Peter Parker (1 ay sonra)
Gwen Stacy inanılmaz bir kızdı aklım sürekli ondaydı. Sonunda onunla kavuşabilmiştim. Bana aşık olduğunu söylemişti.
Dalgın dalgın yemekhane de oturuyordum. Bizimkiler yanlarında Gwen ile geldi Natalie ilk başlarda onu sevmemişti.
Şimdi ise gayet anlaşıyorlardı. Gwen yanıma oturup yanağımı öptü ona gülümseyip aynısını yaptım.
Bu kız dengemi bozuyordu onunla buluşmak için bile Spider Man zamanlarımı azalmıştım.
Önüme döndüğümde Natalie'nin bize baktığını gördüm daha sonra beni fark edip gülümsedi ve yemeği ile oynamaya başladı.
Zavallı Natalie ona hayrandım ama sadece bu kadardı hem o zaten Harley'i seviyordu.
Zeki, komik ve Tony'nin ilk göz ağırı olan Harley. Onu deli gibi kıskanıyordum Tony ile çok yakındı yani ben Bay Stark derken o Tony diyordu.
Natalie telefonuna gelen mesajla ayağa kalktı bir yere gidiyordu.
Gitmeden sormak istedim "Natalie bugün toplanıp lego yapacağız gelmek ister misin?"Bana şaşkınlık ve sinirle baktı ve sert bir sesle cevao verdi "Hayır Peter ben Stark stajına gitmeyi tercih ediyorum bence sen de gelmelisin." hızla yemekhaneden çıktı.
"Dostum çok sinirlendi." Ned'in dediğine kafa salladım "Stark stajını mı ekiyorsun Peter?" Mj'nin dediği ile elimdeki çatalı düşürdüm.
Panikle kafamı salladım "Hayır sadece bu aralar çok gidemedim." Gwen masadaki elimi tuttu "Benim yüzümden mi?"
Gülümseyip onu öptüm "Tabi ki hayır Gwenny." yüzü asılmıştı "Natalie beni sevmiyor." sesi çok üzgündü onun için Natalie ile kavga edebilirdim.
"Eve-" Ned'in ağızını kapatan Mj cevap verdi "Aslında Nat insanlara hemen güvenmez." gözlerini kısıp bana baktı.
Nedenini tahmin edebiliyordum Red Room'u bana anlatmıştı öyle bir yerde büyüysem ben de öyle olurdum.
"O yüzden sana hemen alışamazdı." elini Ned'in ağızından çekti ve o da kalkıp gitti.
Ned ne yapacağını bilemez gibi Mj ile gitti. Kafamı masaya vurmak istedim "Arkadaşlarını anlıyorum bana hala güvenmiyorlar."
Kafamı iki yana salladım "Anlamıyorum sen harikasın ama onlar bunu neden anlamıyor?" eliyle yüzümü tuttu ve ona bakmamı sağladı.
"Beni senin gördüğün gibi görmüyorlar çünkü."
Natalie Belova Romanoff
Avengers üyeleri binaya toplanmıştı hepsi telaş içindeydi "Sorun ne?" diye fısıldadım yanımda oturan Sam'e doğru.
"Büyücüler hakkında." dedi ve Wanda ile Strange'ye baktı onlara dönüp aralarında ne olduğunu anlamaya çalıştım.
"Şunu düzgün anlatın." dedi Natasha "Çoklu evrenler gerçek!" diye bağırdı Wanda sanki demek istediğini hemen söyleyip rahatlamak istiyor gibiydi.
"Peki bu neden bizim sorunumuz?"
Strange bana bakıp konuştu "Wanda'ya çocuklarını getirmek için yardım ediyordum." tabi ya Wanda'nın güçleri ile kurduğu ailesi.
Vision ölünce tek kalmıştı kimse ona nasıl olduğunu sormamıştı ve o da istemeden aşırı güç patlaması yaşayıp bir kasabayı esir almıştı.
"Gerçek olamayan çocukları mı?" Tony alayla öne atıldı "Onlar gerçek sadece bu evrende değiller."
Steve bıkmış gibi bir nefes verdi. Natasha bana bakıp elimi tuttu beni o ve Yelena büyümüştü ama Yelena beni Red Room'dan kurtarırken kendini feda etmişti.
"Sonuç olarak ne yapacağız?" diye sordum Wanda ve Strange'ye bakarak.
"O evrenlerden buraya gelenler var ve emin olun hepsi iyi insanlar değiller."
Anladığımı belli ederek arkama yaslandım "Tamam o zaman şehirde bir tur atalım ve gizemli kendini bilmezleri yakalayalım."
Tony'nin dediğine kimse itiraz etmeden ayaklandılar ve hazırlanmak için odadan çıktılar.
Oda da sadece ben ve Tony kalmıştı.
"Nat, Peter nerede?" oturduğum yerden kalktım "Kız arkadaşı ile geziyordur." Tony hoşnutsuz bir şekilde yüzünü buruşturdu "O kız harika ama ona çok zaman ayırıyor."
"Belki de Avenger olmayı hak etmiyordur." dedim ve hazırlanmak için odadan çıktım.
✵
Dediğim belki biraz ağırdı ama Peter hak etmişti onu seviyordum.
Ama artık aşık olduğumu düşünmüyordum eskisi gibi değildik Peter bana hayrandı ama aşık değildi.
Gwen ile onu rahat bırakmalıydım kim bilir belki kendime başka bir Peter bulurdum.
Siyah kostümümün üstüne Yelena'nın ceketini giyerken düşüncelerime güldüm.
Natasha fark edip yanıma gelmişti "Neden gülüyorsun?" dedi sevecen bir şekilde bana bakarak.
Onu ne kadar sevdiğimi bilemezdi eğer o olmasa delirirdim kimse de beni durdurmazdı.
"Hiç sadece kendime yeni bir Peter bulmam gerektiğini düşünüyordum."
Natasha elini yanağıma koydu ve saçlarımı öptü "O kötü bir çocuk değil ama sevdiği de sen değilsin."
Kalbim kırılmıştı demek isterdim ama üzülmemiştim çünkü haklıydı onun sevdiği kız ben değildim.
Pes etmiştim.
"Gwen ile çok uyumlular." Natasha kafasını salladı "Hadi gel şu şehir turunu yapalım." oda dan çıkarken heyecanla onun peşinden gittim.
✵
"O kötü bir çocuk değil ama sevdiği de sen değilsin."
•Sonraki bölümlerde olaylar başlayacak yorum atmayı ve oy vermeyi unutmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
Science FictionNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.