1.Bölüm✌

2.2K 86 17
                                    

Arkadaşlar öncelikle ben daha öncede hikaye yazıyordum fakat wattpad de paylaşmıyordum.Şimdi gelelim hikaye ve medyaya ben medya kullanma taraftarı değilim sonuçta hikayeyi okurken kafanızda karakterler şekil alıyo.Kendi hayalindeki o muhteşem karakteri medya koyarak yok etmek istemem Sadece siz ve sizin hayalleriniz varken neden bunu bozalım ki? ;)Ve ayrıca her bölümde karakterleri olay anını kendi zihninizde nasıl hayal ettiyseniz bunları yorumlarda paylaşabilirsiniz.Bence eğlenceli olucak ya sizce? :)

Dring dring dring...
Saat 6:00 hava hala karanlık.Günlerden pazartesi ve yine bir pazartesi sendromu ile karsi karşıyayım.Yüzüm solgun, saclarım darma dağın, gözlerim şiş.Sıradan birgün.
Evet otobüs beklemek gerçekten cok soğuk bir olay.Her sabah kendimi kardan adam kadar sabit ve buz kesmiş gibi hissediyorum.Aslında kendimi bu kadar sabit hissetmemin bir nedenide herkese, her şeye hatta ve hatta hayata karşı oyun oynamam.Gerçekte olmayan mutlu, huzurlu, neşeli, basına buyruk cadı bir kızı canlandırıyorum bu hayatta.Benim iki hayatım var biri cadı ve şımarık kız bir diğeri ise ailesi ile arası kötü, sevilmeyen, çocukluğundan beri hiç hoş olmicak şeyleri gören, şiddete maruz kalan küçük bir kızın hayatı.Herkes bir insanı nasıl görmek isterse öyle görür, kafasında kurgular.Bir insan kendini dışarıya nasıl yansıtmak isterse öyle yansıtır ve bende bu olaya "Hayatta kalmak istiyorsan oyna" adını veriyorum.Arkadaşlarımın yanında farklı bir insanken aile ortamında bir o kadar daha farklıyım.Azrmelk'in hayatına Hoşgeldiniz.
Şşt! kızım kalk son durak.
Buda kim? Ah..Yine uyuya kalmışım.okul için tam 1.30 saat yol gidiyorum.Sabahlarıda otobüsteki vaktimi mantıklı olarak uyuyarak geçiriyorum ve bu sayedede her zaman son durakta pos bıyıklı, saçlarına ak düşmüş, korku filmelerinden fırlamış bir adam uyandırıyor beni. Adamın o korkunç yüz ifadesi rürayalarıma kadar işledi desem yalan olmaz hani.
Sınıfta bir gariplik vardı.Kızlar her zamankinden daha süslü, erkekler ise daha sorumutkan.
"Azrmelk buraya gel!"

"Tamam geliyorum sakin ol"

Şimdi anladım kızların neden böyle davrandıklarını.1.80 boylarında esmer, ela gözlü, kaslı, saçları adeta evde sacımı kuruturken saçım havalı bir şekilde dalgalansın diye kurutma makinesini alttan saçıma doğru tuttuğumdaki kadar dalgalanıyordu. egosu tavan yapmış zengin ve yakışıklı çocuğun teki gibi göründü gözüme. Çocuğu incelerken araya giren
"Azrmelk, azrmelk daldın gittin" kelimeleri dikkatimi dağıttı.
"Yok ya saçmalama öyle baktım işte.Zaten egosu tavan yapmış birisi gibi duruyor."

"Kızım sen de hemen yargısız infaz yaptın."

Diyerek su yanımdan uzaklaştı.

"Evet gençler anlatmaya bağlı edebi metinlere kim örnek vermek ister?" Edebiyat dersindeydik. Edebiyatçının sesi tüm kulaklarımı tırmalıyordu.

11:30
Zil çaldı kafamı sırama gömüp tam uyumak üzereyken bir sesle aniden irkildim. Ela gözlü yanıma yaklaştı ukala bir şekilde elini uzatarak "selam ben Ateş. Sen de şu garip isimli kız olmalısın, Azrmelk." Bu nasıl bir ukalalık, dalga geçmek. Kartları kapalı oynayarak alay etmediği hiç analaşılmıyordu sanki. benden de bir hamle geldi tabii. "Sen de şu egosu kendisinden büyük olan çocuksun, yani Ateş." Bu sert çıkışım Ateşi şaşırmıştı. Yüzündeki ifade birden değişti ve geriye sert bir görünüm aldı. Hızlı bir şekilde yanımdan uzaklaştı. Evet biraz fazla abartmış olabilirim fakat bu ismi bana Büyükbabam koymuştu anlamını bir tek o biliyordu. Ölmeden önceki son sözü

"Azrmelk asla adını alaya aldırma., isminin eri gibi yaşa. Ya iyisin ya kötü, ya öldürürsün ya yaşatırsın. Bunun seçimi sana kaldı."

Bunları bana söylediğinde daha küçüktüm. Dediklerinin bir kelimesini bile anlamamıştım. Aslında şimdide fazla bir şey değişmedi sadece büyüdüm. Ama büyükbabamın dediklerini hala analamıyorum. Bence insanın yaşı artasada, fiziksel görünümü deģişsede içindeki insan hep aynıdır. Önceden bu söylenen kelimeyi, cümleyi nasıl anlamadıysam şimdide anlamak zorunda değilim. Önceden neyse şimdide o.

AZRMELKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin