tři roky po smrti. Zemřela na krvácení do mozku. Nedalo se nic dělat, při životě ji držel jenom ten přístroj.

Než zemřela, nechala mi svůj medailonek. Na jedné straně má mě, když jsem byla malá. A já na té druhé straně medailonku mám fotku jí. Tě která pro mě vždycky bude máma i táta. Ale asi hlavně máma. ,,Děkuji že jsi byla, babičko." Tiše jsem svá slova vyslovila a prsty přejela po naší společné a taky jediné fotce. Usmívala se a byla se mnou šťastná. Vždycky tvrdila že jsem to její věčně usměvavé slunce.

**********************************
Krásný den Vám přeji všem, fakt moc bych vám chtěla poděkovat za krásných 60K přečtení na knížce Tajemná dívka. ❤️ Udělalo mi to radost, když mi teď není dobře. 😊

Jinak co říkáte na to, co udělal Liam? Myslíte že to je nějaké znamení pro Em? 🤔

Mějte krásný den 💞 A už se moc těším na vaše komentáře. 😊💞

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat