Jag vaknar och märker att Felicia fortfarande håller om mig. Vi somnade verkligen direkt igår och ingen av oss har satt på sig några kläder. Det är riktigt sexigt. Jag vänder mig om så mitt ansikte hamnar mitt emot hennes och jag tittar på henne när hon sover. Hon är riktigt vacker. Jag kysser henne sedan på pannan och hon vaknar.
"Godmorgon " säger hon trött
"godmorgon sovtuta" svarar jag
"Vad är klockan?"
"Typ 12, vi har sovit ganska länge"
"Med tanke på när vi gick och la oss så har vi inte sovit så länge" säger hon och jag rodnar.
Hon kysser mig sedan på munnen och jag kysser henne tillbaka. Kyssarna går över till hångel och Felicia drar i mig så jag hamnar över henne. Hon suger tag i mitt bröst och jag stönar lätt. Hon placerar sedan sin tumme på min klitoris och börjar att smeka den och det känns otroligt skönt. Jag stönar mer och andas tyngre.
"Sätt dig på huk över mig" säger Felicia
Jag gör som hon säger och jag sätt mig på huk och hon stoppar in två fingrar i mig och fingrar mig snabbt. Den här känslan är helt obeskrivlig men jag vill att den aldrig ska ta slut. Orgasmen bygger upp och jag är redo att släppa ut den men då tar hon ur sina fingrar ut mig, kysser mig på munnen och säger
"Lägg dig ner på mage"
Jag gör igen som hon säger, jag gillar när hon bestämmer. När jag ligger där så tar hon tag i mina höfter och drar dom mot mig så jag står på alla fyra, Felicia står precis bakom mig och smeker mig på min rumpa. Hon böjer sig fram och öppnar en låda på nattygsbordet. Jag hann inte se vad hon tog fram men när hon sätter på den så hör jag att det är en sexleksak.
"Får jag använda den på dig?" Frågar hon
Jag nickar och hon stoppar in den i mig. Det är så otroligt skönt och jag kommer nästan direkt. Jag lägger mig helt platt på mage och Felicia lägger sig bredvid mig och vi ligger kvar så en stund.Några timmar har gått och vi har bara legat i sängen och kollat film och myst. Det är en helt annan känsla jämfört med Kevin.
Fan! Kevin! Jag har inte tänkt på honom under hela dagen och tanken av att jag har varit otrogen mot honom slår mig. Jag har varit otrogen mot honom med min bästa vän. Hur fan berättar man det? Jag sätter mig på sängkanten och Felicia sätter sig bredvid mig och frågar
"Hur är det?"
"Hur ska jag kunna berätta det här för Kevin?"
"Oj, jag har inte ens tänkt på det"
"Jag måste hem" säger jag och plockar ihop mina saker.
"Du måste inte gå än" säger Felicia
"Jo det måste jag, jag måste hem och tänka"
Felicia närmar sig mig och lägger händerna på mina kinder, hon närmar sitt ansiktet mot mitt och hon vill kyssa mig. Jag backar ifrån henne och säger
"Låt mig på tänka en stund"
Jag går sen ut ur hennes rum och låter henne stå kvar i rummet medans jag går hem till mig.
YOU ARE READING
Bästisar för alltid
Teen FictionAlma är en helt vanlig tonårstjej med det perfekta livet. Han har en pojkvän sen ett år tillbaka som hon älskar och dom hade inte kunnat haft ett bättre förhållande. Felicia är Almas bästa vän och dom har varit vänner i över 10 år och dom är väldig...