,,Co tady děláte slečno Clarke?" Opravil se a já viděla, jak nad Richardem kroutí oči v sloup. V tu chvíli jsem se držela, abych se nezačala smát a taky si toho nejspíš na mě Liam všiml, jelikož se na mě začal usmát.
Hned jsem mu úsměv oplatila a pak se začala soustředit na svou práci co mi Richard zadal. Po nějaké chvíli jsem slyšela hlasy. Liam o něčem mluvil s Richardem. I když se to nedělá, a taky je nešlo přeslechnout, začala jsem ten jejich rozhovor z mé zvědavosti poslouchat.
,,Slyšel jsem jak jsi mluvil na Emily. Můžu vědět kde jsi se stihl s ní tak moc dobře "seznámit"?!" Páni.. Richard se zdál být naštvaný. Asi jsme si to tykání neměli nabízet. Byl to hodně špatný nápad. ,,Prosimtě s tebou jsem si začal tykat taky brzy. Tak se laskavě uklidni. A kde jsem co dělal večer ti může být taky jedno. Pracuji tady? Pracuji. Neřeknu nic na to, kdyby to zasahovalo do práce. Ale už jsem měl po pracovní době a tím pádem si můžu jít dělat co chci." Liam zněl klidně. A taky měl pravdu. Po pracovní době si může dělat co chce. A v tom mu Richard a ani nikdo jiný nemůže bránit nebo kecat.
Takže v tomhle má náš šéf útrum. ,,Emily je tvá asistentka, takže se od nějakých osobních citu drž dál. Víš přece že tohle ve své firmě netrpím. I kdyby měl kdokoliv vztah s někým kdo není v mé firmě, tak má smůlu. Vyhazov na hodinu. A to už není pak můj problém." Dobře tak tohle už vůbec nechápu. Myslela jsem si že tahle firma je to pravé, ale abych nemohla mít s někým vztah je už příliš.
,,S tímhle pravidlem jdi laskavě do prdele. Až to tedy slečně Clarke řekneš, dá ti výpověď. No a až mě s tímhle pravidlem nasereš, půjdu k tvé nejlepší konkurenci." V tónů Liamově hlasu šlo znát že se ušklíbl. Radši jsem ty dva přestala poslouchat a věnovala se dal svoji práci.
,,Dobrý den je tady někde slečna Emily Clarke? Já jsem její otec." Zaslechla jsem a měla chuť to kafe co jsem si teď zrovna dala vyplivnout. To už snad není možný. Co mě ještě dneska potká? Nestačilo už snad že nesmím mít vztah když si chci svoje pracovní místo udržet? Než jsem si na své otázky štíhlá odpovědět, tak se ve dveřích objevil Liam i s mým otcem.
**********************************
Jestli dnes stihnu všechno co chci, tak vám ještě možná vydám ještě jednu kapitolu, ať na vás jsem hodná. ❤️Co říkáte na chování Richarda? A naopak zase na chování Liama? 💞 Myslíte si že dá Em hned výpověď? 🤔
Jaký si myslíte že bude otec Em? 🤔🤔 Jsem už teď zvědavá na vaše odpovědi. 💞
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
RomantikDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...